۴۹۷۱۱۶
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

سرنوشت خشمگین ها مشخص می شود

قسمت هشتم از سری فیلم های بسیار پرفروش و سرشار از تحرک و برخورد «سریع و خشمگین» چند ماهی است که آماده نمایش شده و فقط برخی ریزه کاری های فنی آن باقی مانده اما هفته پیش تاکید شد که این فیلم که توسط اف گاری گری کارگردانی شده و یک بار دیگر بازیگران اصلی این مجموعه همچون وین دیزل، دوواین جانسون، جیسن استیتام، میشل رودریگز و تیرس گیبسون را در اختیار دارد.

روزنامه بانی فیلم: قسمت هشتم از سری فیلم های بسیار پرفروش و سرشار از تحرک و برخورد «سریع و خشمگین» چند ماهی است که آماده نمایش شده و فقط برخی ریزه کاری های فنی آن باقی مانده اما هفته پیش تاکید شد که این فیلم که توسط اف گاری گری کارگردانی شده و یک بار دیگر بازیگران اصلی این مجموعه همچون وین دیزل، دوواین جانسون، جیسن استیتام، میشل رودریگز و تیرس گیبسون را در اختیار دارد.
سرنوشت خشمگین ها مشخص می شود
با نام جنبی و کامل کننده «سرنوشت خشمگین ها» به نمایش در خواهد آمد. در این فیلم چارلیز ترون و اسکات ایست وود نیز به جمع بازیگران فوق اضافه می شوند و کرت راسل کهنه کار که در قسمت هفتم حاضر بود، در فیلم هشتم نیز بازی کرده است. فیلم هفتم بیش از ۵/۱ میلیارد دلار فروخت و قسمت هشتم از ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ اکران عمومی خواهد شد.

یک ویژگی جالب این فیلم ها این است که هر چه بیشتر به پیش رفته و با اکران هر فیلم تازه ای از این مجموعه،‌ بر فروش و درآمد این فیلم ها اضافه شده و اوج فروش در فیلم های ششم و هفتم مشاهده شده است. بر این اساس کارشناسان معتقدند جا افتادن تدریجی این فیلم ها در دیدگاه مردم و علاقمند شدن آنها به سرنوشت کاراکترهایی که البته هیچیک نیز شخصیت های عمیقی نیستند و همچنین قصه رویارویی آدم هایی که هیچ چیزی جز سرعت و هیجان آنها را راضی نمی کند،‌ عوامل اصلی توفیق این سری فیلم ها و بسط فرانچیزی بوده که از ابتدای دهه ۲۰۰۰ آغاز شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج