adexo3
۴۹۷۸۹۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سازندگان «بازی تاج و تخت» ‌از سریال می‌گویند

دیوید بنیوف و دی.‌ بی ویس سازندگان اصلی «بازی تاج و تخت» به همراه سوفی ترنر و میسی ویلیامز از بازیگران این مجموعه در نشستی که در SXSW امسال برگزار شد شرکت کردند و به سؤال‌هایی در خصوص دو فصل پایانی سریال و احتمال ساخته شدن اسپین‌آف پاسخ دادند.

وب سایت فیلم نت نیوز: دیوید بنیوف و دی.‌ بی ویس سازندگان اصلی «بازی تاج و تخت» به همراه سوفی ترنر و میسی ویلیامز از بازیگران این مجموعه در نشستی که در SXSW امسال برگزار شد شرکت کردند و به سؤال‌هایی در خصوص دو فصل پایانی سریال و احتمال ساخته شدن اسپین‌آف پاسخ دادند.
سازندگان «بازی تاج و تخت» ‌از سریال می‌گویند

در نشستی که برای سریال بازی تاج و تخت در جشنواره‌ی SXSW برگزار شد دیوید بنیوف و دی‌. بی ویس به همراه سوفی ترنر(بازیگر نقش سانسا استارک) و میسی ویلیامز (بازیگر آریا استارک) درباره‌ی سریال پرطرفدارشان گفت‌وگو کردند.

با اینکه جزئیات زیادی از ادامه‌ی این سریال مشخص نشد اما بنیوف و ویس تأیید کردند که طرح کلی فصل ۸ و پایانی در ۱۴۰ صفحه به نگارش درآمده است و قرار است در ۶ قسمت به اتمام برسد. آن‌ها همچنین خبر دادند که فیلمنامه‌ی قسمت اول فصل آخر را دیوید هیل خواهد نوشت و نگارش فیلمنامه‌ی چهار قسمت پایانی را هم خودشان به عهده خواهند گرفت.

سؤال‌هایی درباره‌ی پایان بندی سریال مطرح شد و بنیوف و ویس به شوخی گفتند که بهتر است همانجا پایان سریال را به همه بگویند تا در هزینه‌ها هم صرفه‌جویی شود و مجبور نباشند ادامه‌اش را بسازند. ویس گفت: «بهتر نیست الان پایان‌بندی را به همه بگوییم؟ فیلمبرداری این چیزها کار خیلی زیادی می‌برد. انگار تقریباً نزدیک ۳۰۰ روز فیلمبرداری داریم.»

اما اتفاق جالب این نشست زمانی رقم خورد که یکی از حاضرین در نشست از بنیوف و ویس پرسید که کدامیک از خاندان‌های در سریال بیشتر از همه به شخصیت سازندگان نزدیک است. آن دو در ابتدا مقاومت کردند و گفتند که نمی‌خواهند استارک‌ها را انتخاب کنند چون برای همه خیلی قابل حدس است. در نهایت خاندان لنیسترها را انتخاب کردند که منجر به واکنش سوفی ترنر شد و با اشاره به محبوبیت استارک‌ها گفت: «نمی‌خواهید با جریان مردم همراه باشید؟» و ویس هم سریع پاسخ داد که «ما می‌خواهیم برنده شویم.» و همین، حدس‌هایی را در بین تماشاچی‌ها درباره‌ی این که در انتها کدام خاندان برنده خواهد شد به راه انداخت.

بنیوف در خصوص ساخته شدن اسپین آفی از بازی تاج و تخت هم صحبت کرد و گفت بعید است آن‌ها دوباره به دنیای وستروس بازگردند: « به نظرم ما باید بعد از اتمام سریال سراغ کارهای جدیدتر برویم. همیشه اصرار بر ساخته شدن اسپین آف یا دنباله برای این دست کارها وجود دارد و فکر کنم HBO هم بالاخره آن را عملی کند. ولی به نظرم بهتر است که نیروی تازه نفسی سراغ ساختش برود.»

پخش فصل هفتم بازی تاج و تخت از جولای امسال آغاز خواهد شد و در ۷ قسمت به کار خود پایان خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج