adexo3
۴۹۴۰۷۰
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

تکذیب خبر مشخص شدن عروسک گردان کلاه قرمزی

یکی از عوامل گروه کلاه قرمزی گفت: خبر مربوط به عروسک گردان کلاه قرمزی را تایید نمی‌کنیم و تکذیب هم نمی کنیم و هیچ خبر اختصاصی به کسی نداده ایم

خبرگزاری میزان: یکی از عوامل گروه کلاه قرمزی گفت: خبر مربوط به عروسک گردان کلاه قرمزی را تایید نمی‌کنیم و تکذیب هم نمی کنیم و هیچ خبر اختصاصی به کسی نداده ایم.

طی خبری اعلام شد که عروسک گردان عروسک کلاه قرمزی به جای مرحوم دنیا فنی زاده مشخص شده است.
تکذیب خبر مشخص شدن عروسک گردان کلاه قرمزی

بنا بر این خبر «شیما بخشنده» به عنوان عروسک گردان عروسک کلاه قرمزی معرفی شد. اما پس از اعلام این خبر با یکی از عوامل برنامه کلاه قرمزی با چنین پاسخی مواجه شدیم: ما و گروه کلاه قرمزی به هیچ عنوان به هیچ کسی خبر اختصاصی ندادیم.

وی ادامه داد: هر آنچه رسانه ها منتشر کرده اند، بر اساس پیگیری های خودشان است و ما این خبر ها را تایید و یا تکذیب نمی کنیم و در حال حاضر هیچ خبری از نظر ما رسمی نیست.

لازم به ذکر است هنوز هیچ خبر رسمی از سوی شبکه دو سیما که پخش کننده این برنامه محبوب و پر مخاطب است در اختیار رسانه ها قرار داده نشده است.

بنا بر این گزارش تصویربرداری برنامه «کلاه قرمزی» هم اکنون در حال انجام شدن است.

به طور یقین ایرج طهماسب و حمید جبلی برای سری جدید این برنامه پرمخاطب اتفاق های غافلگیرکننده ای را در نظر گرفته اند که با آغاز پخش این مجموعه، شاهد این اتفاق های جدید خواهیم بود.

بنابر صحبت هایی که پیش تر ضورت گرفته بود، قرار بود ضبط مجموعه «کلاه قرمزی» تا پایان اسفندماه ادامه داشته باشد اما براساس تغییراتی که صورت گرفته، زمان ادامه تصویربرداری این برنامه هنوز مشخص نیست.

باید دید با وجود اینکه امسال «کلاه قرمزی» با گردش دستان یک هنرمند دیگر رو به روی مخاطبان به نمایش در می آید، تا چه اندازه این تفاوت قابل احساس کردن است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چی هست که حالا بخواد تکذیب بشه؟ جوگیرن مردم

    • بدون نام

      یه مغازه داری تو شهرمون میگفت ؛ دیگه کاسبی برام زجرآور شده چون هرچی از صبح تا ظهر میفروشم میباس از بعدازظهر تا شب پس بگیرم...حالا مشکل از چی بود کاری نداریم.....الان شده حکایت کار خبرگزاریها، آدم رغبت نمیکنه یه خبری را دنبال کنه. صبح یه خبری پخش میکنن بعدازظهر تکذیب میشه..حالا مشکل از کجاست خدا داند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج