adexo3
۴۹۵۷۵۴
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

کره‌ی جنوبی؛ در وضعیت هشدار حمله‌ سایبری

وزارت علوم و فناوری اطلاعات کره‌ی جنوبی، در پی افزایش احتمال وقوع حمله از سوی همسایه‌ی شمالی خود، این کشور را در وضعیت هشدار حمله‌ی سایبری، قرار داد.

وب سایت سایبربان: وزارت علوم و فناوری اطلاعات کره‌ی جنوبی، در پی افزایش احتمال وقوع حمله از سوی همسایه‌ی شمالی خود، این کشور را در وضعیت هشدار حمله‌ی سایبری، قرار داد.

کره‌ی جنوبی؛ در وضعیت هشدار حمله‌ سایبری

طبق اخبار رسانه‌های محلی کره‌ی جنوبی، این کشور، به منظور تقویت دفاع سایبری و دفع حملات احتمالی کره‌ی شمالی، وارد وضعیت هشدار وقوع حمله ی سایبری شده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری یونهاب (Yonhap news agency)، این هشدار، سطح دوم از پنج سطح هشدارهای مربوط به مدیریت بحران‌های سایبری، در کره‌ی جنوبی، محسوب می شود. این رسانه در ادامه افزود؛ اخیرا حملات سایبری به ارگان‌های دولتی این کشور، افزایشی بی‌سابقه داشته است.

در طول ماه‌های گذشته، بسیاری از سفارت‌های کره‌ی جنوبی، در اقصی نقاط جهان، مورد حمله‌ی سایبری قرار گرفته‌اند. علاوه بر کره‌ی شمالی، می توان چین را نیز، متهم دیگر این حملات، دانست. بسیاری از کارشناسان، معتقدند که این حملات، می‌تواند واکنشی از سوی چین، به طرح موافقت سئول با استقرار سامانه‌ی موشکی تاد در این کشور باشد.

پیش از این نیز، سازمان اینترنت و امنیت کره‌ی جنوبی، در ماه دسامبر سال گذشته، از احتمال افزایش حملات سایبری به موسسات دولتی و زیر ساخت‌های این کشور، خبر داده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج