adexo3
۴۹۵۹۸۸
۲۸۵ نظر
۵۰۱۸
۲۸۵ نظر
۵۰۱۸
پ

سومین بیانیه احمدی نژاد خطاب به مردم

احمدی‌نژاد سومین بیانیه خود را منتشر کرد.

خبرگزاری ایلنا: احمدی‌نژاد سومین بیانیه خود را منتشر کرد.
سومین بیانیه احمدی نژاد خطاب به مردم

متن سومین بیانیه احمدی‌نژاد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

شماره ۳

ملت شریف و بزرگوار ایران

با سلام و آرزوی تحیات الهی ، سلامت ، عزت و موفقیت روز افزون برای شما و همه موحدان ، عدالت طلبان ، آزادی خواهان و صالحان

همانطور که در گزارش‌های شماره یک و دو به عرض رساندم ، نکاتی را در ارتباط با ادعاهای کذب علیه دولت های نهم و دهم به استحضار می رسانم.

در دو گزارش قبلی شرح دادم که دو ادعای مطرح شده (خالی بودن خزانه و خالی بودن انبارهای کالاهای اساسی) از سه ادعای رییس محترم دولت فعلی علیه دولت های نهم و دهم ، که در آستانه مذاکرات هسته ای در نیمه دوم سال ۱۳۹۲ از رسانه های عمومی اعلام شده است ، کاملاً نادرست بوده است.

با تاکید بر ادامه موضع سکوت در قبال مسائل جاری کشور ، اینک در سومین گزارش خود، به بحث در باره یک ادعای خلاف واقع دیگر ، دایر بر تحویل گرفتن دولت همراه با بدهی های سنگین می پردازم و به مرور به سایر ادعاهای کذب مطرح شده از جمله فساد ،موضوع هسته ای ،درآمدهای ارزی ،رشد اقتصادی، مسکن مهر ،تورم و یارانه ها نیز خواهم پرداخت. ان شاء الله

سوم : ادعای بدهکاری سنگین دولت دهم

مردم شریف ایران استحضار دارند که قبل از آغاز مذاکرات هسته ای در دولت فعلی در سال ۱۳۹۲ ، رئیس محترم دولت در گفت وگویی با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ، علاوه بر دو ادعای قبلی ، اعلام کردند که دولت را با بدهی های سنگین تحویل گرفته اند.

طی ۴ سال گذشته این ادعا با حداکثر استفاده از فضاهای رسانه ای و تبلیغاتی و با بیان های مختلف ، از زبان مسئولین و حامیان دولت ، هزاران بار تکرار گردیده و با اعلام ارقام گوناگون چنین القاء شده است که گویا دولت فعلی اسیر بدهی ها و بازپرداخت آنها بوده و به همین سبب نتواسته است خدمات لازم را به مردم ارائه دهد. همزمان به طرح این ادعا پرداخته اند که دولت یازدهم توانسته است با انضباط پولی و مالی، شرایط را به نحوی مدیریت نماید که استقراض و بدهی دولت به نظام بانکی کاهش یابد.

در گزارشی که به اختصار ارائه می شود، مردم شریف ایران ، به روشنی درخواهند یافت که همه این موارد ، کاملا خلاف واقع بوده و آمار رسمی کشور که در حال حاضر نیز تحت مدیریت همین دولت قرار دارد ، حاکی از واقعیت دیگری است.

۱- بر اساس گزارش رسمی بانک مرکزی ، بدهی بخش دولتی (شامل دولت و شرکت های دولتی) به بانک مرکزی در مرداد ماه سال ۱۳۹۲ معادل ۳۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و در مقابل ، سپرده بخش دولتی در بانک مرکزی معادل ۳۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است.

به عبارت دیگر خالص بدهی بخش دولتی به بانک مرکزی معادل یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در پایان دولت قبل و ابتدای دولت جدید بوده است.

۲- بدهی بخش دولتی (شامل دولت و شرکت های دولتی) به بانک مرکزی در پایان آذر ماه ۱۳۹۵ معادل ۶۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و مجموع سپرده های بخش دولتی در بانک مرکزی در همین تاریخ معادل ۳۷ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بوده است.

به عبارت دیگر ، خالص بدهی بخش دولتی به بانک مرکزی از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در مرداد ماه ۱۳۹۲ (پایان دولت قبل) به ۲۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در آخر آذر ۱۳۹۵ (دولت فعلی) افزایش یافته است.

این امر به معنای آن است که بدهی دولت به بانک مرکزی بیش از یک هزار و ۴۵۰ درصد رشد داشته است و به زبان گویاتر می توان گفت بدهی دولت فعلی به بانک مرکزی در مقایسه با دولت قبل ۵/۱۵ برابر شده است.

۳- بانک ها معمولاً به بانک مرکزی بدهکارند بدهی بانک ها به بانک مرکزی در مرداد ماه سال ۱۳۹۲ معادل ۵۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده که این رقم در آذر ماه سال ۱۳۹۵ به حدود دو برابر یعنی رقم ۱۰۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بالغ شده است.

۴- عمده بدهی بانک ها به بانک مرکزی در دولت قبل مربوط به اعطای خط اعتباری به بانک مسکن به منظور ارائه تسهیلات به مردم برای ساخت مسکن و اجرای پروژه های مسکن مهر و احیای بافت های فرسوده شهری بوده است.

۵- بر اساس گزارش بانک مرکزی ، میزان بدهی خارجی کشور از حدود ۲۴ میلیارد دلار در ابتدای دولت نهم (۱۳۸۴) به حدود ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار در پایان دولت دهم کاهش یافت. به عبارت دیگر بدهی خارجی ایران در دولت قبل، به کمتر از یک سوم در مقایسه با رقم بدهی خارجی در زمان تحویل دولت در مرداد ماه ۱۳۸۴ کاهش یافته است.

۶- مجموع دارایی های خارجی بانک مرکزی به عنوان بخشی از دارایی های خارجی کشور در پایان خرداد سال ۱۳۹۲ حدود ۱۰۸ میلیارد دلار یعنی حدود ۱۴ برابر بدهی های خارجی کشور در آن تاریخ بوده است.

۷- ارقام و اعداد مندرج در آمارهای رسمی ، بیانگر این حقیقت است که طی سالهای ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ ، با وجود آنکه دولت دهم تحت فشار شدید تحریم ها قرار داشت، کشور را همراه با ذخایر ارزی و ریالی فراوان و با کمترین میزان بدهی داخلی و خارجی به دولت یازدهم تحویل داده است.

در این مجال نمی خواهم درباره بدهی های گسترده ای که طی ۲ سال اخیر تحت عنوان اوراق بدهی یا قرضه (بخوانید بدهکار کردن مردم و نسل های آینده) توسط دولت فعلی ایجاد شده است سخن بگویم و به وقت دیگری موکول می نمایم.

اما باید روشن شود ؛

الف : هدف از طرح ادعای کذب بدهکار بودن دولت در کنار ادعای خالی بودن خزانه و انبارها ، آن هم درست قبل از آغاز مذاکرات هسته ای در دولت جدید چه بوده است؟ و چه آثار سوئی بر منافع و امنیت ملی و آینده کشور داشته است؟

ب: در چهار سال اخیر که بخش مسکن در رکود عمیق به سر برده و پروژه هایی مانند مسکن مهر به تعطیلی کشانده شده و جهش خاصی نیز در دیگر بخش های تولیدی ، خدماتی و زیربنایی اتفاق نیفتاده است و بنا به اعلام رئیس محترم دولت ، کشور در رکود به سر می برده ، این افزایش بی سابقه و چند برابری حجم بدهی های دولت و بانک ها به بانک مرکزی در کجا هزینه شده است؟

ج: طرح این ادعاهای خلاف ، توجیه گر و سرپوشی بر کدام ضعف ها و ناکارامدی ها و اقدامات در دولت فعلی بوده است؟

خادم ملت ایران

محمود احمدی‌نژاد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اوس ممود بیا تو انتخابات

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رای نمیاره بابا...فقط وقت مردمو تلف میکنه

      • بدون نام

        دو صفتی که این آقا بهش معروفه: عوام فریبی و دروغ

      • مجتبی

        هزینه میلیاردی کاندیداها از جیب ملت میاد.اینها حقوق میگیرند که کار کنند.از کی حقوق گرفتن و کار کردن شده خدمت به مردم؟وظیفه مدیران و مسئولین این است کار خوب کنند.هیچ کس مجانی کار نمیکند.همه تشنه قدرت و پول هستند

      • بدون نام

        بابا احمدی نژاد اصن خوب ، اصن عالی ، اصن همه چی تمام ولی این چرا اینقد دنبال اینه همه رو به جون هم بندازه ،بابا تو اگه اینقد دلت میسوزه بیا مردم رو با هم متحد کن برای کشورت نه اینکه بیای اونارو بندازی به جون هم بعد خودت یه کنار وایستی به ریش همه بخندی

      • ali

        راستش بیانیه خیلی طولانی بود ونخوندمش چون میدونم نتیجه اش تطهیر خود واطرافیان دولت نهم ودهم .
        متهم کردن تمام مخالفانست .درثانی حالا که سکوت راشکستی بهترنیست به 2تا ازقولهای قدیمیت عمل کنی تابلکه مردم بیانیه هاتوبخونن.اولی عذرخواهی ازمردم واعلام عدم شایستگی جایگاه ریاست جمهوری پس ازاثبات اتهام اختلاس معاون اول همانگونه که قول داده بودی ودومی اعلام لیست 300 نفر مفسد اقتصادی که همیشه توسخنرانی هات دراین باره صحبت میکردی

      • علیرضا

        یکی ازادعاعای احمدی نژاد ساخت داروی درمان ایدزبود.که بخاطرش هنوزهم ایران رومسخره میکنن.لطفا اول راست بودن این خبررواثبات کن.بعدشم جریان ساخت هواپیمای جنگی پیشرفته که نمیدونم اف 16 بود یا یو 22 یا هرچی که بخاطر اونم هنوزداریم تاوان پس میدیم. سومی هم غنی سازی اورانیوم توسط یک دختربچه آنهم با قابلمه وچهارمی ادعای وجودفردی که میتواند معادن آب ،فلزات،گنج ، معدن و......هرآنچه که زیرپایش باشد را تشخیص داده وبه تفکیک اعلام نماید

      • بدون نام

        وای وای هیچوقت یادم نمیره مدیر بی لیاقتمون چطور خونه های سازمانی میلیاردی اداره رو فروخت و پولشو ریخته بود به حساب دولت آقای دکتر احمدی نژاد ، به همین راحتی سرمایه یه عمر کارکنان بدبخت اداره رو که توو همون خونه ها داشتن زندگی میکردن رو بر باد بنا فنا داد ، خدا ازشون نگذره

      • رهگذر

        با سلام بیدار شدن سخت نیست اعتراض کردن شما کاربران هم عجیب نیست مرد اگه بیدار بودن خیلی از افراد رو به پست های کلیدی نمیرسوندن .اگه اینا اشتباه هست برین تو کف جامعه چقدر مردم فقیر فقیر تر شدند و چقدر مدیران سرمایه دارتر شدن با حقوق های نجومی ببخشید حق و پاداش شون .عزیزان احدی به اگاهی بخشی جامعه دوقطبی یا بهم زدن نظم جامعه نمیگن بهم زدن نظم جامعه با اون کسانی بود که تو فتنه 88اومدن اموال عمومی رو اتش زدن نمیدونم اسم اون رو چی میزارید اعتراض مسالمت امیز .ما که کف جامعه میبینیم وهستیم مشکلات سخت تر شده و بیشتر .حرف زیاده یک طرفه قضاوت نکنید ...

    • سحر

      عشقی دکی

    • یوسف فردین

      احمدی نژاد پی شده نزدیک انتخابات یاد نامه نگاریاش افتاده...

      پاسخ ها

      • یک شهروند .

        بعضی از همین ملت شریف سرشونو کردن زیر برف .

      • شاهین

        این از رو نمیره ما خسته شدیم از دست این ولی این ول کن .نیست

    • بدون نام

      باز هم عوام فریبی ... بابا تاریخت گذشته .

      پاسخ ها

      • ali

        مگه یادت نیست زمانش قدرت اول دنیا شدیم؟
        احمدی نژاد مگه نمیگی روحانی دروغ میگه برو شکایت کن و در دادگاه اثبات کن و کمتر دروغ بگو

      • بدون نام

        به کی شکایت کنه داداش فاضل؟!

      • بدون نام

        صرفا بحث دروغگویی دولت فعلی مطرح نیست.
        الان بحث خیانت به کشور مطرحه.

    • بدون نام

      کلا زمان شما گل و بلبل بود

    • بدون نام

      از این اراجیفها هشت سال به خورد مردم دادین .

    • کانفیوزد

      اصن از بچگی بش میگفتن محمود صداقت

    • مرتضی

      من هنوز تو فکر اون پیت حلبیم.

    • بدون نام

      تورم ۲۰۰درصدی دولت شما هیچکس ازیاد نمی برد مردم تو صف ها مرغ واقلام شب عید ادم را یاد جنگ جهانی دوم می انداخت این حرفای شما دیگه خریدار ندارد

      پاسخ ها

      • 123

        الان هم تورم 200 درصده منتها فقط 7 درصد صداش میزنن!!

      • بدون نام

        حالا چرا 200 درصد
        یدف میگفتی 800 درصد 900 درصد
        کار از محکم کاری عیب نمیکنه

    • یوسف

      زنده باد احمدی نژاد مردمی نژاد دوستت داریم چه باشی چه نباشی تا آخر عمر فراموشت نمیکنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اسکندر مقدونی و چنگیز مغول هم هیچ وقت فراموش نمیشن

    • ابراهیم کریمی

      کاری که احمدی نژاد با این مملکت کرد هیچ کس نکرد

    • موسی

      بنده خدا یه دفعه دیدی دماغت مثل دماغ پی نوکیا بابت همه دروغی که می گویی دراز و راز تر شد ودور کره زمین چرخید .

    • رصا صابر

      چرا همه تکذیب کردناتون دم انتخابات یادتون اومد

    • بدون نام

      به خاک سیاه نشونده مردم رو با گرانب و تورم 400 درصدیش،، و با اون همه خیانت و عقده،، حالا هنوزم میگه مردم!!

    • یوسف

      احمدی نژاد یاور مظلومان و محرومان جامعه بود

      پاسخ ها

      • هادی جوانان

        همان محرومهایی که برای روز مبادای خودش به وجود اورد.اهم

      • reza

        دوست مظلوم من ، آثا محمود بنزین 100 تومنی رو کرد 800 تومن ، اونوقت حقوق 500 تومنی شما رو کرد 600 تومن . این کجاش یاور مظلومانه ؟؟؟ نکنه همتون فراموشی گرفتید ؟؟؟

      • بدون نام

        درود بر احمدی
        منهای بقایی

      • بدون نام

        احمدی نژاد همان که طبقه متوسط را به خاک سیاه نشاند و به جمعیت فقرا اضافه کرد تا فقرا احساس تنهایی نکنند

      • بدون نام

        آخه واسه 45 تومن یارانه ارزشی داره که از یه بی سوادی مثل احمدی نژاد طرفداری کنی؟

    • اریو

      بابا یکی به این حالی کنه تو نفتو صدوپنجاه دلار فروختی درامد هشت سال دولت تو از طریق فروش نفت برابر با کل این سی و اندی سال .......

    • رولی

      کاش صحبت های آقای احمدی نژاد رودررو با دولت فعلی از صدا و سیما پخش میشد تا مردم به روشنی بفهمند کی راست میگه کی دروغ...

    • بدون نام

      ترخداا یکی اینو از برق بکشه

      پاسخ ها

      • سیدعلی اکبر

        تقصیر این بنده خدا نیست باز هم داره تمام قد حمایت میشه، آدمو یاد عروسک های خیمه شب بازی می اندازد

    • بدون نام

      روی احمدی نژادسفیدشد روحانی!

    • مسعود دهخدا

      اقا شما لطفا سکوت کن



      ا سکوت کن هرچی برا مردم دل سوزی کردی بسه

    • فرهاد کروندی

      امیدوارم این سو استفاده و تفکرات شخصی. باعث نشه بین دولت های گذشته و جدید تفرقه ایجاد بشه و در نهایت به ناهنجاری و فروپاشی کل کشور منجر بشه. دفاع از اشتباهات خود و اتهام ب دیگر مسئولان اگر همینطور ادامه پیدا کنه اینده تیره ای پیش رو هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه چرا توو ذات این مرد همیشه حس این هست که همه رو به جون هم بندازه ؟ اون از روز اولی که قرار بود رئیس جمهور بشه و همه رو به جون هم انداخت و حرمت همه ی ریش سفید هارو شکوند این از الانش

      • سیدعلی اکبر

        فساد اداری در ایران بقدری است که هیچ قدرتی نمی تواند آنرا به این راحتی ها اصلاح کن، بغیر از دو نفر بقیه رئیس جمهور ها به نوعی با انگ خانه نشین شدند، آن دونفر هم شانس آوردند، پس باید بزرگان قوم همه اختلاف ها را کنار گذاشته و برای اعتلای کشور و دین به اصلاح سیستم فاسد اداری بپردازند در غیر اینصورت پشیمانی گریبان همه را خواهد گرفت، یکی از دلائل فساد اداری اینست که ایشان رئیس جمهور شدند و متاسفانه ادامه هم دادند، یعنی در چنین سیستمی هیچ کس سر حای خودش نیست

    • رضا

      خداوکیلی نمیدونم دگ ایشون مارو چی فرض کردن،ما کرو کور اصلا ولی وضع مملکت زمان تو چی اخه این همه بیکاری ایجاد شده چی اخه همه اینام دروغو ساختگین

    • محمد

      معلوم نیست کی راست میگه کی دروغ ولی این بدونید در پیشگاه خدا جوابگو خواهید بود.بیچاره ملت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیگه وقتی بعد از هشت سال آزگار هنوز نمی دونی دروغگو و عوامفریب کی بوده هیچ وقت نخواهی فهمید

      • علیرضا

        ساخت داروی ایدز
        ساخت هواپیمای جنگی پیشرفته
        غنی سازی اورانیوم درآشپزخانه توسط یک دختربچه
        تشخیص منابع ومعادن زیرزمین بدون دستگاه
        گران نشدن گوجه دربقالی سرکوچه
        لیست 300 نفره مفسدین اقتصادی
        اعلام عدم شایستگی ازتلویزیون درصورت اثبات اختلاس یک ریال به دست معاون اول
        نبودن حتی یک کارتن خواب وفقیردرایران
        و.....هنوزهم معلوم نیست کی دروغگو بوده؟

    • فرشاد

      حنات رنگی نداره بکش کنار

    • ناشناس

      بیشتر دانشجو یان دانشگاه های کشور از دولت یازدهم به خاطر اختلاس فقر و بیکاری و مشکلات زندگی راضی نیستند و این دولت را ناکارآمد ترین دولت بعد از انقلاب میدانند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی احمق هستند که تمام ثروت مملکت را خوردند احمدی نژادی ها و یارانش بعدش از یه دولتی که با خزانه مالی تقریبا صفر اومد سر کار توقع دارن برایشان معجزه کنه.
        پولها را از احمدی نژاد و یارانش بگیرید تا ببینید من برایتان چقدر شغل ایجاد میکنم البته اگه دولتم بدهکاری نداشته باشه.

      • بدون نام

        اختلاس؟ اگر منظورتان حقوقهای نجومی است باید بدانید که این حقوقها ریشه در قوانین دولت قبلی داشتند. همانطور که مشخص شد طبق مصوباتی که احمدی نژاد و یارانش مثل بقایی ها برای خودشان میبریدند و میدوختند و تن می کردند نفرات بعدی هم حقوق گرفتندچرا کسی دنبال محاکمه ریشه های فساد مالی نیست؟؟؟

    • بدون نام

      تا زمان انتخابات بیانیه ها به 100تا میرسد واحتمالا آمار سرشماری موشهای قنوات طهران منطورت دیده شدن به هر بهانه ای است .من دیدم‌‌‌ و هرکسی غیر از تو .

    • ایرانبان

      شما مدرک هم داری برای حرفهات یا طبق معمول سند سازی و رو هوا همینجوری میبافی

    • بدون نام

      اگرتوراست میگی چراهمان موقع دفاع نکردی دروغگوحالابعدچهارسال اومدی میگی نه چنین نبوده .حنایت دیگررنگی ندارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        محمود مردم ایران رو خوب می شناسه. کمی ساکت موند(با اینکه براش خیلی سخته ساکت بودن) تا مردم فراموشکار یادشون بره هشت سال چه بلایی سرشون آورد

    • منوچ

      دولت احمدی نژاد از همان اول هم دروغگو بود در مقابل اعداد میگفت چند نقطه اشتباه گذاشته اند وضعیت مردم وکشور دولت اختلاسها هنوز ازیاد مردم نرفته مردم دیگر گول دروغگویی را نمیخورند

    • بدون نام

      دست از سر اين مملکت بردار

    • تقی علیمردان

      سلام
      آقای احمدی نژاد مطلبی گفت بجای حواشی ایجاد کردن جواب او بدهید تا اگر دروغ گفت سیاهی بماند برای ذغال عمرتون مستدام یا علی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ......... که ندیدی چقدر پول خوردند. فعلا طبق مستندات 48000 میلیار تومان اختلاس در مجلس مطر شد. پولهای نفت بماند . پول دکل بماند. بذل و بخشش به پروژهای عمرانی کشورهای دیگر که به عنوان هدیه دادند به تاجیکستان و ... نیز بماند.
        شماها کورید یا خودتان را به ندیدن میزنید؟؟؟

      • بدون نام

        آقای احمدی نژاد خودش سلطان حاشیه ست

    • بدون نام

      با یک پراید مسافر کشی میکنم آن را زمان آقای احمدی نژاد به
      من 6 ملیون وام دادن 2 ملیون هم خودم گذاشتم خریدم خدا خیرت بده زمان آقای احمدی نژاد زندگی مشکل بود اما متاسفانه امروز مشکل تر شد باید قبول کنید من وابسته به هیج حزب و گروهی نیستم چون زحمت میکشم یک لقمه نان برای زن و بچه هایم ببرم ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنده خدا فراموش کردی که زمان همان احمدی نژاد پراید از 6 تومن رسید به 20 تومن

      • بدون نام

        عزیزم ،‌ذلار 1200 تومان وقتی شد 3000 تومان همه .
        چیز 3 برابر شد
        ماشین های فوق لوکس پورشه و مازاراتی و .... در زمان ایشان با ارز 1200 تومان وارد کردد و با ارز 3000 تومان فروختند.
        اگر وارد موضوع اختلاس ها بشیم که مثنوی صد من کاغذ.ه

      • بدون نام

        بیشتر مشکلات فعلی ریشه در سوء مدیریت ها و بلبشوی دوره احمدی نژاد داره.چرا از نوک دماغتون جلوتر رو نمی بینید؟ اگه به شخصی کردن باشه که بسیاری در دوره احمدی نژاد به خاک سیاه نشستند

    • بدون نام

      دمش گرم احمدی نژاد

    • ک ف

      در بند ۷. گفتی تحت فشار تحریم ها مگر جنابعالی نبودید میکفتید تحریم ها کاغذ پاره است. پس تحریم ها اثر داشت سیاست های جنابعالی غلط بود. خلاصه بگم خودتو خسته نکن. ما به این حرفهای شما میکنیم داستانهای اشیق دهقان اقا محمود

    • بدون نام

      بیانیه ها رو ول کن هدفت رو بگو چیه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایجاد بحران و جنجال. دار و دسته احمدی نژاد "بحران زی" هستند. امیدوارم در انتخابات های بعدی هم نگذارند این شخص کاندید بشه

    • بدون نام

      جون مادرت هرروز خطاب به ملت نامه بنویس با دوستام میخونیم حسابی میخندیم ولی برا کشورهای دیگه ننویس ابروی ملت ایران نبر نزار دنیا بهمون بخندن

    • بدون نام

      برو مهره سوخته‌ای

    • علیرضا

      شیخ حسن برات متاسفام...دیگه با رئيس جمهوری دیگه بای بای

    • آوین

      همه میدونن بلایی که تو سر ایران آوردی چنگیز خان مغول نیاورد

    • بدون نام

      تمام مشکلات که الان در مملکت ما وجود دارد ریشه در خرابکاری های دوره احمدی نژاد است

    • بدون نام

      اگردولت قبلی بدهی براشون گذاشته اینهمه اختلاس میلیاردی ودزدی های کلان با ارقام سرسام آورازکجا آمده است ؟ خزانه که خالی بوده

    • علیرضا

      وای خدا من اگر روی ایشان را داشتم الان مالک نصف دنیا بودم.....

    • مراد نظری

      .بازم صف برنج و صف سکه و تغییر کردن هر روز قیمتها و چند برابر شدن قیمتها تو یه روز
      بابا یکم از بدبختی‌هایی که سر ملت و پول ملی و جوانها و .. آوردی هم بگو یاد پراید هفت میلیونی بخیر یاد برنج کیسه ای هشت هزار به خیر یاد نان دانه ای پنج تومان به خیر یاد بنزین لیتری صد تومان بخیر بازم بگم
      مردم و بد بخت کردی جوانها را بدبخت کردی با اوون دولتت
      ملت که یادشان نرفته چه دوران سختی بود

    • بدون نام

      زرشک زرشک زرشک

    • دکتر

      بزک نمیربهارمیاد
      دراین مملکت دروغ مثل نقل ونباته ومدرک وسندیووووووووووخ

    • بدون نام

      محمود بی صداقت ننه هوگو چاوز سلام میرساند خخخخ

    • بدون نام

      بابا جمع کن باخود وبیانیه دادنت ...

    • بدون نام

      دنیا فقط رهبر م سید علی ومدیریت اجرایی احمدی نژاد وبس

    • بدون نام

      فقط مناظره.......گندهای این دولت رو هم انشاالله با این که روشنه دولتهای بعدی رو میکنن.پس بهتره فعلا ساکت باشید زمان همه چیز رو روشن میکنه.هیس...هیس

    • دانشمندماهشهر

      جان عزیز دست از سر ما بردار

    • جعفر

      درودبراحمدی نژاد

    • حق گو

      واقعاً رو میخواد با اینهمه خرابکاری و گندی که به اقتصاد و سیاست و فرهنگ کشور زدی بازهم این حق و بخودت میدی که درباره ۸سال نکبتی که برای کشور به ارمغان آوردی بازهم بیای !!واقعاً که رو داری!!!! جناب صاحب پاکترین دولتهای تاریخ بشری!!!!!!!

    • cr7

      ضربه ای که احمدی نژاد به ایران زد تا صد سال دیگه درست نمیشه گند زدی با این ریاست مزخرفت برو به...

    • cr7

      عمو محمود عمو محمود خخخخخخخ

    • محمد

      هرچي بيشتر بيانيه ميدي دستت بيشتر رو ميشه اتفاقأ خوبه شايد قراره پيش همون اقليتي كه هنوز اعتبار و آبرو داري رسوا شي و اونها هم بشناسنت اين شعارها و رفتارهاي دروغين تو مردم رو بيشتر آگاه ميكنه كه به سمت امثال تو نرن فقط خدا ميدونه كه چقدر به خاطر سياست ها و دولت تو بدبختي كشيديم روزهايي كه هر رفتار و سخنراني بي حساب و كتاب تو و اطرافيانت هزينه سنگيني روي دوش ملت ميگذاشت اميدوارم اون حاله نورت گريبانت رو بگيره.

    • علی زاهدان

      بیا با روحانی واگر روحانی ترسید ونیامد با معاون اولش رودر رو مناظره کن...مطمئن ام سه سوت فرار میکنن..زنده باد احمدی نژاد

    • جمالی لرستان

      چه احمدی نژاد چه روحانی یا هرکس دبگه؟ حاکمانی که نمیدانندشب مردمانشان چگونه به صبح میرسد چه فرقی میکنه که به شراب نشسته باشن ، یابه-نیایش

    • حاج هادی منا نرفته

      مگه کسی هم دوسش دارد که بیانیه می دهد. احتمالا برا ارواح بیانیه می دهد اینکه خرافاتی هست

    • cr7

      هاله نوووور

    • علی رجایی

      این نظرات همه محترم هستندامایک واقعیت را نمیتوان نادیده گرفت درزمان دولت قبل گرانی تورم بیدادمیکردامایک کاسب باهرشغلی که داشت زندگیش به خوبی اداره میشداگرقیمت نان ازبیست تومان به هشتاد تومان رسیدمردم توان خریدانرا داشتندالبته اکنون که ان نان که واجبترین مایحتاج زندگی است باپیشگیری تورم پانصد تومان است ولی فرض کنیم که برگشته به مبلغ ده تومان وقتیکه نداشته باشی وهیچ درامدوکاسبی هم نباشد چه بایدکردهمان ده تومان نیست حال هرچه میخواهید مقصر بتراشیددردی ازملت دوا نمیشود مگراینکه بقولنماینده. محترم مجلس شورای اسلامی کلیه ات رابفروشی وچندروزی زندگیت راتامین کنی وبعدهم دیالیزی بشوی وغزل خداحافظی رابخوانی وازاین زندگی نکبت بارخلاص شوی (والسلام)

    • بدون نام

      عاششششقتم

    • cr7

      جناب اگه گند نزدی پس چرا داری ماست مالی میکنی .. نامه میدی

    • بهزاد

      من اصلا نخوندم چی گفته.حیف نیس وقتمو برای اراجیف بذارم؟

    • بدون نام

      حتما تاخیر تحویل مسکن مهر وغیب شدن سکوی نفتی و برداشت پول از خزانه دولت بابت موسسه یادانشگاه یاهر چیزدیگه که اسمش روبذارین ووووووکه وزرای خودت اعلام کردند هم دروغ وافترا ست.هنوزم محل شما ارزانتره

    • بدون نام

      باشه باشه باشه بابا تو خوبی همه بد
      تو راستگویی همه دروغگو
      بسه دیگه فهمیدیم دست از سرمون بردار

    • بدون نام

      داداش میشه از ایران بری دیگه نبینیم اون قیافتو. دروغگو

    • بدون نام

      اقا شما چرا مطلب ایشان را باز نشر میکنید؟ درعرض هشت سال مملکت را هشت قرن عقب برد بسمان نیست ؟نمیدانم ایا ایشان واقعا نمیداند یا نمیداند که نمیداند لطفا زعمای مملکت ایشان را سرجایش بنشانند

    • بدون نام

      ادهای این دولت از اول مشخص بود که کذب مخض است اگر خزانه خالی بود دوستان این دولت چگونه حقوقهای نجومی گرفتن ...

    • یاران

      اکثریت نظرات فرافکنی بود، اره اقای احمدی نژاد مردم ایران بدبخت کرد، ایا روحانی خوشبختی اورد،؟ دراین 4سال برای معیشت مردم ایران چکار کرده؟ هرکس میاد مردم بیچاره تر میشن، فقط خدا به داد ملت ایران عزیز برسه والسلام

    • ایرانی

      بابا ملت رو چی فرض کردید . این اراجیف چیه که حا لا به یادتون آمده . به خورد مردم میدهید. مردم از رشد سیاسی و اقتصادی و اجتماعی خوبی بر خوردارند . ودیگه تقریبا افراد را خوب می شناسند و تصمیم نهایی را خودشان می گیرند. واین حرفها در تصمیم گیرشان اثری ندارد. البته به جزء عوامی که فقط گوششان به دهن شما ست . ومتاسفانه فریب حرفهای عوام فریبا نه شماها را می خورند . که جای تاسف هم دارد. خدایا خودت به داد این ملت صبور برس و هرکس که از راه دروغ و نیرنگ می خواهد سرنوشت این مملکت را به دست گیرد . نابودش کن . چطور اینها می توانند پرونده سیاه خودشان را نا دیده گرفته و بازهم برای خیانت آماده اند . خدایا این فرصت را آزمون بگیر .

    • سارک

      چرا دقیقاااااااا دست از سرمون بر نمیداری؟!خسته شدیم از وجودت بابا یکی اینو بشونه سره جاش

    • سارک

      چرا دقیقاااااااا دست از سرمون بر نمیداری؟!خسته شدیم از وجودت بابا یکی اینو بشونه سره جاش

    • بدون نام

      اوس محمود راجع به کاغذ پاره خواندن قطعنامه ها و آبو بریز اونجا که بسوزه و تورم ۴۰درصد هم بیانیه جداگانه ای بده تاحالا کجا بودی که نزدیک به انتخابات هوش آمدی؟مردم فریب.

    • محند

      من فکرمیکنم هنوزم داری به شعورمردم توهین میکنید!!آقای احمدینژادخواهش میکنم خواهش میکنم بیشترازاین خراب نکنیدبزاریدمردم زندگیشونوبکنن باباتاریخ مصرف شماوسبک مملکت داریتون گذشته دیگه بسه خواهش میکنم دیگه دست بردارید

    • بدون نام

      فقط تو نامه نوشتن استاد است باید معلم انشا بشه

    • مهدی

      عزیزم میشه شما آمار ندی؟قبلا آمار میدادی همش هم درست بود

    • بدون نام

      8سال خدمت كردي بسمونه.برو دست از سرمون بردار بابا.هرچي ميكشيم به خاطر گندكاري هاي توئه

    • ایران

      من نمیدونم چرا حقیقت برای بعضیها تلخه .اگر مردم تو صف بودن مثل جنگ جهانی دوم الان این مردم مثل زامبی ها افتادن به جون هم ....خودکشی خیانت طلاق قتل سرقت...بابا یه ذره انصاف داشته باشید الان چه کاری برای رفاه مردم انجام شده...گیرم احمدی نژاد اشتباه میگه حضرات چرا برا مردم کاری نکردن.....خونه ساختن .جاده ساختن.رفاه عمومی رو بالا بردن.ووووووو.......انصاف داشته باشید

    • hosein

      اگر سکوت کردی وحرف نزن والا فرا فکنی نکن تو دیگر مهره سوخته هستی

    • رضا

      داری ها ی ارزی که فرمودند در در دولت دهم بوده شامل سهامی که آمریکا بلوکه کرد و ارزهای که دست بابک زنجانی بوده می شود؟

    • بدون نام

      تست روانشناسی نیاز دارد .

    • امیرحسین

      به جان عزیزم راست میگم،من تو یه شهر 15000 نفری زندگی میکنم، یه زمین بود سال 1385 تو محله ما بابام به زور فروخت 2 میلیون، دوسال پیش که دوباره خواستیم بخریم که من خونه بسازم(!!!!) شده بود 70 میلیون....
      محموووووووود مچکریم، فقط نیا

    • بدون نام

      هرچه بدبختی از8سال ریاست‌جمهوری شماست که قطعنامه ها کاغذ پاره هستند لطفا مردم را مسخره نکنید با این آمار جعلی

    • بدون نام

      درود بر بزرگ مرد

    • ایرانی

      آقای احمدی نژاد دست بردار فقط بدبختمون کردی به خاک سیاه نشوندیمون رفتی ونزوئلا زمین خریدی کلی پول تو بانکشون گذاشتی بهت ندادن راتم نمیدن میگن هدیه دادی؟؟؟؟؟ اصلاً دکتر روحانی هم بد ما دیگه تو رو با سیاستهای عقب افتادت نمیخواهیم نه سری اول رای آوردی؟؟؟؟ نه چهار سال دوم جرم و جنایت تو تا دنیا دنیاست پاک نمیشه،،، یادمان نمیره خس و خاشاک خوندیمون یادمان نرفته ... تحریم ها رو کاغذ پاره خوندی،،، هر جا رفتی پول ایران و هدیه دادی سد تاجیکستان را وام دادی بعد گفتی کادو از این کادوها به ملت میدادی فقط برو آرادان اونجا زندگیتو بکن دست از سر ما بردار ....

    • بدون نام

      آقای محمود خان خادم الکی ملت ایران در زمان دولت شما شرکت ما که کار عمرانی می کرد با بیش از ششصد نفر بواسطه اینکه مطالباتش رو دولت نداد به خاک سیاه نشست و با بیش از 40 سال سابقه فعالیت به ورطه ورشکستگی رسید اگر اون زمان بجای دروغ به مردم که الان هم با این بیانیه ها داری همون دروغها رو تحویل مردم میدی مطالبات امثال شرکت ما رو داده بودی دولت فعلی بار بدهیهایی که شما برجا گذاشتی رو به دوش نمی کشید ، این دروغها هم دیگه برای مردم روشن و آشکار شده لطفا ساکت برو با همون فرقه انحرافی حال کن برو پدر جان برو

    • حمید رضا

      حالا هر کاری کردی یا نکردی گند زدی به مملکت خوب یا بد دیگه گذشت . ول کن بابا حوصله داری .....

    • بدون نام

      آمار گوجه فرنگی های محلتان ماند اونم بگو

    • حسن

      سلام دکتر محمود احمدی نژاد ما دوستت داریم و ه اتفاقی هم بیفته بازم دوستت داری فقط و فقط احمدی نژاد رای ما احمدی نژاد درود بسیار بر احمدی نژاد

    • سید زاهد

      بابا خیلی پررو هستی .. که دست از سر این مملکت بر نمی داری

    • بدون نام

      پر روووووو.

    • بدون نام

      باسلام خدمت جناب اقای احمدی نژاد اوستاد گرامی همه ملت میدونن که تمام این اتهاماتی که به شما زدن کذب بوده ومیخواهن شما را با این حرفها از چشم مردم بندازن بنده از جانب خودم وعدای از طرفدارانت که صمیمانه از ته دل شمارا دوست داریم برای شما ارزوی موفقیت میکنیم واعلام میداری با تمام وجود حامی وپشتوان شما هستیم درضمن همه ملت میدونن که هدف دولت فعلی فقط رسیدن به تخت قدرت است نه خدمت به ملت اقای روحانی با طرحای شما مخالف بودن نمونه همین سهام عدالت چرا نزدیک به انتخابات بااین طرح موافقت کردن مگه ما.....هستیم مردم دیگه خسته شدن ولی به زبان نمیارن در پایان ارزوی موفقیت برای شما واعلام امادکی تمامی کردهای غیوراستا ایلام اماده هرگونه خدمت به جنبعالی هستیم

    • قاسمی

      سلام حاله ی نور یادت هست که در زمان شما قیمت نفت درجهان بالای 120 دلار بود الان تواین چند سال نفت افت کرده داری داستان مینویسی.

    • بدون نام

      .. مجبوریم اخبار امثاله اینو بشنویم و چهره متظاهر و ریاکارش و تحمل کنیم

    • بدون نام

      بابا باز شوع نکنید بگذارید جوان ها زندگی شان را بکن

    • حمید

      همتون مثل همین..

    • بدون نام

      مملکت و رو نابود کردی . برو رد کارت

    • بدون نام

      خداازت نگذره گرانی وبالارفتن 10برابری قیم اجناس رادرمملکت مد کردی وبدبختمون کردی

    • بدون نام

      چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است /آتش زدی به کشور خجالت هم نمی کشی فکر میکنی مردم احمقند

    • مرتضی

      دکتر جان دوران شما مردم در صف سبد کالا(به عبارتی صف غذا )می مردند از بس زیر فشار اقتصادی بودیم .نگو نبوده که تو شهر خودمون فوتی داشتیم پیرمرد بنده خدا .

    • محمدرضا

      من نمیدونم کی راست میگه کی دروغ ولی اینو میدونم هیچ وقت مردم تو این بدبختی نبودن و تو این شرایط بد قرار نداشتن.از شما خواهش میکنم بجای این که به تخریب یکدیگر و این دولت و ان دولت بپردازین یه فکری به حال مردم بکنین .

    • بدون نام

      خب حالا دلت خوشه که تورم 400 درصدی نیست....؟ حالا که اومده زیر 10 درصد پس کو......؟ نتیجه اش باید توی سفره و معیشت مردم معلوم بشه...؟ ...

    • محمد علی رمضانی

      هر نظری که اقای احمدی نژاد بفرماید درست است در طول انقلاب اسلامی بهترین ریس جمهور در دولت نهم و دهم می باشد از نظر خدمت بیشترین خدمت را به ملت ایران انجام داده است..‌ای کاش یک بار دیگر به صحنه رقابت می آمد تا ببیند با چه آمار بالای رای می آورد. ..

    • بدون نام

      راستی یادته ازت پرسیدم چراگوجه 8هزارتومان شده گفتی بیاازمحل مابخر3هزارتومانه من همون خبرنگارم؛یه توصیه دارم چوپان دروغگوبهتره دست ازمنتشرکردن بیانیه یانامه نگاری بردارین چون مردم فقط مسخره میکنن ومیخندن

    • بدون نام

      فقط این نمونه ای از اقدامات احمدی نژاد و دولتش است که ادعا دارند بدهکار نبودند ::: !

      ️تخلف عجیب در پروژه اتوبان تهران_شمال در دولت احمدی نژاد :

      ️ سخنگوي کميسيون اصل ۹۰ مجلس مي‌گويد: دولت قبل پول نداشته تا دستمزد پيمانکار تهران - شمال را بپردازد و به همين خاطر برخلاف قانون مصوبه‌اي با پيمانکار تدوين شده تا چندصدهزار هکتار منابع طبيعي و جنگل‌هاي شمال به پيمانکار پروژه اتوبان تهران - شمال اختصاص يابد. جاي افسوس دارد که مجلس پيش به اين آساني از کنار چنين تخلفي گذشت.»
      از این دست تخلفات رو تا دلتون بخواد انجام دادند حالا هم دو متر زبون داره بیانیه صادر میکنه واقعا جای تاسف داره چرا الان زندان نیست تا مثل معاون اولش جوابگوی تخلفاتش باشه

    • بدون نام

      اول چند تا نامه مینوشتی با عنوان بگم بگم بعدش شروع میکردی به دروغ بافی

    • ایرانی

      عجب رویی داری بخدا....

    • بدون نام

      خیلی خودشو جدی گرفته
      تقصیر اون نیست
      تقصیر کسانی هست که به این رای دادن

    • بدون نام

      خدا میدونه که اگر احمدی نژاد بود الان خانه آپارتمان که مثلا متری در ولنجک بیست میلیون تومنه الان شده بود صدمیلیون تومن

    • محمد

      بابا برو کاغذ پاره های سازمان ملل را تحویل بگیر و گوجه سر کوچه توی بخر کیلویی ۱۰۰۰ تومان .تو چکار داری به ملت؟؟پنیر۱۵۰۰ تومانی را در طول ۴ماه رسوندی ۶۰۰۰ تومان .خونت خراب بشه.پراید۶ میلیونی را کردی۲۰ میلیون تومان.هنوز دست از سرمون بر نمیداری؟؟خوب این که روشنه که شما آتش زدی به کشور و آقای روحانی تا جای پای شما را پاک کنه سالها طول میکشه.هیچوقت منطق و قانون را نفهمیدی.نتونستی با مجلس یکی بشی.مصوب مجلس را پاره میکردی.وزیر خارجه را در حال ماموریت اخراج میکردی.شرف ایران را به باد دادی.بابا ولمون کن دیگه.این همه دزدی در دوره شما شد دیگه.برو به زندگیت برس.

      پاسخ ها

      • مجید

        ایول داری بخدا.این بازم امده ک مارو بدبخت تر کنه

    • سعیدعباسی

      اصلاتوبهترین ریس جمهوردنیا فقط بگوچرا مردم اینقدرتحقیرشدن اصلادولت فعلی دروغگو تو چکارکردی ناخسته ایم ازشعار ازحرف

    • بدون نام

      احمدی نژاد ایران را صد سال از خاورمیانه عقب انداخت
      دیگه چه برسه به دنیا

    • سعید

      ... تو اول مشخص کن میلیارها در امد نفتی را چه کردی!؟چرا بودجه بیت المال را برای دانشگاه ایرانیان خودت هزینه کردی!؟ چرا در کشورهایی مثل ونزوالا سرمایه گزاری بی بازگشت کردی!؟ چرا اوراق میلیاردی در امریکار خریداری کردی که الان نمیتوان ان را پس گرفت !؟وهزاران اختلاس وفساد دیگر که فقط بر گردن شخص تو است ...

    • بدون نام

      اون هشت سال بهش مزه داده

    • مهدی

      درود بر دکتر

    • بدون نام

      قسم میخورن قسمت نظرات مردمی خودتون پر میکنید ولی بدانید بار کچ به مقصد نمیرسد

    • بدون نام

      خیبی دلت خوشه ها ... انگاری دوست داری دوباره اغتشاش درست کنی دوست داری مردم از کارو کاسبی بیفتن

    • داغونم

      یکی دکتر از برق بکشه

    • قوجا تبریز

      دکتر جان خیلیا قدر شما رو ندونستن الان سخت پشیمونن خیلی پشیمون

    • بدون نام

      معلوم شدپولهای روحانی صرف همین آقایان شده
      که به جناب احمدی نژادحمله میکنند

    • بدون نام

      مرداگه بوداحمدی مژاد

    • محمد ناصر

      اتفاقا من دوست دارم بیاد و توی انتخابات شرکت کنه
      و یک میلیون هم رای بیاره
      تا دیگه ادعای بی پایه و اساس نکنه

    • بدون نام

      اگر واقعا راست میگی که خادم ملت ایران هستی پس بیانیه هات رو بعد از انتخابات آینده منتشر کن اونوقت ما باور می کنیم که تو واقعا به فکر قدرت نیستی! و قصد خدمت به مردم ایران رو داری!!!

    • محمد

      الان این آقا چکارس که شما بیانیه اش رو منتشر میکند؟ .........

    • بدون نام

      واقعا خجالت نمیکشید با این بیانیه دادن هات.انچه که عیان است چه حاجت به بیان است آقای هاله ای از نور.در طول هشت سال حکومتت بر مردم،ایرانو به لجن کشیدی حالا هم ضر اضافی میزنید.یادمه یکی از دوستانم با هزار بدبختی هفت میلبون جمع کرد که یه پراید بخره یهو پراید شد بیست میلیون تومان.شب که میخابیدی وصبح که بیدار میشدی قیمت تمام اجناس فرق میکرد.بابا تورا به روح هر کسی که میپرستی دست ار سر مردم بردار.آقا ما باید به کی بگیم که کاری به مردم نداشته باشی.تو اگه خوب بودی که مقام معظم رهبری تورا از انتخابات نهی نمیکرد.تو 45 هزار یارانه به مردم دادی از آن طرف ما ده برابر ان دادیم به جای پول آب،برق و....قیمت اجناس هم که به اوج رسید هم بماند.عده ای گدا گشنه اینو نمیدانند وفقط منتظرند که سر ماه 45 هزار بهشان بدن.من طرفدار هیچ دولتی هم نیستم ولی حداقل خوبی این دولت اینه که قیمت مایحتاج مردم ثابت است.

    • م میر

      انصافازمان احمدی نژاد روزبروز جنسا گرون میشد ولی کار وکاسبی رونق داشت این چن ساله اخیر روز بروز کاسبی بدتر شده که بهتر نشده.

      پاسخ ها

      • علیرضا

        این که گفتی مفهوم دقیق بی ارزش شدن پول ملی یعنی رسیدن قیمت دلار از 800 تومان به 4000 تومنه ولی در این 4 سال اخیر قیمت چه چیزی 5 برابرشده؟حداقل قیمت دلار که ثابت مونده .

    • بدون نام

      ن تو مالی بودی ن ......هر کدوم ب یک نحو مردم رو فشار دادین

    • حسن

      دکترجون دوستت داریم (بازنشسته های نیروهای مسلح وسپاه پاسداران دلاور)وتامین اجتماعی

    • گل محمدی

      این حرفای خودش نیست جن گیرها و دعا نویسها یادش میدن

    • بدون نام

      به قول جمله قشنگ یکی از دوستان ، کاری که تو (احمدی نژاد) با این مملکت کردی هیچکس نکرد............

    • حسن

      همه میدونن که تمام حزب های مخالف شما که همین تازگی بزرگشون برحمت خدا رفت با اون ثروتشون چقدرچوب لای چرخ دولت شماکردن تادولت بدنام بشه وسقوط کنه استفا کنه ولی نتونستن

    • سعید

      درود بر مرد صادق یاور مستضعفین درود بر مرد با خدا اقای احمدی نژاد تو مرد بودی تا اخر عمر تورو فراموش نمیکنم خیلیی اقایی

    • محمد سفیران

      1.چرا بیانیه و چرا با این لحن...؟
      2.این میگه روحانی دروغ میگه روحانی میگه این دروغ میگه این وسط کی راست میگه ؟الله اعلم!
      3. این ادبیات با ادبیات سال 88 هیچ فرقی نکرده فقط نمیدونم چه اصراری هست که ایشون با استفاده از ادعیه و آیات قرآنی و لحن به ظاهر منطقی و لطیف و باطناً خصمانه و جهت دار مناظرات و مذاکراتش رو شروع میکنه.
      4. مردم ولایتمدار و مطیع ولی امر (دامت برکاته) قطعاً از موضع رهبری در مورد شخص مذکور مطلع هستند و قطعا فرمایشات و رهنمودهای دلسوزانه ایشان را در انتخابات مد نظر قرار خواهند داد پس چه اسراری پشت این اصرار هست؟ هو العلیم!
      5.مردم ایران خدمتگذار نمیخواهند چرا که همه مردم اعم از زن و مرد خدمتگذار خود هستند. الان مردم فقط به مدیر متفکر و با پشتوانه و پیشینه علمی ،دیپلماتیک ،شخصیتی و هویتی قوی و کارآمد نیاز دارند تا حداقل اگر به دلیل کمبود منابع!نتوانست موجب تعالی شود حداقل موجب پسرفت مردم نیز نشود.
      6. متأسفانه ادعا و تظاهر به غیرانتفاعی و خالصانه بودن "خدمات" از سوی این "خدمتگذار مردمی" موجب جلب توجه قسمت عمده از مردم عام میشد(و شاید باز هم بشود) و آگاهی این فرد خدمتگذار از این تابوی اجتماعی باعث استفاده(سوء) و به موقع و بهینه از این ابزار میشود.
      7. این ادبیات باعث سلب اعتماد مردم بالاخص قشر تحصیلکرده از هر دو جناح میشود و نتیجه ای جز تداوم حکومت افکار منفی و متخاصم بر جامعه نخواهد داشت و در نهایت مردم به هیچ صحبتی ولو بیانیه هایی که مزین به ادعیه و آیات مبارک قرآنی هستند اعتماد نخواهند کرد.
      8. این نوع ادبیات خود نوع واضحی از هنجارشکنی و سوء استفاده از اعتقادات عامه مردم است و آثار مخرب و خطر شیوع ادبیات تخریبی در جامعه توسط این افراد اگر خطرناکتر از تسلط آنها بر رئوس امور جامعه نباشد کم خطر تر نیز نخواهد بود. کما اینکه جامعه در یک دوره بلند مدت این تجربه بغرنج را سپری کرده است.
      9.این بیانیه و بیانیه های قبلی ایشان فارغ از صحت یا عدم صحت فحوای آن فقط نقاب از چهره واقعی نگارنده بر میدارد که خدمتگذاری به مردم را دستاویزی برای به قدرت رسیدن قرار میدهد و پس از به قدرت رسیدن خدمت نمیکند ولی به خدمت مردم می رسد!!!
      10. این بیانیه ها فقط حاکی از عدم تغییر مواضع این شخص در مقابل مواضع مدبرانه مقام عظمای ولایت می باشد چرا که حضرت، صریحاً ورود نامبرده را نهی فرمودند و تلویحا هرگونه مداخله و فعالیت احمدی نژاد مرتبط با موضوع انتخابات را نیز منافی با منافع اجتماع اعلام فرمودند.
      11. به هشدارهای افراد روشنفکر و شریعتی ها و مطهری ها و هاشمی ها و شاگردان مکتب آنها گوش فرا دهیم تا خدای ناکرده شاهد وقوع فاجعه پلاسکو در مقیاس کل کشور نباشیم.
      12. در پایان باید گفت آقای احمدی نژاد "مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین"
      والسلام علی من التبع الهدی...

    • بدون نام

      عذر بد تر از گناه میاره

    • MEHDi

      محمود بسسسسسسسس کن خسته شدیم از دست شما

    • بدون نام

      راست میگه دکتر پولهای بابک زنجانی و خاوری ورحیمی و دلکهای گم شده وام های کلانی که هنوز بعد 4 سال دولت یازذهم به دولت پرداخت نشده را جز پولهایی بود که دولت دهم تحویل داده بابا چه رویی داری ؟

    • سعید

      احمدی نژاد بیا ........

    • علی

      احمدی نژاد زنده وپاینده چشم بد خواهانش کور کور کور

    • بدون نام

      کلک باز هم میخوای مثل مناظرات انتخاباتیت آمار کذب به خورد ملت بدی ؟ حنات دیگه رنگی نداری اوس‌محمود

    • کوروش

      نه بابا میخواستی زودتر بگی بابا تودیگه کی هستی بابا تودیگه کی هستی یارانه رو تو دادی دو دستی ...برو دست از سرمون بردار ...

    • بدون نام

      قینوس نگو احمدی‌نژاد داریم میبینیم فسادی که دردولت شما بوده پول هی یا موفت که به کشور ها میدادی بعد میگفتی هدیه ملت ایران به شما

    • شاهین

      پاسخ کامنت قوچا
      دوست عزیز منظورت از خیلی ها برای تو پشیمونن کیا هستن؟! تو و همفکرانت؟! والا من هر کسی رو می شناسم از بودنش پشیمون نیست و خدا را هم شکر می کنن نیست و رفت و به تاریخ پیوست! به تاریخی که تورم دویست درصد رو برای ایرانی ها به ارمغان آورد. دیگه بازم شما تنها خودت رو جمع نبند. بگو من از نبودنت پشیمون هستم و خودت رو با ما جمع نبند. شماها فوق فوقش چندصدنفر هستید. بگو ما صدنفر که گوجه رو سر کوچه شما می خریم از نبودنت پشیمون هستیم.

    • حسام

      محمود؟؟؟؟؟نچ نچ نچ!مگه قول نداده بودی به عمو؟؟؟؟هیییسسسسسس!

    • هوشنگ

      نوشتن این اراجیف بسیار بیشرمانه است.فقط ایشان دوسئوال ا پاسخ بدهد کافیست:
      1_حدود 700 میلیارد دلار درآمد نفتی(فقط نفتی و به گاز وآب و برق وخاک و......کار نداریم)کجا رفته وخرج شده که طی8سال حکومت وی وهمراهانش ملت با شیب شدید منفی به فقر وفلاکت رسیدند.
      2-زمانی که زمام امور کشور را بدست گرفتی یا قرص نان لواش10 تومان ،نان سنگک 20تومان،پنیربسته ای450 تا 500 تومان،تخم مرغ هر عدد 25 تا 30 تومان،گوشت کیلویی6تا 7 هزار تومان و......صدها قلم قوت لایموت دیگر مردم.
      فقط یک قلم آنرا حتما میدانی.نان هر عدد200 تا250 تومان.یهنی 12 برابر .حالا با چه رویی آمده ای وآمار وارقام کلان مالی بی پایه واساس میدهی که حتی همین ها هم اگر دقت شود خیلی مسایل را برعلیه خودت بر ملا میکنند.
      رفتار و عملکرد تو وتمام اطرافیان وحامیانت بی تردید ایران را از نظر اقتصادی و حتی اندک وجهه بین المللی که کسب کرده بود 100 سال به عقب برد.زهی بیشرمی بر احمدی نژاد وتمام حامیانش

    • بدون نام

      ......دست از سر این ملت بردار

    • حمید ورمزیار

      احمدی نژاد با اعمال سباست غلط داخلی وخارجی به کشور خسارتها ی سنگین وارد. کرد

    • حمیدرضا

      اقای محترم درست موقع انتخابات یادت افتاده. برو داداش برو

    • یاس

      باسلام وعرض ادب . به نظرشخصی بنده وطبق مطالعاتی که بنده طی این سالها انجام داده ام ،تمامی بیانات دکتراحمدی نژاد عین واقعیت است ...

      پاسخ ها

      • علیرضا

        شماکه مطالعه داشتی لطفا جواب این سوالاتودرج کن:
        داروی ایدزکه محمودگفت ساختمش،کجاست
        دختربچه ابتدایی که اورانیوم راغنی سازی کرد که بود وکجاست؟
        هواپیمای جنگی فوق پیشرفته ای که نمایش میدادند چه شد؟
        مردی که معادن زیرزمین راباچشم غیرمسلح میدید که بود والان کجاست؟
        نفت بشکه ای 150 دلار ودرآمد 800 میلیارد دلار کجارفت که آخرین یارانه دولت به مردم دردولت دهم ازامارات غرض گرفته شد؟
        مدیران دکل های نفتی که مفقودشدند راچه کسی منصوب کرد؟
        چرادرازای طلب پیمانکاراتوبان تهران شمال بجای پول هکتارها زمین به پیمانکاراعطاشد؟
        سدمفت برای ترکمنستان،تونل اهدایی به گمانم به آذربایجان،ساختمان مجلس جیبوتی و.....راچگونه توجیه میکنی؟
        درابتدای دولت نهم گوشت کیلویی 6 هزاردرآخر35هزار،بنزین 100 تومان درآخر 700 تومان ،دلار 800 تومان ،درآخر4800 تومان،طلا،مسکن،آهن،آب،برق،گاز،

    • بدون نام

      امیدوارم اگه دولت و طرفدارانش این ادعا ها رو کذب میدونن مثل ایشون با استفاده از آمار (ونه صرفا حرف) این مطالب رو رد کنند
      حق جو و حق طلب باشیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جواب ابلهان خاموشیست

    • علی

      بازی بیانیه سرگذشت میشه جدبد محمود. اینقدهه بیانیه بده تا بیانه دونت سوراخ بشه خانم ملت





      بیانیه بازی سرگرمي جديد محمود اینقدهه بیانیه بده تا بیانیه دونت حال بیاد

    • بدون نام

      چون قرار نیست توهین کنیم..پس میگم که دکتر .؟؟
      برو ...دکتر

    • بدون نام

      میزان رای ملت است
      ...........

    • بدون نام

      راستی سیب زمینی و گوجه محل شما کیلویی چند

    • حسن حیدری

      سلام علیکم ادعاهای مطروحه مربوط به چهار سال پیشه نمیدونم چطور آقای احمدی نژاد الان به فراست پاسخ افتادن

    • بینام

      بسه اقا دیگه زیادی داری بیانیه میدی لطفاسکوت شمانبودی میگفتی تحریمها کاغذ پاره هستن؟

    • بی نام

      دکتر حرص نخور همه دولت ها دولت قبلی رو دوروغگو و بی ارزه میدونن اصل مردم هستن که خودشون تشخیص میدن

    • بدون نام

      درود

    • بدون نام

      دکتر جان اوضاع مملکت بعد4 سال نبودنت تازه داره از حالت ملتهب خارج میشه کاش بیای دوباره گند بزنی به همش

    • رضا

      وقت انتخابات شد وموقع بگم بگم محمود ......شروع شد بابا ول کن دیگه هشت سال رییس جمهور بودی جز فساد وبدبینی جیزی واسه مردم باقی نگذاشتی

    • بدون نام

      حتمادرختکاریشو ببینین،کر کرخنده ی...باپیت نهال میکنه توزمین...

    • ali katrina

      ایشون واقعا یاور مردم و محرومین بودن,فقط نمیدونم ک چرا خیلی از رفقاشون به انواع و اقسام جرم های اقتصادی راهی زندان شدن...
      ولی انصافا اون مارهایی ک تو مناظره هاش نشون میداد در حد این حرفاش خنده دار نبود,اگ بگه ماست سفیده من شک میکنم ...
      راسته میگن اون هاله نور رو لولو برده!؟

    • بدون نام

      ریس جمهوری که هشت سال بودورفت دیگرنبایددوباره بیاد این باید یه قانون بشه !!،

    • سید بابک

      آقای احمدی نژاد بنده بعنوان یک شهروند ایرانی، فساد بی حد و اندازه و دروغ‌گویی ، خلاف گویی ، تهمت های زشت به منتقدان ، فرافکنی ، اتلاف سرمایه های ملی ، نابودی ارزش پول ملی ، مدیریت نابخردانه، نفرت و لجن پراکنی ، دست اندازی و دزدی های حائز رکوردهای جهانی از بیت المال در دوران شما را هرگز از یاد نبرده و نخواهم برد .حافظه تاریخی ملت شریف ایران مملو از تصاویر باور نکردنی از هدر رفت منابع در دولت های نهم و دهم است و انشاءالله اشتباه اعتماد دوباره به جنابعالی و هم پالگی هایتان را تکرار نخواهیم کرد.
      خداوند شما را به راه راست هدایت نماید انشاءالله

    • بدون نام

      این مرد ، دکتر محمود احمدی نژاد ،انقدر با سرنوشت مردم بازی کرد،
      با نرخ ازر بازی کرد،با بالا بردن نرخ دلار ، ورشکستم کرد،
      به خاک سیاه نشوند من رو، هنوزم بدهکارم، بدهکاری من باعث شد همسرم ازم جدا بشه.زندگیم از هم متلاشی شد. مسیول بد بخت شدن من این بنده شیطان هست. بنده خدا نیست.
      آقا امام زمان خودش به داد مردم برسه.

    • بدون نام

      بله نفت 150دلار بود قیمتش اما الان زمان روحانی قیمت ها رو مقایسه کنید اگه تورم نمی رفت بالا الان دیگه درآمدی نداشتین

    • بدون نام

      محمود جان تورو به خدا بس کن
      8سال دیدیم چیکار کردی

    • بدون نام

      سلام دیگه خسته شدیم واقعا شعور مردم چقدر فرض کردین شما خسته نشدین خواهش میکنم یک کم اگاه بشید اقا ما ملت با عزت برای بقیه نخواستیم فقط نزارید عزت داخلمون از این بیشتر خراب بشه ما نه روحانی خواستیم نه احمد نژاد فقط خواهش یک امیر کبیر دیگه میخوام تا حالام فکر کنم اومده باشه خداکنه این بار بیاد

    • بدون نام

      اولا احمدی نژاد چکار شاخصی کرده که عده ای سبنه چاکش شدن ؟دوما این دولت چکار کرده ؟چکار میتونسته بکنه؟طبق نظر کارشناسان اقتصادی درسال 91 فقط 40درصد قدرت اقتصادی کم شد که حالا به نظرم خیلی بیشتر کم شده و طبق نظر همون کارشناسان درعرض این 4سال دولت نسبت به سال 91 تونسته 15 درصد ترمیم کنه حال حساب کنید چند سال طول میکشه که خرابی سال 91 ترمیم بشه چرا؟چون بزبان ساده ویران کردن ساده است اما سالها طول می کشد که اون خرابی را درست کرد

    • پارسا

      هرچی بیسواد طرفدارمحمودخرافاتیه بروچوپان دروغگو گندی به مملکت زدی که سالها طول می کشه درست بشه کل دنیا بامادشمن شدن ،خجالت بکش دیگه کم دروغ بگو مردمانی فرض کردی دیگه حالت رنگی نداره برو بی عقل هاله ی نوری!!!

    • هیس

      ولمون کن تو رو بحضرت عباس
      اصلا شما خوب ما بد اصلا شما چشم رنگی توی فیلما

    • فرزاد

      خب حالا مگه دروغ بوده؟! یعنی دولت یازدهم خزانه دولت رو با موجودی 1 میلیارد از شما تحویل نگرفته؟!! یعنی دولت نهم و دهم خدا تومن بدهکاری ب بار نیاورده بود؟! دزدی نشده بوده؟!، اصلا دکل نفتی کو کجاس؟!!!
      ای بابا... مردم خودشون عقل دارن و چشم و میبینن و میفهمن. در انتخاباتی میخوای دکتر روحانی رو تضعیف کنی؟! نمیشه... چون خییییلی زیاد از دولت قبلی ک مال شما بود بهتر ، پر دستاوردتر و دولتی منطقی تر بوده... از هرنظر
      من فکر کنم آقای احمدی نژاد هم میدونه ک دوباره جناب دکتر روحانی مجددا انتخاب میشن و خودش هم نتونسته کاندیدا بشه از روی حالا هرقصدی احتمالا " حسد" این موضوعات کاااملا کذب و دور از حقیقت رو شروع ب بیان کرده!
      وگرنه چرا الان بعد از 4 سال یهو 2 ماه مونده ب انتخابات مطرح شده این بحث ها توسط آقای احمدی نژاد؟! خداروشکر دگ ما و ملت ب چشم خودمون دیدیم و میدونیم ک کدوم دولت خوب و بهتر است حالا باهرچند اختلاف کم...

    • بدون نام

      آره بابا اصلا تو خووووبی... روحانی هم بد
      ولی آمار و ارقام رو چیکار کنیمشون؟!!! هههه آره داش محمود مردم ک گلابی نیستن ک داش ممود...

    • بدون نام

      به قول یه بنده خدایی مردم قسم حضرت عباس رو قبول کنند یا دم خروس...امارت به درد خودت میخوره زمان جناب عالی مملکت اخرای نفس کشیدنش بود مملکت رو فلج کرده بودی تو یادت رفته مردم تا چند نسل یادشون نمیره تو با تیمت چکارا که نکردید بشین سر جات فقط بلدی زبون بریزی هی بگم بگم راه انداختی...

    • بی طرف

      خداروشکر دارم میبینم ک دگ مردم دارن متوجه و آگاه میشن کم کم نسبت ب شما آقای احمدی نژاد... 90 درصده کامنت ها حقیقت و روی صدق هستن!
      اگ آمریکایی ها این یارو ترامپ همتای فکری سیاسی شما رو قبول و دوست دارن، ملت و مردم فهیم ماهم باز شمارو دوست و قبول خواهند داشت و مجددا ب شما اطمینان خواهند کرد خدایی نکرده ک اونم بعید میدونم من...
      البته اگ دلشون بخواد ک ایران باز از صفر شروع کنه!!
      داش محمود بیخیال شو تازه داره بعداز 4 سال یواش یواش ی تکونی ب اقتصاد و سیاست و وضع مملکت میخوره، بیخودی با سیاه نمایی و پخش اخبار کذب سعی بر خطشه دار کردن دولت کارآمد و فعال فعلی نکن... لااقل کارآمد تر از دولت شما

      آقای رئیسی هم رای نخواهد آورد مطمئن باش!!
      بخاطره اینکه اسم شما روشه، اگ خودش تنها بود حالا شاید...

    • بدون نام

      واقعا كه

    • فرهنگ

      دوست و کاربره عزیز بی نام در ساعت 15:44
      فکر کنم ک بجای دولت نهم و دهم اشتباهی نوشتی دولت یازدهم!! چونکه اختلاس و دزدی و فقر و بیکاری و ناکارآمدی مختص ب دولت آقای احمدی نژاد بوده... بهتره یکم سطح تحقیقات و مطالعه کنجکاوی و همینطور منابع خبریتو ک بهت اخبار دروووغ و اشتباه و بر عکس بهت میدن رو تقویت کنی و بهبود ببخشی....
      هیییی خدا بیامرزتت دکل نفتی ک یه سنگ قبر هم نداری برات عزاداری کنیم بالاسرش مفقود شدی.
      برو دقیق ببین چقدر پول توی خزانه دولت مونده بوده وقتی دولت رو تحویل دکتر روحانی و دولت یازدهم داده.... آره دوست عزیز واقعیت رو برو بفهم واقعا و گوش نده هرکی هرچی گفت و الکی از دانشجوها مایه نذار!!
      اصلا شایدم از نزدیکاشونی... کی میدونه!

    • بدون نام

      بگم بگم از همین الان شروع شد .لطفا تو این بگم بگم هات یه کم از بقایی و مشایی و زنجانی و خاوری و بقیه باند دزدان و خلاف کاران که سینه چاک جناب عالی بودن هم بگو بگو بگو .اتتخابات نزدیکه بگم بگو

    • مردمه بی گناه

      انگار خیییلی حال کردی ها با نوشتن و نامه نگاری ااا.... اصلا قرار بود نویسنده بشه ییهو شد سیاست مدار اشتباهی!
      بنظر مردم هم شما همون برو دنبال ورزش نویسندگی بیشتر موفق خواهی بود و دگ پشت سرت هم حرف و آه مردم نیست... ممنون میشیم مموتی ✒

    • سرباز وطن

      والاه دگ الان ی بچه ی 7 ساله هم بخدا میفهمه منظور و هدف این آقا از صدور این بیانیه ها و نامه نگاری هاش چیه...
      بابا بگیر بشین کنار دگ مثل بقیه رئسای جمهوره قبل اونا کدومشون هی مثل تو هرچندوقت یبار اعلام وجود و اظهار نظر کردن ک تو میکنی؟!! وگرنه از تو محبوب تراش هم بودن و هستن ولی ساکتن...
      انگار خیلی بهش مزه کرده اون هشت سال ....... ک دیگه ولکن نیست و میخواد برگرده واسه بقیش! آقا نمیخوایمت... اصلا شما حتی بیانیه هم نده ک اصلا عذاب آور شدی!!!! اااححح

    • بدون نام

      رو ک رو نیست.... سنگ پا
      واسه بچه محلاشون حتما هی بیانیه میده چون فقط همونان ک هنوز پیششون محببوبه!! هههه اونم چون ب اطرافیانش رسیده چربیده بشون از مال دولت و مردم ک دوسش دارن

    • بدون نام

      ننگ بر تو.... کمی حیا کن !! لااقل دگ دروغ نگو تو ک کاراتو کردی و خوردی و بردی و ترکوندی و گذشت دگ چرا الان باز داری خودتو بیشتر روسیا و سنگ رو یخ میکنی!!

    • سارا

      برو بابا... مردم تورو خووووب میشناسن !، جمع باااو خوشت میاد!!! بیانیه! ههع

    • بدون نام

      خخخخخخ... آره احتمالا داره واسه همون حاله های نوره سفید بیانیه میده!!! ای باباا داش محمود بسسسسه دگ بیخیالشو تا کی؟!!!

    • کاندید

      محمود زورو دلم خونه ار دست تو ٬٬٬ اقای روحانی٫٫٫اینا همش حرفه کو کو کو کو کو کو کو کو کو کو کو کو کو عمل عمل عمل عمل عمل عمل

    • بدون نام

      بدونه نام 16:12 واقعا دلت میاد عاشقه اون چرکه باشی؟!!!

    • بدون نام

      پس چرا دنیا اینقدر خاکستری بود زمان شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سامیا میزانپور

      خخخخخخخخخخ... خخخخ

    • اراکی

      باباجون تو اصلا احساس مسئولیت نکن اصلا... ازت خوااااهش میکنیم! چکار باید کنیم تااینکارو بکنی؟! آقا دگ اونقدری هم الان داری ک هفت جدو آباد بعدت هم توی رفاه زندگی کنن! برو زندگیتو کن و حالشو ببر... التماست میکنم.......... عجب بابا...

    • بدون نام

      خجالت بکش _درود بر روحانی

    • بدون نام

      دم محمود گرم
      دارم میبینم که خیلیها دربرابر استدلالهای متطقی دکترچون چیزی ندارندبگند مجبورندبه حربه تمسخر روی بیارن امااشکال نداره.شماکه افرادعادی جامعه اید اون روشنفکراتون که الان دولت دستشونه هم توانایی جواب دادن روندارن .وازالان تنشون مثل بید میلرزه
      ایکاش دکترکاندیدبشه اونوقت مناظره اش باروحانی دیدنی میشه.احتمالا روحانی به جای جواب دادن باادبیات مخصوص خودش

    • cr7

      مردم ایران همینن الان همه میگن چرا وقتتون رو واسه اراجیف این میزارید در صورتی که همه پیگیرن و دارن ده هزار تا جواب میدن اگر رد صلاحیت نمیشد میرفتن بهشم رای میدادن

    • نادر

      ای ملت عزیز ایران شما رابخدا قسم چشم وگوش بسته رای ندهیدکه این بلاها سرمان بیایدوهرروز درمانده ترازقبل شویم برای روحانی هم خیلیها جشن وشادی کردندعاقبت بیچاره ترشدیم درمقابل رای که میدهیدمسئولیدپس با تحقیق وتفکررای دهید ....

    • بدون نام

      تنهاکاری که میتونیم انجام بدیم اینکه دعا کنیم شاید شفا بگیری

    • بدون نام

      اونی که گفتی زمان احمدی نژاد پراید گرون شد ...اون زمان دقیقا بعد جریان فتنه بود که هیلاری اومد گفت ما برای تحط فشار گذاشتن بیشتر ایران این تحریم هارو وضع کردیم ...واز جریانفتنه دفاع میکنیم ...این چه ربطی به دولت داره

    • شمع

      نامه ترامپ خشک نشده نامه مردم شروع شد، خدایا من نمیدانم این ریاست جمهوری چی داره که بخاطرش بایددر کشور درگیری

      بشه ، من نمیدونم چرا ایشون اینقدر علاقه داره با یکی کل کل کنه چرا میخواد مردمو چند دسته کنه بندازه به جون هم،بابا عادل تر از حضرت علی سراغ دارید به خاطر ه حفظ جامعه شش سال از حقش گذشت و سکوت کرد، قدرت طلبی تا کجا وقتی باید روزی تسلیم مرگ شویم.

    • علی باقری

      با سلام.همه این بدهکاریها مال دوره خودته که در عرض۱هفنه دلار۱۲۰۰تومان کردی۳۵۰۰در آن موقع شما نفت میفروختی۱۴۵دلار.الانشود۴۰دلار..پس توهم زرنگی نکن خادم مردم. ...

    • ایران دوست

      سل‌ا‌م
      دوست ڱرامی ڪه میگی یاداین بخیر
      ویاداون بخیر
      چراموقعی ڪه واست یارانه مینوشت حرفی نمیزدی
      چراوقتی وام مسڪن میڱرفتی حرفی نمیزدی
      اڱه زمان محمودڱرانی بودڪارهم بود
      نه مثل الان ڪه ڱرونیه ڪارنیست
      پنج ساله یارانه تڪون نخورده امابرق وآب چندبرابرشده
      فڪرڪنید
      یڪدرصدحرفهاش درست باشه فقط یڪ درصدببینید
      چه برسرمون اومده

    • ایران من

      آقای روحانی میخاست صدروزه این مملڪتوآبادڪنه
      چهارساله فقط حرف
      توروخدایه ڪم به خودتون بیاید
      وتقلیدڪورڪورانه نڪنید
      اینبارباچشم بازرای بدید
      راست وچپ روول ڪنید
      اصلح انتخاب ڪنید

    • ایرانی

      محمود یعنی نابود -کاری که محم.د کرد محمودافغان نکرد ویرانی که بار آورد تیمور وچنگیز بار نیاورد

    • بدون نام

      سانسورچی. چرا همه چی را چاپ می کنی غیر نظر من؟


      نکنه توهم طرف مموتی هستی؟

    • بدون نام

      بابا فقط دست از سر ملت بردار فقط برای همون هشت سالت باید این نسل سختی بکشه پس برای رفاه نسل بعدی بیخیال شو.

    • مهرداد

      کاملا مشخص است که قصد احمدی,نژاد در این برهه از زمان تخریب دولت است وگرنه همه میدانیم که دلار از اوایل دولت این آقا حدود هزار تومان بود و در پایان به حدود ۴هزار تومان رسید.وضیت مسکن مهر هم که مشخص ست. اوضاع نفت ۱۴۰ دلاری کجا و الان که ۴۰دلار هست کجا....... مابقی بماند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همینکه نفت از 140 دلار رسیده به 40 دلار (یعنی قیمت آب معدنی) از بی عرضه گی مسئولان هست

    • محمد

      سلام
      اگر این بابا داره دروغ میگه پس چرا یه نفر از دولتی ها جلوش در نمیاد و با عدد و رقم و آمار ثابت نمیکنه که اون دروغگویه!!؟؟
      من دوست دارم بیاد و تأیید صلاحیت هم بشه و مناظره رو در روی اون و روحانی رو ببینم ، اون موقع میشه فهمید تو این چهار سال کی دروغ میگفته و کی راست!!؟؟

    • sajad7

      این مگه همونی نیس ک داخل انتخابات میگفت پول نفت باید روی سفره مردم باشه بعد انتخابات داخل یه برنامه همینو بهش گفتن گفت من دیدم روزنامه ها هم گفتن که احمدی نژاد چنین حرفی زده در صورتی ک من نگفتم فیلم هر دو حرفشم هس نگفته بود توی انتخابات ک تموم مشکل و دغدغه کشور ما مدل موی جوونای ماس؟؟؟؟بعد انتخابات پدر جوونا رو دراورد مردم جوون بچه هاتون دوباره فریب این دروغگوی هاله نوری رو نخورید

    • بدون نام

      فقط در پاسخ بند 2. اقای احمدی نژاد در امد شما بر اثر نفت بشکه ای بالای یکصد دلار بود در حالیکه درامد این دولت بر اثر نفت بشکه ای بین 25 تا 50 دلار و از طرفی هزینهای اضافی ایشان هم دلائل خودش را دارد . مابقی مطالب با قضاوت خود شما. شما هم خوب کار کرده بودی ایشان هم خوب . بگذارید کشور مسیر صحیح پیش رود تا خطری وجود نداشته باشد.

    • بدون نام

      همتون به فکر خودتون هستین.........
      اگه به فکر ملت بودید کشور ما روی کنج خوابیده و مردمش در نهایت فقر زندگی میکنند......
      پس توپ رو توزمین هم پاس ندید......

    • دیداس

      جا داره یادی کنیم از دکل نفتی...مفقوداثر رفت

    • انصاف

      چقدر درآمد نفتی داشتی جناب احمی نژاد ؛چقدر خزانه پر کردی ،
      چقدر بورس آمریکا رو متنفع کردی؛ بازانتخابات رسید دروغهای آسمونی نازل شد؛
      خجالت بکش نفت ۴۰ دلاری کجا ۱۴۰ دلاری کجا،سخنرانی جزیره خاک یادته گفتی برای ۳۰ سال ارز داریم گور پدر آمریکا'شش ماه دوام نیاوردی دست به دامن زنجانی ها شدی.

    • رامین

      تو هشت سال ریاست جمهوری بیشتر از هشت سال جنگ تحمیلی به مملکت ضربه زدی بازم دست بردار نیستی؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کم حرف مفت بزن

    • کریمی

      احمدی نژادمملکت را۸۰سال به عقب برگرداند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی زمان رضاخان و احمدشاه قاجار ما ماهواره به فضا پرتاب میکردیم؟!!!!!!

    • نلشناس

      نیست دولتی که 8000 میلیارد به ما از مثلا صندوق ذخیره استقراض بده؟؟؟؟

    • بدون نام

      بابا خوش خیال این بیانیه ها تو همون کاغذ پاره ها می نویسی؟
      یا هنوز گیج هاله ی نوری؟

      بابا بیخیال مردم و کشور بشو
      مردم هنوز گیج بوی نفتی هستند که آوردی سر سفره شون.

    • علی

      موقعی که دولت را تحویل دادید. نفرمودید که مشکل دنیا با ما چه بود و برای رفع این مشکل ظالمانه چه تدبیری بخرج دادید و اگر فرصت یکی دو سال دیگر در مسند قدرت بودن برایتان فراهم بود نتیجه چه میشد.

    • mahnaz

      دکی جون حرص نخور به همش نزن بوش بیشتر در میاد

    • مهناز

      به کی داری می خندی؟! چرا کبکت خروس می خونه و می خندی؟! به کی می خندی آخه! داری خودتو توی آینه نگاه می کنی یا به ما می خندی؟

    • بدون نام

      ایران دوست و ایران من
      2:31و 2:36 کامنت گذاشتن هر یه نفرن خو عشقم فونت گوشیتو عوض می کردی می زاشتی با فاصله می نوشتی

      حتی تو نظر دادنم تقلب می کنید؟

    • بدون نام

      بله وقتی احمدی نژاد ریس جمهور بودند با کمترین درآمد نفتی یعنی بشکه ای 10د لار رشد اقتصادی 5.6درصد بود و حدود 6هزار بنگاه تولیدی جدیدافتتاح شد و7500به حداکثر ظرفیت تولیدرسیدندو نرخ اشتغال 100درصد بود و دلار از4000تومان به 1000تومان کاهش یافت قیمت اتومبیل های داخلی به یک سوم کاهش یافت داروهای کمیاب به سرعت تامین شد قطعنامه های تحریمی همه پاره ولغو شدند اختلاس اکثرا تا ان وقت که در دولت بود به هیچ عنوان اختلاس و دزدیدردولت ها نشدوجمع وجو ر شد سازمان برنامه بودجه برای اولین با ر با ابتکار ایشان ایجاد شد و مصوبات بودجه ای د قیقا طبق مصوبات قانونی خرج شد به هیچ عنوان پول بیت المال بذل وبخشش هدایای ریس جمهوری 100هزاتومانی تا 500هزارتومانی حیف ومیل نشد بلکه دقیقا به فقرای نیازمند با شناسایی دقیق اعطا شد هیچ پروژه ای بدون اجرا واتمام و شعار روی زمین نماند بد هی تمام پیمانکاران داخلی پرداخت شد ور ونق ایجاد شد تورم از 40درصد به زیر 10 درصد رسید با تمام دنیا ارتباط برقرار شد و پست های دولتی بدون کمترین سفا رش با دقت ومطالعه به افراد کاردان وباتجربه سپرده شد و راه میلیادر شدن یک شبه افراد ودوربرهای سفارشی و سپردن کارهای رانتی و بی حساب وکتاب و خزانه وپول نفت به اشخاص بدون چرایی مثل بابک ورحیمان و بقاها بسته شد و همه چیز طبق قانون وزیر نظر مفرغ بودجه یعنی دیوان محاسبات انجا م گردید وکاری شد که اقتصاد کشور تا20سال تضمین وبیمه شد و ،ای ملت شما که اینجا نبودید که ببینید چرا کارها با اون سختیها انجام داده شدشما ملت وقتی در سواحل اروپا بو دیدباکمترین امکانات این همه رفاه ایجاد شد و درنهایت د ولت را بدون ریالی بدهی به پیمانکارهای داخلی و درحالیکه همجا ساخت وساز ورونق بود و خزانه انباشته از 700میلیارددلار که اطرافیان ما ازجیب خود به خزانه واریز کرده بودند وتمام دنیا با ما همکاری داشتندتحویل دادیم حالا این که چون شما دراین کشور نبودید وتازه آمدیداین دولت 11از غیبت شما سواستفاده میکنه آمار دروغ میده فکرکرده که شما ملت چون اطلاع ندارید متوجه نخواهید شد درحالیکه من هستم نمی زارم ازاین بی اطلاعی شما سواستفاده کنند حتی به ترامپ هم نامه نوشتم که بداند من هستم باز بگم بگم

    • بدون نام

      آقای احمدی نژاد اون ممه رو لولو خورد

    • نا شناس

      احمدی نژاد عزیز اگر یک رای همه داشته باشی بیا به خدا توکل کن من22 سال در یک شرکت کار می کنم . واداره محترم کار تصویب کرده که ما قرداد دایئم و طرح صبقه بندی اجراء کنند باز زور به ما می گویند اگر امضاء نکردید موقت باشید سر کار نیاید وحقوق هم به شما نمی دهیم

    • هادی

      احمدی نوکرتم

    • بدون نام

      راستی روحانی و دوستان کجا قایم شدن، اگه راست میگن!! که نمیگن

    • بدون نام

      دمت گرم آقاي احمدي نژاد، اختلاس ها رو يادت رفت بگي

    • بدون نام

      آقای احمدی نژاد شما با این بیانیه هایی که میدهی به شعور ملت ایران توهین میکنی
      تلفیق بیانیه ی قبلی و فعلی نشون میده شما بنا به گفته ی خودتون خزانه را با ۱۶۰۰ میلیارد تومان تحویل دادی و طبق حرف خودتون همون موقع به بانک مرکزی ۱۵۰۰ میلیارد بدهی داشتی و طبق گفته ی خودت بیش از ۷ میلیارد دلار بدهی خارجی داشتی پس بنابر حرف خودت موقعی که خزانه رو تحویل دادی خزانه نه تنها خالی نبود بلکه ۷ میلیارد دلار هم بدهی خارجی داشتی
      شما مشکلت اینه که ملت ایران رو نفهم فرض کردی
      واقعا هدفت چیه ؟

    • زهرا

      زنده باد مردان نیک روزگار .

    • امین سرابی

      حاج محمود عزیز بیانیه چهارم رو هم بده ببینیم دیگه چی تو چنته داری دکتر جان آدام شاخ در میاره...کلا همه مردم ایران شاخکی شده اند با این دروغ های شاخ دار

    • علیرضا

      ای توهم
      ای غلو
      ای حامی دست های پاک معاون اولت
      ....بازم بگو

    • بدون نام

      اوس محمود تراخدادست ازسرمردوم وردار

    • مهدی ز

      بازم آمارهای دروغ و غیر واقعی...
      جناب احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری شما بدترین فساد های اقتصادی در ایران بوجود آمد........

    • محمد

      خادم ملت
      شما راست می گویید لطفا دست از سر مردم بر دار

    • بدون نام

      درزمان احمدی
      نژاد لااقل مایه التفاوت گرانی بنزین به نام یارانه پرداخت می‌شد ،ولی اکنون حسن آقا یارانه بنده که بازنشسته ارتش ،فاقد مسکن ،جانباز می‌باشم قطع گردیده حال توخودت مفصل بخوان ازاین حدیث

    • الی اهوازی

      احمدی نژادخوب بود... ولی مشکلش این بودکه تنهابودتنها

    • رضا

      دکتر محمود احمدی نژاد ای یاور مظلومان شما در قلب همه مستضعفان به پهنای ابدیت ماندگارید . دزدان را رسوا کن هم انان که پیش خدا ابرو دارند فقیران ومستمندان پیش خدا برات سربلندی وپیروزی می خواهند .واین حقیقت محض انجام می شود درود شیر مادرت حلالت . حقیقت تو سادگی است دوستان

    • riza

      دمت گرم اوس محمود
      خدایی دولت تو خیلی بهتربود
      مسکن مهرو اوردی یارانه هارو اوردی و خیلی چیزای دیگه ولی کیه ک بفهمه
      .....

    • رضا

      دمت گرم احمدی نژاد، کارت عالی بود توی هشت سال مدیریت دولت البته همه ضعف دارن و در دولت شما هم وجود داشت ، زحمات شما بر هیچ کسی پوشیده نیست، حالا بعضی دوستان و هموطنان عزیز می خوان با هر ادبیاتی نظرشون رو اعلام کنند زیاد مهم نیست مهم اینه چرا وقتی که همه چیز شفاف و روشن هست ومی دونن دولت نهم و دهم فعالترین دولت ایران اسلامی بوده، دارن نقدش میکنن، این دولت(یازدهم) که متاسفانه آب پاکی رو روی دست همه ریخته باوعده های پوشالی وخالی ، خدا خودش می دونه شما بهترین مدیر دولت بودید که به فکر نیازمندان و مستضعفان بودید، حالا مرفهین بی درد چی دیدن از دولت کذب خدا میدونه ، پیروزو سربلند باشید دکتر احمدی نژاد عزیز دوستت داریم

    • بدون نام

      چرااینقدربددهن هستید نسبت به یکی ازشخصیت های سیاسی،شماچه مدرکی برای حرفاتون دارید،دراصل شمافریب خوردید که توی مسایلی که درش نیستیدراحت نظرمیدید،

    • امیر

      مهم جیبِ مردم بود که تو خالی تحویل خودشون دادی

    • ایل جامه بزرگ 250 نفری

      دوست داریم
      مگ دکتر تو ب داد قشر متوسط و ظعیف برسی
      نابودمون کردن خدا نابودشون کنه

    • ایل جامه بزرگ 250 نفر

      اکثرتون میگین احمدی نژاد دروغ میگه خب چرا دولت اجازه مناظره نداد
      چرا باهاش زنده حرف نزدن ک ملت ببین و باور کنن ب من بگین ثابت کنین بینم روحانی چ کمکی ب مردم کرده فقط حرف نزنین حرف زیاده فقط با مدرک قبول میکنیم
      اقای کلیدساز شاه کلیدش زنگ زده دیگ نمیشه کاریش کرد هه

    • ناشناس

      برو دیگه خستمون کردی

    • بدون نام

      بیا دلمون برا سیب زمینی ها تنگ شده

    • بدون نام

      cr7 واقعا... درست میگی!! اصلا نباید اهمیت داد ب این آقا

    • بدون نام

      فقط احساس تنفررر هست وقتی اسم این آقا میاد...

    • بدون نام

      با خاک سیاه مردم رو قاطی کردی ممود ولی دزدا و پراید خیلی ازت مشکرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج