adexo3
۴۹۸۵۶۵
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

ثبت نام ۶ هزار نفر روز برای اسکان نوروزی

معاون توسعه مدیریت و توسعه پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه در مهلت تعیین شده برای ثبت نام اینترنتی بیش از ۶۰۰۰ نفر روز در قالب ۶۹۰ خانوار برای اقامت و اسکان در ایام تعطیلات نوروزی ثبت نام کرده‌اند گفت: در ایام نوروز ۱۴۹ مدرسه با ظرفیت ۱۵۶۴ کلاس در پایتخت آماده ارائه خدمات متفاوت به فرهنگیان و خانواده آنهاست. همچنین ۱۶ مرکز اسکان دائم و خانه معلم با ظرفیت بیش از ۱۰۰۰ تخت آماده پذیرش مسافران است.

خبرگزاری ایسنا: معاون توسعه مدیریت و توسعه پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه در مهلت تعیین شده برای ثبت نام اینترنتی بیش از ۶۰۰۰ نفر روز در قالب ۶۹۰ خانوار برای اقامت و اسکان در ایام تعطیلات نوروزی ثبت نام کرده‌اند گفت: در ایام نوروز ۱۴۹ مدرسه با ظرفیت ۱۵۶۴ کلاس در پایتخت آماده ارائه خدمات متفاوت به فرهنگیان و خانواده آنهاست. همچنین ۱۶ مرکز اسکان دائم و خانه معلم با ظرفیت بیش از ۱۰۰۰ تخت آماده پذیرش مسافران است.

ثبت‌نام اینترنتی در مراکز اسکان فرهنگیان از روز پنجم اسفندماه در سراسر کشور شروع شد و ۲۲ اسفندماه به پایان رسید. مراکز اسکان فرهنگیان برای نوروز ۹۶، به دو درجه "الف" و "ب" تقسیم بندی می شوند و بنابراین بر خلاف سال های گذشته اسکان در سطح "ج" حذف می شود و اعتباراتی که برای تقسیم‌بندی اسکان در نظر گرفته شده بر اساس مسافرپذیری هر شهر توزیع و بخش دیگری از آن را استان‌ها تامین می‌کنند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش حضور بیش از یک میلیون خانواده را در مدارس در ایام نوروز پیش بینی کرد و گفت: بیش از ۱۰۷ هزار کلاس درس در قالب ۱۱ هزار مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در سطح کشور آماده و تلاش شده است تا بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده به سمت ارتقای کیفیت خدمات برویم و خدمات مطلوبی را ارائه کنیم.

۶۹۵ پایگاه اسکان، ۱۱ هزار مدرسه، ۱۰۷ هزار کلاس، ۲۶۱ مرکز آموزشی - رفاهی و ۳۰۰ اردوگاه شامل سه هزار سوئیت، ۵۰ پردیس دانشگاه فرهنگیان شامل ۲۰۰۰ خوابگاه و ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی در ایام نوروز فعالیت می کنند.

آموزش و پرورش شهر تهران نیز اقداماتی جهت ارائه تسهیلات و خدمات رفاهی و گردشگری ارائه می‌کند.

بهارلو معاون توسعه مدیریت و توسعه پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در مهلت تعیین شده برای ثبت نام اینترنتی بیش از ۶۰۰۰ نفر روز در قالب ۶۹۰ خانوار برای اقامت و اسکان در ایام تعطیلات نوروزی ثبت نام کرده اند گفت: در ایام نوروز ۱۴۹ مدرسه با ظرفیت ۱۵۶۴ کلاس در پایتخت آماده ارائه خدمات متفاوت به فرهنگیان و خانواده آنهاست. همچنین ۱۶ مرکز اسکان دائم و خانه معلم با ظرفیت بیش از ۱۰۰۰ تخت آماده پذیرش مسافران است.

وی با اشاره به اینکه آموزش وپرورش شهر تهران به دنبال افزایش مراکز آموزشی رفاهی خود بوده اظهار امیدواری کرد تا شروع اسکان تابستانی ۱۴۰ سوئیت به مراکز پذیرش اسکان دائم اضافه شود.

نشانی و شماره تماس پایگاه‌های اسکان نوروزی در تهران به این شرح است:
ثبت نام 6 هزار نفر روز برای اسکان نوروزی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج