۴۹۷۶۸۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ریزگردها ۴ پرواز فرودگاه آبادان را لغو کرد

در پی وقوع پدیده ریزگردها در استان خوزستان که این میزان در برخی ساعات در آبادان و خرمشهر به ۲۲ برابر حد مجاز رسید، چهار پرواز دوشنبه فرودگاه بین المللی آبادان لغو شد.

خبرگزاری ایرنا: در پی وقوع پدیده ریزگردها در استان خوزستان که این میزان در برخی ساعات در آبادان و خرمشهر به ۲۲ برابر حد مجاز رسید، چهار پرواز دوشنبه فرودگاه بین المللی آبادان لغو شد.

رئیس ایستگاه هواپیمایی آسمان شامگاه دوشنبه در گفت و گویی گفت:پرواز تهران - آبادان شرکت هواپیمایی آسمان با شماره ۸۶۰ که قرار بود ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه انجام شود و همچنین پرواز آبادان به تهران با شماره پرواز ۸۶۱ که قرار بود ساعت ۱۷:۳۵ دقیقه از آبادان به تهران انجام شود به دلیل غلظت بالای ریزگردها لغو شد.

محمدجواد بچاری افزود: همچنین پرواز شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر شیراز - آبادان با شماره پرواز 3869 که قرار بود 17:50 انجام شود و همچنین پرواز آبادان به اصفهان با شماره پرواز 3870 که قرار بود ساعت 20:18 دقیقه انجام شود نیز لغو شد.

رئیس ایستگاه شرگت هواپیمایی آسمان در آبادان گفت:با وجود نصب سامانه هدایت هواپیما (آی - ال - اس) در فرودگاه آبادان، به دلیل اینکه حداقل دید برای پرواز ۱۲۰۰ متر است و شعاع دید افقی در فرودگاه آبادان به کمتر از ۸۰۰ متر رسید، برخی پروازهای دوشنبه فرودگاه آبادان لغو شد.

بچاری با اشاره به لغو سفر تیم های ملی کشتی فرنگی ایران، روسیه و آذربایجان به آبادان گفت: این سه تیم در پرواز تهران به آبادان بودند که به غلظت بالای ریزگردها و لغو پروازها، این پرواز انجام نشد و با موافقت شرکت هواپیمایی آسمان ساعت 23 پرواز فوق العاده ای برای اعزام این تیم ها به آبادان در نظر گرفته شد.

میزان گرد و غبار در ساعت ۱۹ مورخ ۲۳ اسفندماه ۱۳۹۵ شهرهای آبادان و خرمشهر سه هزار و ۴۴۱ میکروگرم بر متر مکعب معادل ۲۲ برابر حد مجاز رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج