اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۳۹۳۸
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

۶ زن با ابراز محبت راننده سارق گول خوردند

مرد جوان که برای سرقت از زنان، خود را طلافروش معرفی می‌کرد و اموالشان را به سرقت می‌برد، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

روزنامه شرق: مرد جوان که برای سرقت از زنان، خود را طلافروش معرفی می‌کرد و اموالشان را به سرقت می‌برد، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.
شکایت از این مرد اوایل سال جاری به مأموران داده‌ شد و براساس اولین شکایت زنی جوان مدعی ‌شد يك راننده او را مورد آزار و اذیت قرار داده و اموالش را به سرقت برده‌ است. این زن گفت: من به‌عنوان مسافر سوار ماشین این مرد شدم و او به من گفت که طلافروش است. از من خوشش آمده ‌است و به من ابراز محبت کرد.
سپس من را به منطقه‌ای خلوت برد و به زور مورد تعرض قرار داد و از من فیلم گرفت و هرچه داشتم با خودش برد. بعد از این شکایت زنان دیگری هم به مأموران مراجعه کردند و مدعی شدند از سوی مرد راننده‌ای که خود را طلافروش معرفی کرده ‌است، مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند و اموالشان به سرقت رفته ‌است. مدتی بعد مأموران با نشانه‌هایی که شاکیان داده‌ بودند، مرد راننده را شناسایی و بازداشت کردند. این مرد به سرقت اموال زنان اعتراف کرد اما گفت تعرض کار او نبوده ‌است و شاکیان دروغ می‌گویند.
با توجه به مطرح‌شدن مسئله تعرض، این پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده و شعبه هشتم مسئول رسیدگی به آن شد. قضات رسیدگی‌کننده شاکیان را احضار و یک به یک شکایت آنها را گوش کردند. یکی از شاکیان گفت: مرد راننده خود را طلافروش معرفی کرد و به من گفت از من خوشش آمده ‌است. وقتی که دید به او محل نمی‌گذارم، با ماده‌ای من را بیهوش کرد و مورد آزار و اذیت قرار داد.
زن دیگری به قضات گفت: وقتی مرد راننده به من ابراز علاقه کرد و گفت از من خوشش آمده، پیشنهاد داد که با هم به خرید برویم و من هم قبول کردم. او می‌خواست برایم لباس بخرد، وقتی برای پرو لباس وارد اتاق پرو شدم، او کیف و وسایل من را گرفت و وقتی بیرون آمدم، دیدم رفته ‌است؛ او هرچه وسیله داشتم با خودش برده ‌بود.
شاکی دیگری گفت: وقتی سوار ماشین این مرد شدم، یکدفعه گفت که حالش بد شده و دیگر نمی‌تواند رانندگی کند. من هم خیلی ترسیدم، وسایلم را در ماشین گذاشتم و پیاده شدم که برایش چیزی بخرم که او هم یکدفعه گاز داد و رفت.
بعد از اینکه شش زن شکایت خود را عنوان کردند، متهم در جایگاه حاضر شد. او گفت: من این گفته‌ها را قبول ندارم. اینها دروغ است، من فقط سرقت را قبول دارم.

با توجه به انکار متهم، هیئت قضات دستور تحقیقات جدید را صادر کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طوطی

      لعنت به همچین مردای کثیف و حقه بازی
      صد لعنت به همچین زن هایی که اینقدر زود گول مرد غریبه رو میخورن ،طرف اتاق پروووو رفته !!!باچه رویی اومده شکایتم کرده!!!!!

    • بدون نام

      چه جالب این مردها چه حقه هایی میزنن به عقل جن هم نمیرسه

    • روح ک ش

      عجب سریالی بشه ابن. مرد شش هزارچهره.

    • بدون نام

      چقدر بعضی از زنها ساده هستند. طرف گفته از تو خوشم امده! فوری باهاش رفتند خرید! اگه طرف دله دزد نبود و سریع جیم نمی شد، حتما کارشان تا اتاق خواب هم پیش می رفت! ای مرده شور اون سیستم تربیتی رو ببره که شماها رو اموزش داده!

    • بدون نام

      الان مرد جنوبی میاد

    • خاسر

      جای تاسف داره،تعداداندکی ازاین خانمها ازبچه کوچک هم کوچکترندوحتی ممکن است بااب نبات چوبی هم گل بخورند،خانم های محترم کمی دقت داشته باشید،ماهیت بعضی ازمردها درمقابل جنس مخالف مشخصه،پس چرا راحت وخیلی ساده گل می خورید،مراقب باشیدتااینگونه رسوائی ببار نیاوریدکه بعدخواسته باشیدباشکایت جبران کنید.

    • شنی

      الان مردجنوبی میادنظرمیده.طوطی هم میاد.

    • راستگو

      دراینجا زنان مقصرهستند شاید هم شوهردارهستند که حتما هم اینطوراست چرا به مرد دیگری اعتماد می کنند دراینجا هم ازاینکه وسایلشان سرقت شده وفیلمبرداری کرده رفته اند شکایت کرده اند وگرنه نمی رفتند درضمن شاید زنان دیگری راهم گرفتار شده از ترس ابروشان نمی گن

    • بدون نام

      سلام از قدیم و ندیم گفته اند که :از محبت خارها گل میشود، از محبت سرکه ها مل میشود، از محبت بند دلها شل میشود، عاقبت زنی که دل داده خل میشود،

    • راش

      ایرانیها به خودشون هم رحم ‌نمیکنند همش جرم و‌جنایت

    • مرد جنوبی

      تو شهر ما زن ها با یه فلافل هم گول مخورند ازبس که ،،،

    • مردجنوبی

      امان از دست زنها چی بگم والا

    • بدون نام

      ظاهرا هر جرمی اتفاق بیافتد اقایان بی تفصیر هستند و مبرا و فقط خانم ها ساده لوح و احیانا کرمدار بوده اند.واقعا که. خوب کلا بگید در هر شرایطی خانم مقصره و در دادگاه ها رو هم تخته کنید.یه راست خانم رو اعدام کنید دیگه.

    • هوادار

      نمیدونم چرا اگه طوطی و مرد جنوبی نیان ، بخش نظرات لطفی نداره .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج