adexo3
۴۹۳۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

تخفیف ویژه به فرهنگیان برای سفرهای نوروزی

مدیرعامل شرکت زاگرس متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان از تخفیف به ویژه به فرهنگیان در سفرهای نوروزی این شرکت خبرداد و گفت: فرهنگیان می‌توانند با پرداخت ۴۰ درصد هزینه، سفر کنند و ۶۰ درصد باقی مانده هم به صورت اقساط از آنها کسر می‌شود.

خبرگزاری فارس: سید مرتضی امامی با بیان اینکه شرکت زاگرس متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان است، اظهار داشت: سهامدار اصلی ما فرهنگیان هستند و کسانی که از ۲۱ اسفند تا ۱۵ فروردین از خدمات این شرکت مسافرتی استفاده کنند به صورت ویژه تخفیف می گیرند به نحوی که تنها با پرداخت ۴۰ درصد هزینه می توانند مسافرت کنند و ۶۰ درصد باقی مانده هم به صورت اقساط ۱۰ ماهه با گرفتن گواهی کسر حقوق از آنها کسر می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای سفر به عتبات عالیات گفت: تورهای یک هفته ای را برنامه ریزی کرده ایم تا فرهنگیان متقاضی بتوانند از این تسهیلات و مسافرتها استفاده کنند و لحظه سال تحویل را در کربلا یا نجف باشند.

مدیرعامل شرکت زاگرس با اشاره به ثبت نام ۶۰۰ خانواده فرهنگی برای اعزام به عتبات این شرکت در ایام تعطیلات گفت:برای سلامت مسافران مان در عراق، تمام موادغذایی را از ایران به آنجا می بریم و محل های اقامت نیز در درجه الف است.

وی گفت: به مناسبت تولد حضرت فاطمه (ع) و روز زن ، بانوانی که در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۹ اسفند ماه از تورهای مسافرتی عتبات استفاده کنند به ازای هر یک از این بانوان محترم مبلغ ۱۵۰ هزار تومان تخفیف تعلق می گیرد.

امامی با اشاره به اینکه تور ویژه ای هم به مناسبت مراسم سال تحویل و آغاز سال جدید برای سفر به نجف اشرف مدنظرداریم، گفت: در این برنامه قرار است عزیزان علاقه مند لحظه سال تحویل را در کنار حرم مطهر حضرت علی (ع) باشند.

وی گفت: ما حتی این آمادگی را داریم که فرهنگیان را در قالب گروههای مختلف به مسافرتهای توریستی و پژوهشی ببریم و فرهنگیان ما از مکان های آموزشی کشورهای دیگر بازدید کرده و احتمالا دوره های آموزشی چند روزه ای هم داشته باشند کما اینکه تا به حال هم چند سفر به مالزی در همین زمینه انجام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهروند

      مرسی از تخفیف...یه جور گفتن تخفیف ویژه فکر کردم 70درصد تخفیفه..تو نگو باید بعدا در قالب قسط بدیم

    • عباس مرادی نژاد

      صندوق ذخیره جیب ما را نزند، خدمات نخواستیم. اگر هم کاری می خواهد انجام دهد از طریق سایت خود یا بخش نامه استفاده کند نه اعلام عمومی ظاهرا قشر رحمت کش و مظلوم فرهنگی مضحکه دست عده ای از خبر گزاری ها شدند.

    • بدون نام

      تو مکتب شما به تقسیط میگن تخفیف؟!!.............

    • بدون نام

      شما وقتی حقوق قانونی ما می دهید در صدا و سیما ابروی ما را نبرید هیچ از شما نمی خواهیم اخر ای چه منطقی است در صدا و سیما اعلام می کنید حقوق فرهنگیان پرداخت شد مگر مگر این همه افزایش و کارانه و یارانه و.....دیگر ادارات نمی گیرند چرا اعلام نمی کنید

    • بدون نام

      مشالله عجب خدمتی؟؟؟گواهی و کسر از حقوق .خجالت آوره......کدوم شرکت کدوم اداره اینجوری سهماداراشو در نظر میگیره!!!!

    • ضد معلم

      بدون نام 21:14 در مکتب شما معلمها به تنبیه بدنی چی میگن؟خودکار لای انگشتان دانش اموز گذاشتن و فشار دادن؛؛اخیرا دانش آموزی که با کابل برق و مشت و لگد معلم کل بدنش سیاه و کبود شده بود؛؛؛یا معلمی که خط کش فلزی را روی بخاری داغ کرده و انگشتان دانش اموزش را طوری سوزانده بود که تاول زدن انگشتش در تصویر جگر هر بیننده ای را آتش میزد؛؛در مکتب خود معلمین به این کارها چی میگن؟؟؟در12 ماه سال کلا 3 ماه نیمه وقت کار میکنید و از خیلی کارکنان دیگر دولت هم بیشتر حقوق میگیرین تا تققی هم به توققی میخوره فورا اعتصاب و گرد آمدن در اداره کل و شعار دادن و خیلی اداها و کارهای نسنجیده؛؛؛بیشین بینیم بابا حقوقم کمه و هزینه سفر را باید قسطی بدم؛پس چی فکر کردی؟یه تعداد بیسواد عقده ای با پارتی بازی و سفارش خودشون را انداختن آموزش و پرورش که معلم هستم ؛؛بله حسنک کجایی؟کوکب خانم نیمرو درست کرده است جمع کنین بساط اعتراض و اعتصاب و زیاده طلبی تون را از دولت @

    • بدون نام

      این همه ارگان چرا فقطگیر دادین به فرهنگیان اه

    • یک فرهنگی بازنشسته

      پول خود اعضای صندوق را بدین از خیر امکانات ویڗتون گذشتیم هنوز سه تا چهارمیلیون شاید هم بیشتر پول بازنشستگان سال ۹۳ اعضای صندوق پرداخت نشده مراجعه میکنیم میگن دولت هنوز سهمیه اش پرداخت نکرده ،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج