۴۹۶۸۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«شلوار لی شیطان» به لیلا اوتادی نرسید

حبیب الله کاسه‌ساز از صدور رای شورای داوری اتحادیه تهیه‌کنندگان درباره مالکیت "شیطان شلوار لی می‌پوشد" به نفع خودش خبر داد.

خبرگزاری مهر : حبیب الله کاسه‌ساز از صدور رای شورای داوری اتحادیه تهیه‌کنندگان درباره مالکیت "شیطان شلوار لی می‌پوشد" به نفع خودش خبر داد.

حبیب‌الله کاسه‌ساز از آخرین وضعیت مناقشات پیش‌آمده برای فیلم "شیطان شلوار لی می‌پوشد" اینگونه خبر داد: ما بر اساس مشکلاتی که برای فیلمنامه این فیلم به وجود آمده بود، مدارک خود را برای اثبات مالکیت به شورای داوری اتحادیه تهیه‌کنندگان ارائه کردیم تا آنها پس از بررسی رای نهایی‌شان را اعلام کنند.

وی افزود: پس از مدتی رای به گونه‌ای اعلام شد که ما می‌توانیم "شیطان شلوار لی می‌پوشد" را بسازیم. حتی ۲۰ روز هم حق اعتراض گذاشتند اما قرار شد ما پول فیلمنامه را پرداخت کنیم تا بتوانیم پروانه ساخت بگیریم.

کاسه‌ساز ادامه داد: هنوز تصمیم نگرفته‌ام که در برنامه کاری امسالم ساخت این فیلم را بگنجانم یا خیر. در حال حاضر در نظر دارم فیلم دیگری را با عنوان "آقازاده" امسال جلوی دوربین ببرم و خودم کارگردانی آن را برعهده بگیرم.

تهیه‌کننده "اخراجی ها" در پایان گفت: این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و با توجه به اینکه مدتی است پروانه ساخت آن را دریافت کرده‌ام، قصد دارم در سال جاری مقدمات ساخت آن را فراهم کنم و با شروع مرحله پیش‌تولید، درباره آن بیشتر صحبت می‌کنم. تهیه‌کنندگی فیلم نیز برعهده محسن کاسه‌ساز است.

سال گذشته فیلمنامه "شیطان شلوار لی می‌پوشد" قرار بود به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی کاسه‌ساز ساخته شود که پس از انتشار این خبر لیلا اوتادی بازیگر سینما مدعی شد که مالکیت فیلمنامه به وی تعلق دارد. از این رو شورای داوری اتحادیه تهیه‌کنندگان مدارک طرفین را در اختیار گرفت تا این مشکل برطرف شود.

البته مشکل این فیلم به این مساله منحصر نشد و حمید اعتباریان تهیه‌کننده نیز اختلافی بر سر این ساخت فیلم داشت. وی نیز مدعی شده بود که درخواست پروانه ساخت این فیلمنامه را داده است. اعتباریان اسفند سال گذشته اعلام کرد که رای اتحادیه تهیه‌کنندگان به نفع وی صادر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج