۵۰۱۳۱۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بدون راهنمایی محیط بانان وارد «خجیر» نشوید

رییس پارک‌های ملی خجیر و سرخه‌حصار ضمن اشاره به آماده باش نیروهای محیط زیست در پارک ملی خجیر و سرخه حصار بیان کرد: گردشگران بدون راهنمایی محیط بانان وارد منطقه نشوند.

خبرگزاری ایسنا: رییس پارک‌های ملی خجیر و سرخه‌حصار ضمن اشاره به آماده باش نیروهای محیط زیست در پارک ملی خجیر و سرخه حصار بیان کرد: گردشگران بدون راهنمایی محیط بانان وارد منطقه نشوند.

امامعلی یگان زاده با اشاره به زون بندی مناطق در پارک ملی خجیر و سرخه حصار، بیان کرد: پارک ملی خجیر و سرخه حصار به زوم های گردشگری، تفرجگاهی و حساس تقسیم بندی شده است، در منطقه حساس محیط بان ها شبانه روز حضور دارند و از ورود گردشگران به این منطقه جلوگیری می کنند و از گردشگران خواهشمندیم به منطقه زون های حساس وارد نشوند.

وی همچنین به گردشگران توصیه کرد که از نزدیک شدن به حیات وحش خودداری کرده و اگر با موارد شکار حیات وحش مواجه شدند حتما به محیط بانان اطلاع دهند.

یگان زاده ضمن اشاره به اینکه گونه های گیاهی این منطقه بسیار حساس هستند، بیان کرد: گردشگران از ریختن زباله در منطقه خودداری کنند و به جز ردپای خودشان چیزی در منطقه به جا نگذارند.

رییس پارک‌های ملی خجیر و سرخه‌حصار اظهار کرد: کل نیروهای ما از ۲۷ اسفندماه تا ۱۴ فروردین آماده باش هستند و محیط بانان شبانه روزی در منطقه حضور دارند.

یگان زاده ضمن تاکید براینکه گردشگران مراقب طبیعت باشند، گفت: گونه های گیاهی و جانوری از سرمایه های ملی هستند و طبق اصل ۵۰ قانون اساسی همه موظف به حفاظت از محیط زیست هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج