۴۹۸۶۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

در بازارهاي جهاني فيلم و سينما

«لوگان» ۴۴۰ میلیون دلاری شد

«کونگ: جزیره جمجمه» که نسخه ای تازه از سری فیلم های کینگ کونگ به حساب می آید.

روزنامه بانی فیلم: «کونگ: جزیره جمجمه» که نسخه ای تازه از سری فیلم های کینگ کونگ به حساب می آید. نه فقط در سینماهای آمریکای شمالی طی هفته تازه پایان یافته پیشتازی کرد، بلکه با کسب ۶/۸۱ میلیون دلار در ۶۵ کشور و بازار و منطقه مختلف عنوان پرفروش ترین فیلم کل دنیا را هم بدست آورد و رقم مجموع پولسازی اش را هم طی یک هفته به ۶/۱۴۲ میلیون دلار رساند. از نقاط اوج کار «جزیره جمجمه» می توان به ۶/۷ میلیون دلاری اشاره کرد که در بریتانیا نصیبش شد و همین طور ۳/۷ میلیون دلاری که در کره جنوبی بدست آورد و ایضاً ۶ میلیون دلاری که در روسیه کسب کرد.
«لوگان» 440 میلیون دلاری شد

از دیگر آمار جالب توجه «کونگ» باید عایدی ۶/۵ میلیون دلاری آن در مکزیک و ۴ میلیون دلاری فیلم در فرانسه را مثال زد و در تایوان نیز ۶/۳ میلیون دلار به نام این فیلم منظور شد. اگر قصد بر قیاس آمار این فیلم با ارقامی باشد که برای گودزیلا، دیگر موجود بدترکیب و هولناک و عظیم تاریخ سینما به دست آمده است، باید متذکر شد که واپسین ورسیون بزرگ گودزیلایی که ساخته آمریکایی ها بود و در سال ۲۰۱۴ به نمایش درآمد و دومین ورسیون استودیوهای هالیوودی از روی این داستان ها به حساب می آمد.در شروع نمایش اش در ۶۴ کشور و بازار و منطقه مختلف ۴/۱۰۳ میلیون دلار درآمدسازی کرد و در نهایت در قاره های اروپا، آسیای شرقی، آمریکای جنوبی، شمال آفریقا و اقیانوسیه ۴/۱۰۳ میلیون دلار را موجب شد و با احتساب فروش اش در آمریکای شمالی به رقم کلی ۵۳۰ میلیون دلار نایل گشت.

از آنجا که طرح های تازه متعددی در ارتباط با کینگ کونگ و ماجراهای او طراحی شده و در دست اقدام قرار گرفته، برادران وارنر که کمپانی توزیع کننده نسخه تازه کونگ است، تمامی ارقام حاصله را در دست بررسی دارد تا مشخص شود در ارتباط با آن پروژه ها چطور عمل کند و کجا و در چه مواردی نرمش به خرج بدهد و تدابیر و تاکتیک هایش در این خصوص چه باشد.

قضایای ادامه دار وولورین

فقط «کونگ: جزیره جمجمه» نیست که این هفته در سطح جهان فروش فراوانی داشت و دیگر فیلم پرفروش «لوگان» بود که جدیدترین ورسیون از داستان های «وولورین» با آن دست های معروف و چنگک مانند او به شمار می آید. این فیلم در پی شروع عالی اش در هفته گذشته این هفته نیز روزهای پر رونقی را گذراند و در ۷۹ کشور و بازار و منطقه مختلف مجموعاً ۳/۷۰ میلیون دلار کاسبی کرد. این رقم سبب شد مجموع فروش این فیلم در کشورهایی بجز آمریکای شمالی به ۲۸۵ میلیون دلار برسد و با احتساب آنچه در آمریکا و کانادا برایش به ثبت رسیده، به ۴۴۰ میلیون دلار می رسیم که رقم بسیار قابل توجهی طی فقط دو هفته اکران است. از طرف دیگر پخش این فیلم هنوز در برخی کشورهای بالقوه پرفروش آغاز نشده و از آن جمله ژاپن است که برای اکران این فیلم در آن تا اواخر اردیبهشت صبر خواهد شد. با این اوصاف «لوگان» حتی می تواند به عبور از مرز ۶۰۰ میلیون دلار در گیشه های جهان نیز خوشبینانه بنگرد.

نسخه جدید «زیبا و هیولا» در راه است

جهان سینما در حالی با آمار فوق دلگرم شده که می داند تحول بزرگ تازه ای در دو- سه روز آینده به رویش لبخند می زند و آن آغاز نمایش نسخه جدید «زیبا و هیولا» است. این فیلم از پنجشنبه در بیش از ۴۰۰۰ هزار سالن در آمریکای شمالی و در فزون تر از ۶۰ کشور دیگر دنیا به نمایش در می آید و پیش بینی می شود اولین محصول سال ۲۰۱۷ باشد که شروع اکرانی بالاتر از ۱۰۰ میلیون دلار در آمریکا و کانادا خواهد داشت. سال پیش «کتاب جنگل» کارش را در گیشه های آمریکای شمالی با فروشی ۲/۱۰۳ میلیون دلاری شروع کرد و در نهایت با جمع آوری ۳۶۰ میلیون دلار بر نمایش اش در این منطقه از جهان پایان بخشید. اینک عبور نسخه جدید «زیبا و هیولا» از آن آمار کاملاً محتمل و طبیعی نشان می دهد، بخصوص که این اولین ورسیون این داستان با بازیگران زنده و بدون شکل و قالب انیمیشن به حساب می آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج