۴۹۵۳۷۲
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

روسیه ۶۰۰ داعشی را کشت

روسیه از مهرماه سال گذشته در چارچوب همکاری ضدتروریستی با ارتش سوریه مواضع تروریست ها را از هوا و دریا زیر هدف قرار داده است.

ایرنا: روسیه از مهرماه سال گذشته در چارچوب همکاری ضدتروریستی با ارتش سوریه مواضع تروریست ها را از هوا و دریا زیر هدف قرار داده است.

روسیه اعلام کرد که در جریان یک هفته عملیات هوایی در مناطق مختلف شرق استان حلب سوریه، 600 عضو داعش در بمباران مواضع این گروه تروریستی کشته شده اند.

سپهبد سرگئی رودسکوی رئیس اداره کل عملیات ستاد کل ارتش روسیه روز جمعه با اعلام این خبر افزود: بمب افکن های روسی در هفته گذشته ۴۵۲ بار به مواضع داعش در شرق استان حلب حمله کردند.

پایگاه خبری اسپوتنیک به نقل از سخنان وی نوشت: در جریان این عملیات بیش از 600 شبه نظامی کشته، 16 ماشین رزمی و دیگر تجهیزات متعلق به تروریست ها از جمله 41 وانت حامل مسلسل های سنگین و بیش از 40 خودرو منهدم شدند.

روسیه از مهرماه سال گذشته در چارچوب همکاری ضدتروریستی با ارتش سوریه مواضع تروریست ها را از هوا و دریا زیر هدف قرار داده است.

این حملات سبب شده گروههای تروریستی به ویژه داعش و جبهه النصره از حالت هجومی و اشغال اراضی سوریه به انفعال نظامی، شکست و عقب نشینی برسند که تازه ترین آن آزاد سازی کامل شهر حلب از سلطه تروریست های جبهه النصره و معارضان همپیمان این گروه تروریستی بود.

روسیه با تداوم پشتیبانی هوایی از نظامیان سوری، اعلام کرده که عملیات ضدتروریستی با وجود کاهش دامنه حضور یگان عملیاتی این کشور در سوریه همچنان ادامه خواهد یافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا یه جای کار ایراد داره وقتی امریکا وروسیه وترکیه و ایران با دائش میحنگن داشی چطوری سلاح به دست نیاورد یکی این وسط زیر آبی میره

    • سعید

      با چهارصد و خرده ای عملیات 600داعشی کشته شده اصلا مقرون به صرفه نیست باید 6000داعشی کشته می شد

    • بدون نام

      ایول داداش همینجوری ادامه بده..

    • بدون نام

      چقدر مسخره،۴۵۷بار حمله کرده ۶۰۰نفرراکشته ،کی باور میکنه؟!!!!!!

    • ضدداعش

      آماریست که دادن دیگه!چطور میشه تعداد شهدای عزیز و گرانقدر مدافع حرم که از اقصی نقاط کشورمان اعزام شده و در راه دفاع از حرمین مطهر اهل بیت چه در عراق و چه در سوریه که بصورت تن به تن و پیاده با داعشیان حرامی جنگ نموده و به درجه رفیع شهادت نایل آمده اند از تعداد 2200 نفر گذشته ولی با انجام تعداد 470 مورد پرواز با جنگنده های پیشرفته روسیه فقط تعداد 600 نفر از داعشیان حرامی به درک واصل شدند؟؟؟والله به جرات میشه گفت که اون تعداد را هم نیروهای پاک و مخلص اعزامی از ایران کشته و به درک واصل کرده اند که روسها بنام خودشان ثبت کرده اند؛؛؛بالاخره روباه هم پسر خاله گرگ هستش دیگه از قدیم گفتن@

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج