۴۹۹۸۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

محدودیت‌ ترافیکی در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب

ريیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، محدودیت‌های ترافیکی اطراف نمایشگاه بین‌المللی کتاب واقع در مصلی تهران را طی دوره برگزاری این نمایشگاه (که از امروز آغاز می‌شود) تشریح کرد.

واحد مرکزی خبر: ريیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، محدودیت‌های ترافیکی اطراف نمایشگاه بین‌المللی کتاب واقع در مصلی تهران را طی دوره برگزاری این نمایشگاه (که از امروز آغاز می‌شود) تشریح کرد.

سردار سرتیپ حسین رحیمی گفت: این محدودیت‌ها، با هدف روان‌سازی عبور مرور خودروها و جلوگیری از ازدحام خودروها در مدت برگزاری نمایشگاه کتاب اعمال خواهد شد. وی افزود: توقف نکردن در خیابان‌های منتهی به نمایشگاه، مهم‌ترین نکته‌اي است که همه بازدیدکنندگان و رانندگان عبوری حتما باید آن را مراعات کنند و نیروهای پلیس خودروهای پارک شده در مسیرهای اعلام شده را با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهند کرد.

سردار رحیمی گفت: توقف در طول خیابان شهید بهشتی از چهارراه تختی تا پمپ بنزین خیابان پاکستان، طول خیابان شهید قنبرزاده و طول خیابان رسالت بعد از تونل رسالت در هر دو مسیر مطلقا ممنوع خواهد بود.

وی افزود: با هماهنگی‌هاي انجام شده پارکینگ‌هاي متعددی برای استفاده عموم آماده شده است و مراجعه‌کنندگان می‌توانند از این پارکینگ‌ها استفاده کنند. ريیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: این پارکینگ‌ها با ظرفیت بیش از پنج هزار خودرو، در تمامی ساعات برگزاری نمایشگاه آماده خدمت‌رسانی است.

سردار رحیمی افزود: ورودی پارکینگ گل گشت از بزرگراه غرب به شرق رسالت، ورودی پارکینگ لجستیک ارتش از خیابان‌هاي شهیدان مفتح و نقدی و ورودی پارکینگ ۲۷ از خیابان شهید بهشتي است. وی همچنین گفت: دو پارکینگ از ورودی خیابان شهید قنبرزاده با ظرفیت بیش از سه هزار موتورسیکلت آماده سرویس‌دهی است.

ريیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: توصیه می‌شود در صورت امکان، از اتوبوس‌هاي شرکت واحد و وسیله‌هاي نقلیه عمومی استفاده شود که در این زمینه هم با هماهنگی‌هاي انجام شده اتوبوس‌هاي شرکت واحد از ۵ میدان آزادی، راه‌آهن، صنعت، هفت تیر و میدان خراسان علاقه‌مندان را به نمایشگاه کتاب منتقل می‌کنند. سردار رحیمی گفت: ایستگاه‌هاي مترو هم از مسیرهای مختلف مانند رسالت و شهید بهشتی، مسافران را جابه‌جا می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج