اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۰۰۵۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

یک انیمیشن ایرانی لابه لای غول های دنیا

تا همین چند سال پیش هیچ کس دوست نداشت نسخه دوبله شده انیمیشن ها را ببیند اما چند سالی می شود علاقمندان به سینما دوست دارند که دوبله های این انیمیشن ها را با امضای گلوری ببینند.

یک انیمیشن ایرانی لابه لای غول های دنیا

روزنامه تماشا: تا همین چند سال پیش هیچ کس دوست نداشت نسخه دوبله شده انیمیشن ها را ببیند اما چند سالی می شود علاقمندان به سینما دوست دارند که دوبله های این انیمیشن ها را با امضای گلوری ببینند.

گلوری این روزها چند انیمیشن را در لیست دوبله دارد. یکی از آنها «رالف خرابکار» است. این یکی از انیمیشن هایی است که در زمان اکران با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد و به احتمال زیاد مخاطبان ایرانی هم نسخه دوبله شده اش را دوست دارند.

یک انیمیشن ایرانی لابه لای غول های دنیا

این انیمیشن داستان چند کاراکتر بازی کامپیوتری است. نسخه ای که به احتمال زیاد از همین امروز در فروشگاه ها توزیع می شود، دو نسخه دوبله دارد که دوبله دوم همان دوبله گلوری است.

انیمیشن دیگری که این روزها می توانید آن را تهیه کنید، «دراکولا در تهران» یک انیمیشن ایرانی است که به گفته سرپرست دوبله این کار، مهرداد رییسی، کار خوب و حرفه ای از آب درآمده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داناک

      دوستان خیلی انیمیشن قشنگیه پیشنهاد می کنم حتما ببینید ولی خواهش می کنم برای حمایت از انیمیشن سازان ایرانی نسخه ی اورجینال رو تهیه کنید.باور کنید 3000 تومن پول خیلی خیلی ناچیزیه،اگه بشینید حساب کتاب کنید می بینید در طول ماه خیلی بیشتر از این حرفا بابت تفریحاتتون هزینه می کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج