adexo3
۵۰۲۰۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پورمحمدی: سال ۸۸ به احمدی نژاد رأی ندادم

مصطفی پورمحمدی عضو ائتلاف پنج گانه اصولگرایان پیش از ظهر امروز در بدو ورود به استان آذربایجان شرقی در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه تبریز حاضر شد.

خبرگزاری فارس: مصطفی پورمحمدی عضو ائتلاف پنج گانه اصولگرایان پیش از ظهر امروز در بدو ورود به استان آذربایجان شرقی در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه تبریز حاضر شد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا شما که در سال ۸۴ از آقای احمدی نژاد حمایت می‌کردید و می‌گفتید ایشان پاک‌ترین دولت را تشکیل خواهند داد ولی بعدها مغضوب وی شده اید، گفت: بنده هیچگاه نگفتم آقای احمدی نژاد پاک‌ترین دولت را تشکیل خواهد داد.

کما این‌که امروز ایشان همچنان این شعار را می‌دهند و حرف ما چیز دیگر است. با این همه ملت باید قضاوت کند که ایشان پاک‌ترین دولت بوده‌اند یا خیر. مشخص است کاندیدای ما در سال ۸۴ آقای احمدی نژاد نبود. اما به هر حال آقای احمدی نژاد رای آورد.

بعد از آنکه از ما دعوت شد به کابینه برویم بنده قبول نکردم و بعد از چند بار پیگیری وارد کابینه ایشان شدم. بعد هم ده ماه از حضورم در وزارت کشور نگذشته بود که از ما خواستند استعفا بدهیم و ما این کار را قبول نکردم.

در سال ۸۸ هم نه به آقای احمدی نژاد رای دادم و نه عملکرد او را قبول کردم ولی من ایشان را پیروز قطعی انتخابات ریاست جمهوری می‌دانم. چند روز قبل از برگزاری انتخابات به آقایان عضو ستاد موسوی و کروبی گفتم که آقای احمدی نژاد پیروز انتخابات است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ali

      امام علی(ع): در گردش روزگار جوهر وجودی مردان مشخص می شود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج