۵۰۲۴۳۸
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

تاکنون ۱۶۰ کشته در سفرهای نوروزی

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی از توقیف ۲۰ هزار خودرو رانندگان پرخطر در نوروز امسال خبر داد و گفت: رانندگان پرخطر این خودروها سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ و راست داشته‌اند و با این اقدامات خود از سفر نوروزی بازماندند. سرهنگ عین الله جهانی افزود: از ابتدای طرح نوروزی تا کنون ۱۶۰ نفر در تصادفات رانندگی کشته و بیش از سه هزار نفر مجروح شدند.

خبرگزاری ایرنا: معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی از توقیف ۲۰ هزار خودرو رانندگان پرخطر در نوروز امسال خبر داد و گفت: رانندگان پرخطر این خودروها سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ و راست داشته‌اند و با این اقدامات خود از سفر نوروزی بازماندند.
سرهنگ عین الله جهانی افزود: از ابتدای طرح نوروزی تا کنون ۱۶۰ نفر در تصادفات رانندگی کشته و بیش از سه هزار نفر مجروح شدند.
وی اضافه کرد: برابر آمارها شمار کشته‌های حوادث نوروزی تا کنون در مقایسه با سال گذشته ۲ درصد کاهش داشته است.
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا به علت وقوع حوادث رانندگی اشاره کرد و گفت: ۴۳ درصد تصادفات نوروز به دلیل عدم توجه به جلو رخ داده که در آنها استفاده از تلفن همراه و خستگی و خواب آلودگی نقش موثری داشتند.
سرهنگ جهانی افزود: همچنین ۲۰ درصد تصادفات به دلیل سرعت‌های غیرمجاز و ۱۵ درصد سبقت‌های غیرمجاز بوده است که این امر نشان می‌دهد رانندگانی که این تخلفات را مرتکب شده‌اند فقط به رسیدن به مقصد فکر کرده‌اند و چگونه رسیدن برایشان اهمیتی نداشته است.
وی با اشاره به شرایط خاص جوی حاکم در کشور، گفت: با توجه به بارش برف و باران در کشور و لغزندگی شدید معابر احتمال واژگونی‌ها و بروز حوادث افزایش یافته است لذا توصیه می‌کنیم رانندگان حتما سرعت مطمئنه (سرعتی که راننده قادر باشد وسیله را قبل از بروز حادثه کنترل کند) و فاصله طولی مناسب را رعایت کنند چرا که مسافت توقف در زمان بارش برف و باران چند برابر می‌شود لذا لازم است فاصله طولی با وسایل نقلیه جلویی حداقل سه برابر راه ‌های خشک باشد.

جهانی ادامه داد: همانگونه که در شروع سفرهای نوروزی اعلام کردیم برای بار برگشت مرحله اول و شروع مرحله دوم سفرها مجددا تاکید می‌کنیم که پلیس راهور از تمام اختیارت خود برای توقیف خودرو رانندگانی که آرامش و امنیت جسمی و روحی سایر رانندگان را به خطر می‌اندازند برخورد جدی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خب داعش جرات نمیکنه به ما حمله کنه

    • safa

      والا جنگ میرفتیم کمتر کشته میدادیم

    • بدون نام

      اقایان خبر گذراری من پیشنهادی دارم لطفا منعکس کنید ما سالیانه حدود ۲۰۰۰۰کشته وخیلی ها مجروح اگر دیه هرکدام از انها که الان حدود ۲۴۰میلیون هست چیزی حدودچهار هزار وهشتصد میلیارد تومان ومن دیگه هزینه مجروح ها حساب نکردم هزینه صدمات روحی به فرزندان کوچک انها نکردم هزینه صدمات روح روان به خانواده های انها نکردم پیشنهاد بنده 1-این همه هزینه اگر صرف جاده های ایران بکنند میشود گلستان2_مگر دوشرکت ایران خودرو وسایپا چه قدر نیروی انسانی دارد که ما ۲۰۰۰۰کشته در عوضش بدیم این همه پول مردم در دست صاحبان صنایع ومافیای قدرت هست باید دولت یا این کارخانه ها را تعطیل کند یا اینکه خودرو روز تولید کنند .....

    • بدون نام

      عاشق امارهای اینهایم مثل نرخ تورم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج