۴۹۶۸۸۸
۴ نظر
۵۰۱۸
۴ نظر
۵۰۱۸
پ

جمع آوری سگ های ولگرد در ولنجک

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از برنامه ریزی شهرداری منطقه یک برای احداث پارکینگ طبقاتی در مترو قیطریه و همچنین جمع آوری سگ های ولگرد در ولنجک خبر داد.

خبرگزاری مهر: محسن پیرهادی در خصوص محله قیطریه واقع در منطقه ۱، گفت: به منظور نشت فاضلاب از دیواره بلوار کاوه (دیوار سنگی) حدفاصل بلوار اندرزگو و سبحان اقداماتی در حال انجام است.

ساماندهی عاملین سد معبر به ویژه دست فروشان میوه

وی بیان کرد: احداث بوستان و فضای سبز در سطح محله و ساماندهی مشاغل مزاحم و عاملین سد معبر اعم از واحدهای مکانیکی اتومبیل، دست فروشان میوه و ... به ویژه در محدوده های پل رومی، بلوار اندرزگو، بلوار کاوه سایر مواردی است که در حوزه خدمات شهری پیگیری می شود.

پیرهادی ادامه داد: اعضاء شورایاری محله قیطریه پیشنهاداتی را در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک مطرح کرده اند که از آن جمله می توان به ساماندهی ترافیکی در سطح محله به ویژه در خیابان قیطریه، احداث پارکینگ طبقاتی در حوالی ایستگاه مترو قیطریه، لکه گیری و ترمیم روکش آسفالت معابر سطح محله به ویژه کوچه شهید بیگلری و مکانیزه نمودن پل عابر پیاده واقع در تقاطع اندرزگو و بلوار کاوه اشاره کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی محله نیز امکان احداث مجموعه های تفریحی، فرهنگی و ورزشی چند منظوره به منظور بهره برداری جوانان، احداث مسجد و حسینیه با توجه به ناکافی بودن تعداد مساجد موجود در سطح محله و تجهیز سرای محله به امکاناتی نظیر خانه کودک و خانه ورزش در دست بررسی است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وضعیت محله ولنجک واقع در منطقه ۱، گفت: در این محله مواردی از جمله نظارت مستمر بر نحوه مراقبت و آبیاری فضای سبز موجود، نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی، افزایش تعداد مخازن زباله در سطح محله و برنامه ریزی جهت آموزش و فرهنگ سازی در راستای تفکیک و بازیافت زباله از مبدأ، جمع آوری و ساماندهی سگ های ولگرد و امکان نصب بیلبوردهای تبلیغاتی به منظور انجام امور فرهنگی و اجتماعی در سطح محله در دست بررسی است.

وی بیان کرد: در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک محله ولنجک نیز پیشنهاداتی از سوی شورایاران مطرح شده که عبارتند از تخصیص خط مینی بوس از خیابان البرز یک تا میدان تجریش، ساماندهی ترافیکی خیابان عدالت، ورودی تله کابین توچال، اصلاح هندسی میدان یاسمن به منظور پیشگیری از وقوع تصادفات، امکان نوسازی و افزایش تعداد اتوبوسهای مسیر بلوار دانشجو تا میدان تجریش که این موارد در دست پیگیری است.

احداث مجموعه ورزشی برای بانوان

پیرهادی با اشاره افزایش به سرانه های ورزشی و فرهنگی در محلات مختلف شهر تهران، گفت: در این محله نیز برای افزایش سرانه ها مواردی از جمله احداث مجموعه ورزشی چند منظوره در سطح محله به منظور بهره برداری بانوان محله، ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی از جمله معتادین و فروشندگان مواد مخدر و تغییر در کاربری آمفی تئاتر روباز بلا استفاده واقع در نبش گلستان۲ به سالن های فرهنگی و ورزشی چند منظوره در دست بررسی است.

تغییر نام "میدان یاسمن" به نام "شهیدان حسام الحکما"

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: جهت تسهیل در تردد خودروها و کاهش بارترافیکی در محله هماهنگی هایی با نیروهای پلیس راهور و نیروی انتظامی به منظور حل مشکلات ترافیکی و امنیتی در محله ولنجک شده است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در پایان گفت: اعضاء شورایاری محل در خواستی را مبنی بر تغییر نام "میدان یاسمن" به نام "شهیدان حسام الحکما" ارائه کرده اند که این موضوع به کمیسیون نامگذاری شورا ارسال شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با سلام
      ما که در این متن این خبر،گزارشی از وضعیت سگها ندیدیم اما بهتر است بجای چنین تیتری بنویسید : ساماندهی سگ های بدون سرپرست!
      ایکاش مسئولین طرحی هم برای جمع آوری (انسان) های ( ولگرد) اجرا میکردند!! مسلما یک سگ که از سر گرسنگی و سرما در سطح شهرها میچرخد،خطری به مراتب کمتر از یک ( انسان ولگرد) دارد که به دنبال ناموس مردم است!!!

    • بدون نام

      با سگ های بیچاره چیکار میکنین؟؟؟؟

    • بدون نام

      نامردیم. بیچاره حیوانات و مجبور کردیم از جایی که قبلا زیست گاهشان بود بیرون کنیم بکشیم. خدا از ما نگذره. رفاه ما به قیمت مرگ میلیون ها جاندار که مثل ما حق و سهم زندگی دارند تموم شد

    • Arash

      امیدوارم بعد از جمع آوری این حیوانات بیچاره شاهد کشته شدنشون نباشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج