۵۰۱۷۴۹
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

جهانگیری: رای مردم صیانت می شود

معاون اول رییس‌جمهور دو انتخابات پیش رو را بسیار مهم دانست و گفت: با اطمینان اعلام می‌کنم که از رای مردم صیانت و حفاظت می‌گردد و هماهنگی خوبی بین دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات وجود دارد و از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد.

خبرگزاری ایسنا: معاون اول رییس‌جمهور دو انتخابات پیش رو را بسیار مهم دانست و گفت: با اطمینان اعلام می‌کنم که از رای مردم صیانت و حفاظت می‌گردد و هماهنگی خوبی بین دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات وجود دارد و از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد.

اسحاق جهانگیری در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمان اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در پیش رو داریم که هر دو انتخابات از اهمیت بسزایی برخوردار می‌باشند.

وی از آمادگی لازم دولت برای برگزاری انتخابات پیش رو خبر داد و خاطرنشان کرد: دولت با بی‌طرفی کامل برای برگزاری انتخابات قانونمند آمادگی لازم را دارد و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری بر اجرای قانون اهتمام دارد.

وی به شرایط حساس منطقه‌ای و فضای بین‌المللی اشاره کرد و افزود: با توجه به حرف‌ها و شعارهای مقامات اروپایی و آمریکایی؛ لازم است که در این دوره از انتخابات با اقتدار کامل به صحنه بیایم.

معاون اول رییس‌جمهور با بیان این‌که «باید در حوزه اقتصادی و اشتغال کارهای اساسی صورت گیرد» اظهار داشت: انتخابات فرصت تجدید قوای جمهوری اسلامی را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات از جهات مختلف تصریح کرد: مسوولان، نخبگان و صاحب نظران باید فضا را برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات مهیا کنند. براساس تجربیات گذشته، مردم همواره نشان داده‌اند که پشتیبان نظام بوده‌اند و در این انتخابات نیز اقتدار جمهوری اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نقش مهمی در مسایل کشور دارد، بطوری‌که ریاست‌جمهوری پس از رهبری مقام دوم کشور را دارد و مسئول اجرای قانون اساسی است و مردم با رای خود سرنوشت، کشور را برای چهار سال به یک نفر واگذار می‌کنند.

معاون اول رییس‌جمهور ادامه داد: شوراهای اسلامی تجربه جدیدی از واگذاری امور به مردم است و با انتخاب این اعضا بخشی از امور به این افراد واگذاری می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدنژاد

      جناب آقای جهانگیری ! شما که سخن از صیانت آراء مردم میفرمائید و بحق نیز اینگونه است این وظیفه تنها برای شما متصور نبوده و دولتهای گذشته نیز به شایستگی در اینباره عمل کردند ولی چرا دوستان بزم و رزم شما به انحاء مختلف متوهمانه سخن از تقلب میکنند و شما به این توهینی که به شما و نظام میشود با غمض عین برخورد میفرمائید

    • بدون نام

      إإإ ولی88 هم مسلکاتون دغل بازی میکردناااااا استااااد رییس ستادشم وزیر راهتونه دکتررررررر

    • بدون نام

      اقای جهانگیری انشاله با تدابیر بیشتر از صندوقهای رای خصوصا صندوقهای سیار از ارای مردم که حق الناس است حفاظت کنید

    • بدون نام

      اول ببینیدمردم ورهبری قبولتان دارن بعدنظربدید به نظراکثریت مردم شماها تمام شده اید شماامتحان بدی پس دادید اصلا شماها مال کشورداری نبودید یه مشت رانت خواروثروتمند توانی کردیداداره مملکت به دست گرفتیدتیشه به ریشه ایمان مردم زدید شماحتی ازخانواده جانبازاهم شرم نکردید چه برسدبه فقراوبیکارا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج