۴۹۴۲۴۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کارگردان کره‌ای برای «نتفلیکس» سریال می‌سازد

کمپانی نتفلیکس قصد دارد با همکاری کیم سئونگ-هان کارگردان فیلم «تونل» تولید پرفروش سینمای کره جنوبی، سریالی حادثه ای تاریخی را با محوریت داستان زامبی ها تهیه و تولید کند.

وب سایت آی سینما: کمپانی نتفلیکس قصد دارد با همکاری کیم سئونگ-هان کارگردان فیلم «تونل» تولید پرفروش سینمای کره جنوبی، سریالی حادثه ای تاریخی را با محوریت داستان زامبی ها تهیه و تولید کند. سریال هشت اپیزودی «پادشاهی» (Kingdom) در دوران فرمانروایی «چوسان» یکی از سلسله های قرون وسطایی کره می گذرد، جایی که ولیعهد سلسله راهی ماموریتی مرگبار می شود تا از چند و چون طغیانی تازه پرده بردارد.
کارگردان کره‌ای برای «نتفلیکس» سریال می‌سازد

به گزارش ددلاین، این سریال در سال ۲۰۱۸ به طور اختصاصی برای کاربران نتفلیکس در بیش از ۱۹۰ کشور دنیا به نمایش درمی آید. همچنین اپیزود افتتاحیه «هشدار عشق» (Love Alarm) اولین سریال کره ای شبکه نتفلیکس برای نمایش در سال ۲۰۱۸ آماده می شود. نخستین فیلم کره ای این کمپانی نیز با عنوان «اوکجا» (Okja) که ساخته بونگ جون هو است از ژوئن آینده به نمایش درمی آید.

به گفته سازندگان، سریال «پادشاهی» تلفیقی از دو ژانر پرطرفدار در گیشه سینمای حال حاضر کره جنوبی است: درام تاریخی و تریلرهای اکشن زامبی محور. کیم فیلمساز که از قصه گوهای قهار هر دو ژانر به شمار می رود و کارگردانی «تونل» پنجمبن فیلم پرفروش گیشه این کشور در سال ۲۰۱۶ را در کارنامه خود دارد، به همراه کیم ایون هی نویسنده «سیگنال» یکی از پرمخاطب ترین سریال های تلویزیون کره جنوبی در سال ۲۰۱۶، در تولید پروژه جدید نتفلیکس مشارکت خواهند داشت.

کیم در توضیح قصه سریال «پادشاهی» گفته است: «من از سال ۲۰۱۱ مشغول کار بر روی این پروژه هستم. می خواستم داستانی روایت کنم که بازتاب ترس ها و اضطراب دوران مدرن باشد و در عین حال، از دریچه افسون رمانتیک سلسله تاریخی چوسان دنبال شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج