اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۵۱۶۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بازار شلوغ کاندیداتوری و به تمسخر شایستگی‌ها

حسن بیادی در خبرآنلاین نوشت: در جامعه اى كه در آن تحزب و افكار حزبى مترادف با كار امنيتى است چه انتظاری می توان برای تحرکات انتخاباتی داشت؟ باندهاى متصل به قدرت و ثروت به نام جبهه و ائتلاف و گروه در فصل انتخابات هركار غيرممكنى را ممكن مي كنند، ميان همه جناح هاى سياسى موجود در كشور فرقى نیست.

حسن بیادی در خبرآنلاین نوشت: در جامعه اى كه در آن تحزب و افكار حزبى مترادف با كار امنيتى است چه انتظاری می توان برای تحرکات انتخاباتی داشت؟ باندهاى متصل به قدرت و ثروت به نام جبهه و ائتلاف و گروه در فصل انتخابات هركار غيرممكنى را ممكن مي كنند، ميان همه جناح هاى سياسى موجود در كشور فرقى نیست.

مهم اين است كه كسى پاسخگوى مردم نبوده و مردم در دوران انتخابات فقط به درد راى دادن و يا مرگ بر اين و يا درود بر آن ميخورند. كسى هنوز نتوانسته بگويد كه هزينه هاى بي تدبيرهاى گذشته را چه اشخاص و يا احزابى كه داعيه دار انقلاب و مالكيت مردم هستند بايد بپردازند.

چراكسى به معيوب بودن شيوه انتخابات و مشكلات عديده ساختار سازمانى حوزه سياسى و اجتماعى فكر نمي كند؟ بقول معروف فقط مي گويند "مگر من چمه ؟" اما يكنفر نيست بگويد كه " مردم چه شونه" به چه گناهى مردم پر شور وشعور و انقلابى و مؤمن بايد اين همه هزينه بى برنامگى وسوء مديريت و باند بازى مسئولين را پرداخت كنند براى چه؟ به حساب چه كى؟ باهزينه و از جيب و آبروى چه كسى؟ باكدام اختيار؟ براساس كدام قانون؟

خدا را گواه ميگيرم من هيچ حساسيتى به آمدن هيچ كسى در انتخابات سال آینده ندارم ولى بحث استقرار فرهنگ لياقتها و شايستگي هاست كه به تمسخرگرفته شده و براى نابودى تجربه و خبرگى همراه و توأمان با علم و انديشه در ميان دشمان دوست نما و دوستان انقلابى و مومن نما وحدت بوجود آمده است تا نشان دهند كه نظام اسلامى در پرورش نيروى انسانى سالم و متخصص و متجرب موفق و كارامد نبوده است.

اين نوع تفكرات ظلم مضاعف به نظام اسلامى ، مردم و رهبر معظم انقلاب است و همگان بايد به دنبال تغیير ساختار سازمان اجرايي و مديريتى در امور سياسي و اجتماعى بوده و از مديريتهاى جزيره اى بپرهيزند و مديريت يكپارچه را براى بهبود كارها و حذف كارهاى موازى مستقر کنند.

در نهایت نباید فراموش کرد که فصل الخطاب نتیجه ثبت نام برای انتخابات آینده ریاست جمهوری شورای نگهبان است و صلاحیت تمامی ثبت نام کنند گان را این نهاد تعیین می کند. هر فرد سیاسی براساس قانون می تواند وارد عرصه رقابت انتخاباتی و كسى هم نمى تواند مانع شود ولی این بدین معنا نیست که چنانچه صلاحیت فرد ثبت نام كننده حتماً بايد تائید شود.نكته ديگر اينكه دو قطبى شدن، یک سیاست و يك روش خاص انتخاباتى است كه با تيز هوشى سياسيون نخبه صورت مى پذيرد اما اين روش در جامعه اى كه داعيه ديندارى آن هم از نوع اسلام را دارد و درآن فريب مردم گناه محسوب ميشود، شايسته نيست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج