adexo3
۵۰۰۸۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آبگرفتگی خیابان‌ ها و معابر ایلام

‌مدیرکل بحران استانداری ایلام گفت: گردشگران و مسافران نوروزی که در مناطق مختلف استان در طبیعت حضور دارند، نسبت به جاری شدن سیلاب هشدار داده می‌شود و از آنها درخواست داریم از استقرار در مسیر و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

خبرگزاری ایسنا: ‌مدیرکل بحران استانداری ایلام گفت: گردشگران و مسافران نوروزی که در مناطق مختلف استان در طبیعت حضور دارند، نسبت به جاری شدن سیلاب هشدار داده می‌شود و از آنها درخواست داریم از استقرار در مسیر و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

‌«احمد کرمی» اظهار کرد: با توجه به شرایط نامساعد جوی به گردشگران و مسافران نوروزی که در مناطق مختلف استان در طبیعت حضور دارند، نسبت به جاری شدن سیلاب هشدار داده می‌شود و از آنها درخواست داریم از استقرار در مسیر و حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

وی با بیان اینکه بارش شدید باران، تگرگ و احتمال جاری شدن سیل و آبگرفتگی معابر از پیامدهای این سامانه است، افزود: با توجه به بارش شدید باران و اینکه در برخی مناطق استان ایلام بویژه ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارش‌ها به صورت تگرگ است، دستگاه‌های مسئول و عضو مدیریت بحران ‌در آماده‌باش کامل هستند.

کرمی تاکید کرد: از بامداد روز گذشته سامانه بارشی قوی وارد آسمان این استان شده و بارش‌ها همچنان ادامه دارد که موجب آبگرفتگی برخی معابر درون شهری ایلام ‌شده که عوامل شهرداری مشغول پاکسازی جداول و رفع آبگرفتگی‌ها هستند.



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج