adexo3
۴۹۹۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

بیانیه کاخ سفید پس از دیدار ترامپ با محمد بن سلمان

کاخ سفید در بیانیه‌ای نوشت که رئیس‌جمهوری آمریکا و جانشین ولیعهد عربستان در دیداری بر همکاری راهبردی بادوام و مستحکم دو کشور تأکید کردند.

خبرگزاری فارس: کاخ سفید در بیانیه‌ای به دیدار «محمد بن سلمان» جانشین ولیعهد عربستان و وزیر دفاع این کشور اشاره کرد و نوشت: روز گذشته در کاخ سفید، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا و «محمد بن سلمان» جانشین ولیعهد عربستان و وزیر دفاع این کشور بر حمایت خود از یک همکاری راهبردی بادوام، مستحکم و گسترده بر اساصس منافع مشترک و تعهد به ثبات و رفاه منطقه خاورمیانه تأکید کردند.

در ادامه این بیانیه اینگونه نوشته شده است: «آنها به تیم‌های خود دستور دادند تا گام‌های بیشتری را در خصوص طیف گسترده‌ای از ابعاد سیاسی، نظامی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به منظور تقویت بیشتر و بهبود روابط راهبردی عربستان-آمریکا در راستای منافع هر دو کشور، کشف کنند».

کاخ سفید تأکید کرد که رئیس‌جمهوری آمریکا و جانشین ولیعهد عربستان بر اهمیت تقابل با فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران در منطقه و همچنین ادامه ارزیابی و اجرای سختگیرانه برجام تأکید کردند.

طبق این گزارش، ترامپ بر تمایل خود برای رسیدن به یک راه‌حل جامعه، منصفانه و بادوام برای درگیری‌های صهیونیست‌ها و فلسطینیان و ادامه رایزنی‌ها برای کمک به رسیدن به راه‌حل‌هایی برای موضوعات منطقه‌ای تأکید کرد.

بن سلمان نیز بر همکاری ریاض و واشنگتن برای مقابله با تکفیری‌های داعش و دیگر سازمانهای تروریستی که تهدیدی برای همه کشورها هستند، تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس‌جمهوری آمریکا حمایت خود از ایجاد یک برنامه جدید آمریکا-عربستان برای سرمایه‌گذاری مستقیم و غیرمستقیم در چهارسال آینده تأکید کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علوی

      محمد بن سلمان مثل یک خانم آرایش کرده با ترامپ ملاقات کرد، عرب جاهلی به ترامپ مثل قبله گاه خویش نگاه می کنند؛ با آنها کار ندارم که حالشان روشن است، ولی کسی که اینها را مرد و انسان حساب می کند چقدر پست و نالایق هستند؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج