۵۰۰۸۶۷
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

مژده لواسانی: رای مردم‌ مسئولیتم را سنگین‌ کرد

مژده لواسانی مجری رادیو و تلویزیون درباره رایی که در برنامه «سه ستاره» به او داده شد بیان کرد که این رای مسئولیت وی را در زندگی کاری و حرفه ای سنگین تر کرد.

خبرگزاری مهر: مژده لواسانی مجری رادیو و تلویزیون درباره رایی که در برنامه «سه ستاره» به او داده شد بیان کرد که این رای مسئولیت وی را در زندگی کاری و حرفه ای سنگین تر کرد.

مژده لواسانی درباره انتخابش به عنوان مجری برتر تلویزیون توسط مردم در رای‌گیری برنامه «سه ستاره» عنوان کرد: نکته مهم این رای همان اعتمادی است که به افراد می شود و اینکه این حمایتی که از سمت مردم صورت می گیرد مسئولیت مرا سنگین‌تر می کند.

وی ادامه داد: مهمترین معنای این رای این بود که اعتماد مردم به جوان ترها بیشتر شده است و اتفاقا این مساله بار مسئولیت سنگین تری را برایم فراهم می کند.
مژده لواسانی: رای مردم‌ مسئولیتم را سنگین‌ کرد

لواسانی تصریح کرد: رای مردم باعث می شود من از این به بعد با وسواس و حساسیت بیشتر و با در نظر گرفتن خیلی از مسایل کارم را ادامه دهم. هرچند تاکنون در انتخاب اجراها و برنامه ها دقت زیادی داشتم ولی اکنون به پشتوانه این رای و لطفی که مردم داشتند کارم سخت‌تر می شود و زندگی حرفه ای و کاری من تحت تاثیر قرار می گیرد.

مجری برنامه «رو به راه» اظهار کرد: این رای از این حیث برای من مهم است که رای جامعه به جوان هایی بوده که ممکن است اشتباه داشته باشند و من خیلی خوشحالم که به عنوان نماینده نسل جوان در این لیست و در کنار بزرگانی چون گیتی خامنه قرار گرفتم چراکه این افراد یک دنیا سابقه و تجربه دارند.

این مجری رادیو و تلویزیون درباره اهمیت وجود فضای رقابتی در رسانه ملی یادآور شد: کسی نمی تواند منکر شود که صاحبان اصلی تلویزیون مردم هستند من و یا یک برنامه ساز و تهیه کننده ممکن است نظرمان برگرفته از بعضی سلیقه ها باشد اما مردم طی یک فرایند رقابتی می توانند دست به انتخاب بزنند.

لواسانی اضافه کرد: فضای رقابتی «سه ستاره» همانطور که در برنامه هم گفتم چندان تخصصی و کارشناسی نبود و امیدوارم این مسابقه هر سال از نقایص کمتری برخوردار شود.

وی با اشاره به شعر «ما را به سخت جانی خود این گمان نبود» بیان کرد: من شعار نمی دهم که بعد از خدا و ائمه اطهار(ع) هر آنچه دارم از نگاه مردم بوده است. این مردم بودند که لطف داشتند و به من انگیزه و روحیه دادند و حالا بعد از این با چنین انرژی و روحیه ای سال ۹۵ را تحویل بهار می دهم و منتظر بهار خوبی در زندگی حرفه ای و کاری‌ام هستم.

لواسانی در پایان با بیان آرزویش برای مردم در سال ۹۶ تصریح کرد: آرزو می کنم آنچه را مردم از خدا می خواهند در مدار مصلحت و رضایت خداوند قرار بگیرد و همچنین برای مردم آرامش می خواهم به گونه ای که وقتی به یک سال گذشته نگاه می کنیم فقط خاطره خوش باشد و حرف از تلخی ها و مرگ های ناگوار نباشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جشنواره پوشش چون اول شدی رای دادن

    • بدون نام

      مژده لواسانی از نظر پوشش ونوع اجرا نزدیک شبیه به آزاده نامداریه ،،اما این کجا وان کجا ،،آزاده نامداری بد جور خودشو از چشم انداخت

    • بدون نام

      هر دم از این باغ بری میرسد تازه‌تر از تازه تری میرسد فقط تو کم بودی خختخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج