۴۹۵۸۳۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نمایش قدرت هوندا در نمایشگاه میامی ۲۰۱۷

شرکت مرسدس تنها خودروسازی نبود که جذابیت خودروهای اسپورت خود را به نمایشگاه بین المللی قایق میامی ۲۰۱۷ می آورد، این نمایشگاه روز دوشنبه به پایان رسید.

وب سایت کلیک: شرکت مرسدس تنها خودروسازی نبود که جذابیت خودروهای اسپورت خود را به نمایشگاه بین المللی قایق میامی ۲۰۱۷ می آورد، این نمایشگاه روز دوشنبه به پایان رسید.
نمایش قدرت هوندا در نمایشگاه میامی 2017

در این نمایشگاه شرکت هوندا یک موتور قایق مفهومی را به نمایش گذاشت که در طراحی آن نشانه هایی از خودروی اسپورت Acura NSX وجود داشت، این موتور بر قابلیت های هر قایقی که بر روی آن سوار شود خواهد افزود، چرا نباید موتور قایق لوکس افراد ثروتمند و مدگرا دارای ظاهر بهتری باشد؟

شرکت هوندا بر روی همه نوع وسیله نقلیه یا ابزار موتوری کار کرده است - از خودروها و موتورسیکلت ها گرفته تا تجهیزات نیروگاهی، هواپیماها و قایق ها. گروه طراحی پیشرفته شرکت هوندا در طراحی این موتور مفهومی که در نمایشگاه میامی عرضه شده از چندین حوزه مختلف کاری خود الهام گرفته است.

ویل والتون، معاون بخش Honda Marine می گوید، " در طراحی این موتور از احساسی الهام گرفته شده که شما در هنگام هدایت سکان یک قایق قدرتمند بر روی آب دارید - یعنی هیجان فراوان، نشاط و آزادی، احساسی که از طریق یک قایق پر سرعت و آب و هوای پیرامون آن به شما دست می دهد. "

تیغه بالدار شناور متمایز و شبکه شش ضلعی موجود در این موتور مفهومی به طور مستقیم از خودروی NSX الهام گرفته شده است، به طوری که از آینده جسورانه تر و برجسته تری برای Honda Marine خبر می دهد.

حالت کشیده و رنگ آبی مرواریدی این موتور، نمای شیک و شفافی به آن داده است، این رنگ مشابه رنگ خودروی NSX است که به همراه این موتور در میامی به نمایش گذاشته شد. این موتور حتی دارای روزنه های قرمز رنگ با لبه های نقره ای رنگ است که تا اندازه ای همانند چراغ های عقب آن است ( اگرچه شبیه چراغ عقب های NSX نیست).
نمایش قدرت هوندا در نمایشگاه میامی 2017

هوندا اشاره می کند، " در رابطه با تامین نیروی این موتور مفهومی خلاقیت لازم است " ، اما او توضیحات بیشتری درباره ساختار یا ویژگی های آن ارائه نمی کند، به طوری که اطلاعات ما درباره آن چیزی بیشتر از یک مجسمه خوش ظاهر نیست.

ما حدس می زنیم نسبت به استقبالی که از یک خودروی مفهومی شیک و اسپورت در نمایشگاه خودرو میامی می شود، از ساخت یک موتور مفهومی استقبال زیادی نشود، بنابراین هوندا این موضوع را پذیرفته است و اعلام کرده که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای تولید این موتور آبی رنگ ندارد، که البته مسلماً بازخوردهای چندان ناامید کننده ای نسبت به این تصمیم وجود نخواهد داشت. اما می توان گفت که این موتور چشم انداز وسیع تری در رابطه با سبک و شیوه قایق رانی در آینده پیش روی ما قرار می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج