۴۹۵۶۳۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

دورهمی روسای اپل و گوگل در یک رستوران!

تیم کوک و ساندار پیچای را باید مدیران ارزشمندترین شرکت‌های آمریکایی دانست که در سال‌های اخیر نقش بسیار مهمی را در پیشرفت تکنولوژی ایفا کرده‌اند. از قرار معلوم این دو شرکت رابطه تکنولوژیک خوبی با یکدیگر دارند، چرا که رهبران آن‌ها در یک رستوران مشغول گپ زنی دیده شده‌اند!

وب سایت گجت نیوز - دانیال حجاری: تیم کوک و ساندار پیچای را باید مدیران ارزشمندترین شرکت‌های آمریکایی دانست که در سال‌های اخیر نقش بسیار مهمی را در پیشرفت تکنولوژی ایفا کرده‌اند. از قرار معلوم این دو شرکت رابطه تکنولوژیک خوبی با یکدیگر دارند، چرا که رهبران آن‌ها در یک رستوران مشغول گپ زنی دیده شده‌اند! مشاهده تیم کوک و ساندار پیچای در یک رستوران در پالو آلتو کالیفرنیا کاربران زیادی را هیجان‌زده کرده است!

دورهمی روسای اپل و گوگل در یک رستوران!

از قرار معلوم در بعد از ظهر روز پنجشنبه نهم مارس مصادف با نوزدهم اسفند ماه، تیم کوک و ساندار پیچای در رستوران تامارین (Tamarine) واقع در پالو آلتو کالیفرنیا مشغول صرف غذا و گپ زنی دیده شده‌اند. از این تصویر مشخص نیست که این دو درباره چه موضوع و یا موضوعاتی در حال صحبت هستند، اما آنچه به خوبی قابل درک است، یک گفتگوی آرام و دو طرفه میان آن دو است!
دورهمی روسای اپل و گوگل در یک رستوران!

شاهده تیم کوک و ساندار پیچای در یک رستوراننکته دیگری که مشخص است، دورهمی این دو مدیر ارشد دو کمپانی بزرگ دنیای تکنولوژی به صرف تنها یک نوشیدنی است، چرا که در این تصاویر خبری از هیچ غذایی بر روی میز نیست!
دورهمی روسای اپل و گوگل در یک رستوران!

تیم کوک و ساندار پیچایبه نظر شما تیم کوک و ساندار پیچای در حال صحبت درباره چه موضوعاتی هستند؟ آیا تمام صحبت‌های آن‌ها درباره دنیای تکنولوژی است؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج