adexo3
۴۹۸۲۹۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

حماس: رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم

«اسماعیل رضوان» عضو برجسته حماس شامگاه دوشنبه گفت: حماس تشکیل کشور مستقل فلسطینی در مرزهای سال ۱۹۶۷ را بدون آن که رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسد، می پذیرد.

خبرگزاری ایسنا: «اسماعیل رضوان» عضو برجسته حماس شامگاه دوشنبه گفت: حماس تشکیل کشور مستقل فلسطینی در مرزهای سال ۱۹۶۷ را بدون آن که رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسد، می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، رضوان که در یک همایش سیاسی در خصوص رد اندیشه ورود نیروهای بین المللی به نوار غزه سخن می گفت، تصریح کرد: حماس ورود نیروهای خارجی به غزه را نمی پذیرد.

وی افزود: هدف از ورود نیروهای بین المللی به نوار غزه، فرار از واقعیت جدید و اعطای حق ملت فلسطین است که مقاومت در غزه ایجاد کرده است.

این عضو برجسته حماس با اشاره به این که این گروه به صورت مطلق مذاکرات سیاسی با اسرائیل را رد می کند، افزود: مذاکرات با اشغالگران اسرائیلی مردود است و این گفت و گو به شکست و به بن بست رسیده است.

صحبت های این مقام ارشد حماس درحالی مطرح می شود که برخی رسانه های رژیم صهیونیستی 10 اسفندماه اعلام کردند که نتانیاهو در جریان سفرش به استرالیا و در گفت وگو با وزیر امورخارجه این کشور درباره درگیری های اسرائیل - فلسطین ایده سلطه کامل ارتش رژیم صهیونیستی بر کرانه غربی و محدود بودن تشکیلات خودگردان را مطرح کرده است.
براساس این گزارش ها، وی در باره غزه هم گفته بود که بهتر است درباره جایگزین های امنیتی از طریق اعزام نیروهای بین المللی به این منطقه صحبت کرد.

نتانیاهو در این گفت و گوها پیشنهاد پایان درگیری ها، به شرط سلطه امنیتی بر کرانه باختری رود اردن به عنوان شرطی ضروری را مطرح کرده است.

نتانیاهو ادعا کرده است: «فلسطینیان باید وجود اسرائیل را به عنوان کشوری برای ملت یهود بدون توجه به مساله مرزی به رسمیت بشناسند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج