۵۰۳۹۸۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آغاز نگارش فصل سوم سریال «کارآگاه حقیقی»

نیک پیزولاتو خالق سریال «کارآگاه حقیقی» با همکاری دیوید میلش کار بر روی فیلمنامه فصل سوم این سریال را آغاز کرده است. این خبر را هالیوود ریپورتر اعلام کرده و البته یادآور شده که شبکه اچ‌بی‌او هنوز این مساله را تایید نکرده است.

وب سایت آی سینما: نیک پیزولاتو خالق سریال «کارآگاه حقیقی» با همکاری دیوید میلش کار بر روی فیلمنامه فصل سوم این سریال را آغاز کرده است. این خبر را هالیوود ریپورتر اعلام کرده و البته یادآور شده که شبکه اچ‌بی‌او هنوز این مساله را تایید نکرده است.
آغاز نگارش فصل سوم سریال «کارآگاه حقیقی»

این دو نویسنده در مراحل ابتدایی نوشتن فصل سوم این سریال هستند که فصل اولش موفقیت خیره کننده‌ای به دست آورد، اما فصل دوم آن با واکنش منفی روبه‌رو شد. میلش ساخت سریال موفق «ددوود» را در کارنامه دارد. خبر تولید احتمالی فصل سوم درست دو سال بعد از پخش فصل دوم منتشر شده که در آن کالین فارل، ونس وان و ریچل مک آدامز ایفای نقش می‌کردند.

فصل اول «کارآگاه حقیقی» با بازی متیو مک‌کاناهی و وودی هرلسن ساخته شد و فصل دوم که ربطی به داستان نخستین فصل نداشت، نتوانست آن موفقیت را تکرار کند.

در ماه ژوئیه ۲۰۱۵، مایکل لمباردو مدیر وقت برنامه‌های شبکه تلویزیونی اچ‌بی‌او علی‌رغم بازتاب منفی فصل دوم سریال، از پیزولاتو ستایش کرد و گفت: «من دوست دارم یک فصل دیگر از این سریال را بسازیم... کاری که او انجام می‌دهد جسورانه‌تر، شجاعانه‌تر و رضایت‌بخش‌تر از چیزی‌ست که در سینما می‌بینم و با خوشحالی با او مدت‌ها کار خواهم کرد.»

حدود یک سال بعد از این موضع‌گیری، کیسی بلویز مدیر فعلی برناه‌های اچ‌بی‌او در گفت‌وگو با خبرنگاران خبر داد که تمایل دارد پیزولاتو با نویسنده‌ای دیگر برای ادامه این سریال همکاری کند و اعلام کرد که «کارآگاه حقیقی» فرانچایز باارزشی برای این شبکه است و متوقف نمی‌شود.

میلش که همکاری با پیزولاتو را برای نوشتن فصل سوم آغاز کرده، رابطه خوبی با اچ‌بی‌او دارد و سه سریال اخیرش را برای آنها ساخته است. آخرین کار او برای اچ‌بی‌او سریال «لاک» با بازی داستین هافمن بود که بعد از یک فصل متوقف شد.

اگر تولید فصل سوم «کارآگاه حقیقی» چراغ سبز بگیرد، به سریال‌های مشهور این شبکه شامل «پاپ جوان»، «بازماندگان» و «بازی تاج و تخت» اضافه می‌شود. دو سریال اخیر در آستانه فصل‌های پایانی خود هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج