۴۹۳۳۲۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

انتقاد معاون وزیر از بلاتکلیفی پرونده کیارستمی

در حالی که یک سال پیش در چنین روزهایی عباس کیارستمی در بیمارستان بستری شد و مجموعه‌ای از اتفاق‌ها به مرگ او انجامید، وضعیت مبهم پرونده پزشکی عباس کیارستمی در مراجعی مانند نظام پزشکی و قوه قضائیه حتی باعث ناراحتی مسئولان وزارت بهداشت شده است.

ایسکا نیوز: در حالی که یک سال پیش در چنین روزهایی عباس کیارستمی در بیمارستان بستری شد و مجموعه‌ای از اتفاق‌ها به مرگ او انجامید، وضعیت مبهم پرونده پزشکی عباس کیارستمی در مراجعی مانند نظام پزشکی و قوه قضائیه حتی باعث ناراحتی مسئولان وزارت بهداشت شده است. سخنگوی این وزارتخانه امروز در نشست خبری این گلایه را اعلام کرده و خواستار اعلام حکم نهایی در این زمینه شده است.
انتقاد معاون وزیر از بلاتکلیفی پرونده کیارستمی

ایرج حریرچی معاون کل و سخنگوی وزارت بهداشت امروز گفته است: «پرونده عباس کیارستمی در نظام پزشکی و مراجع قضایی مربوطه مطرح شده و ما به عنوان وزارت بهداشت گله مند هستیم زیرا در این زمینه حساسیت افکار عمومی برانگیخته شده است و انتظار داریم حکم مربوطه توسط سازمان نظام پزشکی بررسی و توسط دادگاه مربوطه اعلام شود.»

او در ادامه توضیح داده است: «در رسیدگی به چنین پرونده هایی سرعت عمل بسیار مهم است. در کشور ما از لحاظ خطاهای درمانی با کشورهای هم سطح و توسعه یافته تفاوتی وجود ندارد امابه دلیل ارتباط خوب و اعتمادی که مردم به جامعه پزشکی دارند، میزان شکایات در کشور ما کمتر است.»

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معتقد است: «در این زمینه اگر اطلاع رسانی خوبی صورت گیرد، اعتماد مردم به جامعه پزشکی بیشتر خواهد شد و اثر بهتری در جامعه پزشکی خواهد داشت.»

این در حالی‌ست که حدود دو هفته پیش بهمن کیارستمی با انتشار یادداشتی اعلام کرد که حکم اولیه شامل محرومیت سه ماهه پزشک معالج عباس کیارستمی در محل خدمت هم اجرا نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهمن آقا از بازي دست بردار خيلي ها فهميدن چرا بابات تو فرانسه كشته شد تو هنوز فيلم بازي ميكني

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج