۵۰۲۰۸۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

موج اول بازگشت مسافران؛ چالوس یکطرفه می‌شود

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام شده برای افزایش بار ترافیکی بازگشت مسافران نوروزی از عصر امروز، از آغاز موج اول بازگشت سفرها خبر داد و گفت: بنابر پیش‌بینی‌های انجام شده هراز چالوس فردا یک‌طرفه می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام شده برای افزایش بار ترافیکی بازگشت مسافران نوروزی از عصر امروز، از آغاز موج اول بازگشت سفرها خبر داد و گفت: بنابر پیش‌بینی‌های انجام شده هراز چالوس فردا یک‌طرفه می‌شوند.

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به احتمال افزایش ترافیک بازگشت مسافران از عصر امروز اظهار داشت: با توجه به اینکه تعطیلات اداری روز جمعه (فردا) به اتمام می‌رسد و روز شنبه اولین روز کاری سال ۹۶ است، پیش‌بینی می‌شود از عصر امروز سفرهای بازگشت مسافران به تدریج آغاز شود.
موج اول بازگشت مسافران؛ چالوس یکطرفه می‌شود

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: به دنبال پیش‌بینی‌های انجام شده احتمالاً از عصر امروز شاهد افزایش ترافیک بازگشتی بوده و در کل ساعات روز جمعه، موج نخست بازگشت به اوج خود خواهد رسید.

وی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده توسط پلیس گفت: پلیس راهور ناجا با درنظر گرفتن تمهیدات ترافیکی خاص برای امروز و عصر و فردا سعی دارد تا موج نخست بازگشت مسافران نوروزی را مدیریت کند.

رحمانی خاطرنشان کرد: بر همین اساس مقرر شده است ممنوعیت تردد در برخی معابر اعمال شود و از این رو تردد از مسیر جنوب به شمال محور کرج چالوس از ابتدای مرزن‌آباد به صورت یک طرفه انجام خواهد شد و این شرایط برای محور هراز نیز از ساعت ۱۴ روز جمعه اعمال خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان از مسافران خواست تا با مدیریت زمان بازگشت و پرهیز از عجله و شتاب، سعی کنند سفر خوشی را برای خانواده خود رقم بزنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • FDJ

      ضمن خسته نباشید.مسیرهای پر تردد را کمپ ناظربرترافیک گمارده (حلال احم)وازتردد ماشین های حجیم خوداری کنید وبه ماشین های فرسوده اجازه تردد ندهید.اجرکم عندا...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج