۴۹۴۷۲۲
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

غرویان: بر سر حمایت از روحانی اجماع وجود دارد

غرویان با اشاره به اجماع علمای قم برای حمایت از جریان اعتدالی در انتخابات پیش‌رو ضمن یادآوری حمایت پدرانه مراجع از روحانی از وی خواست که برای تضمین موفقیتش به همراه وزراء به قم سفر کند.

پایگاه خبری انتخاب: غرویان با اشاره به اجماع علمای قم برای حمایت از جریان اعتدالی در انتخابات پیش‌رو ضمن یادآوری حمایت پدرانه مراجع از روحانی از وی خواست که برای تضمین موفقیتش به همراه وزراء به قم سفر کند.

آیت‌الله محسن غرویان عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در تشریح فضای سیاسی قم و تفکرات مراجع، گروه‌ها و احزاب سیاسی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: تفکر غالب در این استان در جهت همراهی با جریان اعتدال است و حتی در بین روحانیون، حوزه‌های علمیه و جامعه مدرسین هم تفکر اعتدالی بیشترین طرفدار را دارد کمااینکه تمام نشریاتی که در این استان منتشر می‌شود نیز مصاحبه‌ها و مقالات خود را در این راستا تنظیم می‌کنند.

وی افزود: البته هنوز در استان قم حال و هوای رحلت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی وجود دارد کمااینکه در مجلسی که به منظور بزرگداشت وی در مسجد اعظم برگزار شده بود جمعیتی بی‌سابقه حضور پیدا کرده بودند و این امر نشان می‌دهد همچنان تفکر اعتدالی و آزاداندیشی در این شهر وجود دارد.

خبر دارم مراجع توقع دارند روحانی پیش از انتخابات دیداری با آن ها داشته باشد / اینجا بر سر حمایت از روحانی اجماع وجود دارد / مراجع پدرانه از روحانی حمایت کرده اند

غرویان با یادآوی اینکه رابطه مراجع و حوزه علمیه با روحانی بسیار گرم و صمیمانه است اظهارکرد: در قم برای حمایت از آقای دکتر روحانی اجماع نسبی وجود دارد البته خوب است که رئیس جمهور به همراه وزراء در زمان پایان سال و قبل از برگزاری انتخابات سفری به استان قم داشته باشند و با مراجع دیدار کنند چراکه وی شخصیتی روحانی بوده که پیوسته احترام مراجع را حفظ کرده است و مراجع نیز به‌ طور مداوم از وی حمایتی پدرانه داشته‌اند هرچند که نسبت به برخی عملکردهایش انتقاداتی هم دارند که این امری طبیعی است.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: بی‌تردید سفر آقای دکتر روحانی به همراه وزرایشان به استان قم به منظور دیدار با مراجع در موفقیت انتخاباتی وی تاثیرگذار خواهد بود چراکه با آخرین اخباری که کسب کرده‌ام مطلع شدم توقع مراجع و علمای قم این است که رئیس جمهور دیداری با آنها داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داشته باش تاانتخابات نشون بدیم اجماع یعنی چه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج