adexo3
۵۰۰۷۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ورود ۲۰ هزار گردشگر به مازندران طی ۵ روز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران گفت: ‌از ۲۵ اسفندماه تاکنون از ۲۰ هزار گردشگر در مازندران پذیرایی شد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران گفت: ‌از ۲۵ اسفندماه تاکنون از ۲۰ هزار گردشگر در مازندران پذیرایی شد.

مجتبی اکبری اظهار کرد: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی تعداد فراوانی از مسافران به استان مازندران از زمان اجرای طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر استان در ۲۵ اسفند تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر از گردشگران و مسافرین نوروزی با مراجعه به پایگاه‌ها و پست‌های مزبور خدمات لازم را دریافت کردند.

وی تصریح کرد: در همین راستا ۱۷هزار و ۱۵۳ نفر با مراجعه به ایستگاه‌های ایمنی و راهنمایی مسافران، هزار و ۳۶ نفر با مراجعه به ایستگاه های سلامت، ۸۲۷ نفر با مراجعه به خیمه‌های نماز، ۹۹۴ نفر با مراجعه به فضای دوستدارکودک و ۱۱ نفر با مراجعه به ایستگاه‌های طرح داوطلب یار خدمات مورد نیاز را دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: تاکنون بیش از ۱۴ هزاربسته فرهنگی، بروشورهای امدادی و اطلاع رسانی و نقشه راه‌ها و اماکن تفریحی و تاریخی بین مسافرین نوروزی توزیع شد.

اکبری گفت: بیش از ۴۰۰ نفر عضو جوان جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات مزبور در پست‌های ایمنی و سلامت مشارکت داشتند.

وی با اشاره به پوشش امدادی ۵۴ حادثه از آغاز طرح‌های نوروزی این جمعیت در ۲۵ اسفند تا روز ۲۸ اسفند خاطرنشان کرد: امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال احمر استان مستقر در پایگاه‌ها و پست‌های امداد و نجات نیز موفق شدند خدمات لازم را به ۲۴ حادثه جاده‌ای، یک حادثه کوهستان و ۲۹ مورد نیاز امدادی مراجعه کنندگان به پایگاه‌های مزبور ارائه کنند که انتقال ۲۵ نفر به مراکز درمانی و ارائه خدمات درمان سرپایی به ۱۲۰ نفر از جمله این اقدامات بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: در این عملیات‌ها ۲۳۲ نفراز امدادگران و نجات‌گران در قالب ۶۱ تیم مجهز امدادی با بکارگیری و ۳۱ دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی مشارکت داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج