۴۹۸۰۴۹
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

پخش مستندی که رقیب «تخت گاز» شده

شبکه مستند سیما در ایام نوروز، فصل اول مجموعه مستند جرمی کلارکسون را که پس از جدایی از مجموعه «تخت گاز» با فضایی مشابه تولید شده، روی آنتن می‌فرستد.

خبرگزاری ایسنا: شبکه مستند سیما در ایام نوروز، فصل اول مجموعه مستند جرمی کلارکسون را که پس از جدایی از مجموعه «تخت گاز» با فضایی مشابه تولید شده، روی آنتن می‌فرستد.
پخش مستندی که رقیب «تخت گاز» شده

به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، «سفر بزرگ» (The Grand Tour) یک مجموعه تلویزیونی است که توسط جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می اجرا و توسط اندی ویلمن تهیه شده است.

این مجموعه تلویزیونی بعد از جدا شدن این چهار نفر از برنامه «تخت گاز» تهیه و تولید شده است. در این مجموعه این ۳ دوست همیشگی سفری ماجراجویانه را آغاز کرده و به اکثر نقاط جهان سفر می‌کنند تا خودروهای جدید و هیجان انگیز تولیدکنندگان برتر این صنعت را امتحان کنند.

این مجموعه روی هم رفته بسیار امیدوار کننده به نظر می‌آید. آمازون با صرف هزینه‌های هنگفت قصد دارد تا نظر هواداران دو آتشه «تخت گاز» را به سوی خود جلب کند و پیش بینی می شود این مستند قادر به جذب مخاطبان بیشتری از خیل عظیم علاقمندان دنیای خودرو باشد.

لوکیشن‌های انتخاب شده برای فیلمبرداری بخش‌های از پیش ضبط شده، شامل کارائیب، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اردن، مراکش، نامیبیا، پرتغال، بریتانیا و ایالات متحده است و برخلاف «تخت گاز»، در این برنامه لوکیشن ثابتی برای قسمت پخش زنده وجود نخواهد داشت.

«سفر بزرگ» از سه‌شنبه، یکم فروردین در ۱۳ قسمت ۶۰ دقیقه ای، هر شب ساعت ۲۰ از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و روز بعد ساعت ۱۱ بازپخش می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمتون گررررم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج