adexo3
۴۹۸۵۲۹
۲۲ نظر
۵۰۱۶
۲۲ نظر
۵۰۱۶
پ

زن جوان و دخترش ،قربانی کارآگاه بازی شدند

ساعت ۴ بامداد دوشنبه ۲۳ اسفند، ساکنان ساختمانی در یکی از محله‌های مشهد، با مشاهده شعله‌های آتش و دود غلیظ که ساختمان را فراگرفته بود، وحشتزده بیرون دویده و از آتش‌نشانی و پلیس کمک خواستند.این درحالی بود که صدای فریاد کمک خواهی زوج جوان ساکن طبقه دوم به گوش می‌رسید.

روزنامه ایران: ساعت ۴ بامداد دوشنبه ۲۳ اسفند، ساکنان ساختمانی در یکی از محله‌های مشهد، با مشاهده شعله‌های آتش و دود غلیظ که ساختمان را فراگرفته بود، وحشتزده بیرون دویده و از آتش‌نشانی و پلیس کمک خواستند.این درحالی بود که صدای فریاد کمک خواهی زوج جوان ساکن طبقه دوم به گوش می‌رسید.
دقایقی بعد و همزمان با حضور آتش‌نشان‌ها، شعله‌های سرکش آتش خاموش شد و امدادگران ضمن نجات حادثه دیدگان، خیلی سریع وارد آپارتمان مورد نظر در طبقه دوم شدند. اما پس از ورود به خانه با پیکرهای سوخته زن جوان و دختر ۸ ساله‌اش در اتاق خواب روبه‌رو شدند. در ادامه نیز مشخص شد شوهر این زن دقایقی پس از آتش‌سوزی خود را از پنجره به بیرون پرتاب کرده و نجات یافته بود.

بدین‌ترتیب موضوع به بازپرس کشیک قتل مشهد و تیم تحقیق اعلام شد. در نخستین بررسی‌های کارشناس‌ها مشخص شد آتش‌سوزی عمدی بوده و فرد ناشناسی شبانه وارد مجتمع شده و با ریختن بنزین مقابل آپارتمان المیرا، آنجا را به آتش کشیده و از محل گریخته است.

شناسایی چند مظنون

درادامه تحقیقات جنایی، کارآگاهان به چند نفر مظنون شده و به بازجویی از آنها پرداختند. نخستین مظنون طلبکار شرور شوهر المیرا بود. مرد خشنی که مدتی قبل به شوهر المیرا 9 میلیون تومان قرض داده اما وی قادر به پرداخت بدهی‌اش نبود. بنابراین تحقیقات تخصصی از مرد طلبکار در دستور کار قرار گرفت اما کارآگاهان مطمئن شدند او در این جنایت نقشی نداشته است.

از سوی دیگر یکی از اقوام المیرا در جریان تحقیقات به بازپرس گفت: «المیرا از مدتی قبل به همسرش شک کرده بود. به همین دلیل از همکارش که حسابدار شرکت بود خواست تا شوهرش را تعقیب کند. پیام هم با پلیس بازی سعی می‌کرد بفهمد که همسر المیرا با چه کسی در ارتباط است. پلیس بازی‌های المیرا و پیام تمامی نداشت. المیرا در نقش یک کارآگاه سرنخ‌هایی را به پیام می‌داد و مرد جوان هم آنها را بررسی می‌کرد و در این مدت از زندگی المیرا اطلاعات زیادی به دست آورد. »باتوجه به اطلاعات به‌دست آمده، پیام برای تحقیقات به دادسرا احضار شد. زمانی که مرد ۲۷ ساله در مقابل بازپرس جنایی ایستاد اظهاراتی مطرح کرد که از نظر بازپرس جنایی مشکوک به نظر می‌رسید. اما مرد جوان منکراطلاع از جنایت بود و همچنان اصرار داشت که در ماجرا نقشی نداشته است.

سرنخی برای اثبات جنایت

کارآگاهان در بازرسی از محل حادثه ظرف بنزینی به‌دست آوردند که توسط عامل جنایت به آن محل منتقل شده بود. از سویی در بررسی‌ها مشخص شد که پیام خانه مجردی داشته که این موضوع را از بازپرس و پلیس مخفی نگه داشته است.بلافاصله به دستور بازپرس جنایی، کارآگاهان به خانه پیام رفته و در تحقیقات از همسایه‌ها دریافتند که ظرف بنزین کشف شده در محل جنایت متعلق به پیام بوده است.

باتوجه به مدارک به‌دست آمده تحقیقات فنی از متهم آغاز شد، تا اینکه در نهایت مرد جوان به قتل ناخواسته اعتراف کرد و گفت: «المیرا همکارم بود و وقتی از سوء ظن‌ها به همسرش گفت و از من کمک خواست، تصمیم گرفتم کمکش کنم. المیرا مانند خانم مارپل همه چیز را درباره شوهرش موشکافی می‌کرد و من هم موارد اعلام شده از سوی او را بررسی می‌کردم. بعد از مدتی المیرا از من خواست که شوهرش را بترسانم. او نقشه آتش‌سوزی را طراحی کرد و من هم اجرا کردم. قصدم کشتن نبود و فقط یک اتفاق باعث این ماجرا شد.

درحالی که مرد جوان چنین ادعایی را مطرح کرد، در تحقیقات مشخص شد که المیرا از چندی قبل ارتباطش را با پیام کم کرده و تصمیم داشت که با او قطع رابطه کند. این درحالی است که تیم جنایی احتمال می‌دهند پیام به منظور ترساندن المیرا برای ادامه رابطه یا انتقامگیری از او دست به چنین جنایتی زده باشد. در حال حاضر تحقیقات جنایی برای برطرف شدن سایر ابهام‌های موجود در پرونده ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایاااااااا ما رو به حال خودمون واگذار نکن...

    • بدون نام

      چقدر یه آدم میتونه احمق باشه که از یه نفر دیگه بخواد تجسس کنه و شوهرش و تعقیب کنه.اون فرد مقابل چه مرد چه زن در هر حال خودش بزرگترین ضربه برای وارد شدن به زندگیشه..........
      کسی بخواد خیانت کنه تو شیشه هم بکنیش نم خودشو پس میده.........

    • بدون نام

      بی شرف !!!!
      حال چون کمکش کردی باید باهاش رابطه برقرار کنی ؟؟؟؟؟
      میگن گربه محض رضای خدا موش نمیگیره .

    • بدون نام

      سلام خلاصه ارتباط جناب مستطاب معزز پیام خان با المیرا چه میشود!! آیا رابطه آنها ادامه دارد؟

    • بدون نام

      همسایه ها چه طور ظرف بنزین پیام وشناسایی کردن؟؟؟؟

    • بدون نام

      متاسفانه این روزا هرجا قتلی صورت گرفته پای یک زنی در میان هست.زن تو متاهل چطور میرفتی با یک مرد مجرد درباره مشکوک بودن به شوهرت حرف میزدی. مشحص هست خودت مشکوکی اينطوري با یک غریبه راحت حرف دلت را میگفتی. خدایا به همه ما معرفت و انسانیت وعقلانیت بده

    • ایرانی

      این اغا با المیرا ارتباط داشت وبه بهانه تجسس شروع شد . واین اتش سوزی بخاطر قطع رابطه از طرف المیرا بود وقتی فهمید که شوهرش پاکه ولی اخرت خیانت همینه ..خدایا عجل لولیک الفرج تا ایران رو مثل اول پاک وبی حیانت وبی جنایت بر گرده

    • علی کرجی

      سرنخ پلیس ما را ظرف بنزین را همسایه ها شناسایی کردن
      شاید همسایه الکی گفته باشه؟؟؟؟

    • بدون نام

      بازم مشهد ....همیشه مشهد رکورد داره!!!!! مسئولین مشهد چشمتون روشن

    • شکیبه

      بهره هوشیمون کمه.تحقیقات میگه بهره هوشی ما ایرانیان هشتادوچهاره ورتبه پنجاه وهفت جهانیم.

    • بدون نام

      خانمهای مفتش یا علی بیایین نظر کیلویی بدین خاک برسرت ای زن کثیف که نون اون بیچاره را میخوردی اما اینطور اذیتش میکردی از قدیم گفتن چوب خدا صدا نداره حالا بخورین ....

    • بدون نام

      امان از دست این زن ها خدایا سال تمام شداما خیانت
      این جماعت برعلیه شوهران بدبخت ومظلومشان تمامی
      نداره البته این یکی جان خودرا دراین مسیرازدست داد

    • شمع

      مرده چطور وجدانش قبول کرده خودشو نجات بده زنو بچش تو اتیش بسوزند، المیرا خانوم فک نمیکرده اتش دامن خودشو بگیره، بیچاره بچشون، اگه شوهرت خاينه توهم احتمال زیاد خاين بودی این به اون در ، دیگه طراحی اتیش لازم نبود این زندگی رو اتیش بود...

    • ملیسا

      زن حسابی اخه مگه میتونی گردن شوهرت بزاری بدبخت آون بچه

    • بدون نام

      پیرمرد تو از کجا میدونی اون زن شوهرشو اذیت میکرده ؟
      اینقدرم نون نون نکن مگه زن بخاطر نون خوردن ازدواج میکنه؟
      با اینکه پیری ولی درک درستی از ازدواج نداری .
      خوبه این زن خودش شاغل بوده

    • بدون نام

      کاربر19 وسه دقیقه برو بابا دلت خوشه حوصله داری چرا خانم هارو تحریک میکنی که بیان الکی نظر بدن بخدا عقده ای به تمام معنا تویی

    • بدون نام

      آدم نمیدونه چه بگه
      آخه آدم این همه احمق و کودن باشه که از یه نامحرم که هیچ شناختی هم ازش نداری وارد زندگی خودت بکنی و تمام جیک وپیکت براش بگی باخودت فکر نمیکنی اون طرف چه قضاوتی درباره ات میکنه؟ همون بهتر که مرد خدا رحمتش کنه
      اما حیف از اون دخترش که در آتش این خیانت مظلومانه سوخت
      خدا به پدرش و بازماندگان صبری عنایت کند
      وقتی فکر میکنم میگم هرچند این دختر خانم با سوختن جان داد اما خوشا بحالش وسعادتش که پاک و معصومانه رفت و نماند که درد بی مادری را در دوران کودکی به دوش بکشد

    • بدون نام

      اصن بعضی ها کرم دارن انگار
      یکی دوتا همکار نابغه داریم اینجوری مثل المیرا

    • صالح سجادیان

      آخه چرا گناهان مرد رو میشورید

    • بدون نام

      باز هم مشهد.!!!!!!

    • زهرا

      دوستان عزیزم
      از تمامی کسانی که نظر دادند خواهش میکنم بیشتر فکر کنن .ما نمیتونیم کسی رو به خاطر کاری که کرده قضاوت کنیم .چون در شرایط اونها نیستیم.دوستان عزیزم اینقدر همه جا به قضاوت نادرست تاکید شده .اون خانم محترم که فوت کرده و حتما دلایل خاص خودشو داشته .و ایشون الان تو رو خدا با ابروی یک خانواده بازی نکنید .
      اون زن بیچاره نیست که بخواد دفاع کنه .شاید اون قاتل واقعیت رو نگه .پس نمیتونیم قضاوت کنیم .و این که اون مرد خودشو انداخته بیرون و زن و بچه اش رو نجات نداده .اون بیچاره هم بر اثر انفجار به بیرون پرت شده .و اینو توی رسانه های دیگر آمده است.
      تو رو خدا با آبروی یک خانواده بازی نکنید و قضاوت نکنید.

    • امید

      زهراخانم خودت هم متوجه شدی چی نوشتی
      این همه قلم فرسایی وسطوری که مرقوم داشته اید
      ازچ دیدگاهی است ارتباطش باموضوع چقدراست
      لطفااینجا را باستون روزنامه ها اشتباه نگیر.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج