۵۰۴۷۱۸
۱۹ نظر
۵۰۰۳
۱۹ نظر
۵۰۰۳
پ

اشکوری :

سفر روحانی به گیلان تبلیغات انتخاباتی است

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه سفر روحانی به گیلان انتخاباتی است گفت: روحانی بارها سفرهای استانی دولت قبل را مورد نکوهش قرار داده در حالی‌که خود در ایام نزدیک انتخابات به سفرهای استانی می‌پردازد.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم میرحسینی اشکوری در گفت‌وگویی با خبرنگار در رشت درباره فلسفه وجود جمنا اظهار داشت: اساس تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به‌دلیل ناکارامدی دولت یازدهم بوده است.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: در طول سال‌های اخیر هر دولتی دارای جنبه‌های مثبت و منفی در زمینه‌های مختلف سیاسی اقتصادی، فرهنگی بوده است ولی دولت فعلی در هیچ بعدی نقطه قوتی از خود نشان نداده است.

میرحسینی اشکوری اتکا به غرب را از جمله دلایل تشدید ضعف دولت روحانی بیان کرد و افزود: گرایش بیش از حد دولت روحانی از نظر اعتقادی و فکری حتی در زمینه حل مشکلات داخلی کشور به غرب باعث ناکارآمدی و ایجاد مشکلات بسیاری شده است.

وی تفکر دولت را برمبنای کدخداپرستی کدخداگرایی بیان کرد و گفت: تفکر غرب گرایی برخلاف نظر مقام معظم رهبری در تمام بخش‌های دولت حاکم است مگر تعداد اندکی از وزرا و مدیران که از این تفکر فاصله دارند.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: ما مخالف ارتباط با غرب نیستیم و تعامل از نظر ما مانعی ندارد ولی مستقل بودن، حضور مردم و تکیه بر امکانات و دارایی‌های ملی را در راس امور می‌دانیم.

میرحسینی اشکوری اشرافی‌گری را از دیگر مشکلات اساسی دولت نامید و افزود: در طول تاریخ از زمان پیامبر اسلام(ص) تا رهبرکبیر انقلاب بر ساده زیستی و هم سطح زیستی مدیران با ضعیف‌ترین قشر مردم تاکید شده است در صورتی‌که در دولت فعلی اکثر آقایان دارای حقوق‌های نجومی و زندگی کاخ نشینی هستند.

وی استفاده دولت از نیروهای خسته، پیر و از کارافتاده را مشکل بزرگ دولت خواند و گفت: استفاده دولت یازدهم از نیروهاییکه زمان استراحت و بازنشستگی آنهاست باعث شده این افراد انگیزه کافی و لازم برای فعالیت نداشته باشند در صورتی‌که نیروهای جوان با انگیزه‌های ارتقاء جایگاه شغل و پیشرفت مالی به مراتب بهتر عمل خواهند کرد.

میرحسینی اشکوری به ضعف و شکست دولت در سیاست‌های خارجی اشاره کرد و بیان داشت: روحانی در سیاست‌های خارجی آنقدر ضعف داشته است که کشورهای کوچکی مثل قطر، ترکیه و عربستان که زمانی جرأت حرکت زیر سایه ایران را نداشتند هر بدرفتاری‌ای را از خود نشان دهند.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان درباره ایجاد امنیت توسط ایران در منطقه اظهار داشت: سربلندی ایران در مقابله با داعش در منطقه نتیجه عملکرد سرداران نظام از جمله سردار حاج قاسم سلیمانی بوده است نه دولتی که تنها شعار می‌دهد.

وی افتتاح پروژه‌هایی که دولت روحانی در حال انجام آنها است را در نتیحه عملکرد دولت دهم عنوان کرد و گفت: ۹۰ درصد پروژه‌هایی که امروز زمان افتتاح آنها فرا رسیده است توسط دولت گذشته آغاز و شکل گرفته است و این دولت تنها پس از ۴-۵ سال توانست افتتاح آنها را در دست بگیرد.

میرحسینی اشکوری سفر روحانی به گیلان را بهانه‌ای برای تبلیغات انتخاباتی بیان کرد و ابراز داشت: روحانی بارها سفرهای استانی دولت قبل را مورد نکوهش قرار داده است در حالی‌که خود در ایام نزدیک انتخابات به سفرهای استانی می‌پردازد.

وی در مقایسه سفرهای استانی دولت دهم و یازدهم گفت: با وجود انتقادهایی که بر عملکرد دولت قبل وجود دارد ولی سفرهای استانی آنها همراه با ساده زیستی و گاهاً همراه با نان و پنیر بود در صورتی‌که سفرهای روحانی و جمع حاضر عموماً میلیاردی است.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان خاطرنشان کرد: ما دولت یازدهم را دولتی ناکارآمد می‌دانیم و معتقدیم مردم می‌توانند با تلاش و در کنار هم دولتی ساده زیست، همراه با گرایشات اسلامی و انقلابی و متکی به مردم ایجاد کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      این آقا احتمالا تو ایران زندگی نمیکنه.گیلانی ها خودشون عقل و شعور دارن.بفهم

    • بدون نام

      قبلا دارو دسته شمارو هم دیدیم هیشکی فکر مردم بدبخت نیست

    • بدون نام

      ساده زیستی دولت قبل با اختلاس ها مشخص شده

    • بدون نام

      تاکور شود هر آنکه نتواند دید!!

    • روح ک ش

      جناب اشکوری این جمناتون زمان دولتین منحوس نهم و دهم کجا بود؟؟چرا اونموقع تشکیل نشد؟؟!! لابد سر شما هم توی بهور بخور احمدی نژاد بود که امثالهم ساکت بودن.

    • بدون نام

      باشه، مگرشما از صدا و سیما نماز جمعه ودیگرتیبونهااستفاده نمیکنید

    • ایرانی

      آقای جمنا تو رو خدا ول کنین این مردم و این مملکت را هشت سال چه گندی به این کشور زدین که این سال ها پاک شدنی نیست مردم هرگز نه گذشته شما را فراموش خواهند کرد که چه بلایی به سر این ملت اوردین خدا وکیلی رو نیست سنگ پای قزوینه جمع کنین این به اصطلاح جمنا را حنای شما پیش مردم رنگی نداره ومردم هرگز مملکت را به دست افراد نالایقی امثال شما نخواهند داد زنده باد ایران پاینده باد رهبر مستدام باد روحانی

    • بدون نام

      حالا اگه دوباره رای نیاوردید دیگه مردمی اون حذف کنید

    • ایرانی

      چقدر تخریب؟
      چقدر بی تقوایی؟
      چقدر ناجوانمردی؟
      پیروزی به چه قیمتی؟
      دولت قبل نان و پنیر میخورد و پورشه وارد میکرد و اختلاسگر پرورش میداد!

    • بدون نام

      چهار روز بعد از افتتاح کارخانه تولید لاستیک سنندج ۵۰ کارگر ازکار برکنارشدند ایا این سفر تبلیغاتی نیست ؟
      چرا مسافرتها را حالا انجام میدهد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جمله ی اولت دروغه یکم ایمان بد نیست
        جمله ی دومت چون الان تموم شده رفته افتتاح کنه

    • بدون نام

      آقای سیدکاظم اشکوری که نمیدونم تو دیگه از کجا سر درآوردی وسر درکدام ... داری، یعنی توی این چهارسال این دولت (که من هم دل خوشی ازش ندارم) حتی یک بعد مثبت هم نداشته که اینجوری عنوان میکنی؟ خدا دروغگو رو لعنت کرده ومیکند، بابا تو دیگه کی هستی؟!!!

    • بدون نام

      شما خودت چند سال سن داری سفرهای آمریکا و ... آقایان دولت نهم و دهم با خانواده محترمشان تحت سفر های دیپلمات و... را ندیده ای این نان وپنیر چقدر بدبخت شده که ضرب المثل شما ها شده دست بردارید مردم دیگر گول حرفهای شما را نمی خورند نشنیده ای دود از کنده بلند می شود شما چه کرده اید اگر منافعه نداشته باشد جمنا وممنا درست نمی کردید خدا روزی شما را در جای دیگری بدهد

    • بدون نام

      عشق فقط روحانی...رای ماروحانی...بسوززززززززید

    • بهزادپور

      اشکوری فکر کنم فامیلی شما بخاطر این است که جد اندر جد اشک مردم را در میاوردید

    • بدون نام

      وقتی اینقدر هجمه انتقاد از یک جناح زیاد بشه تابلو که هدفمند هست و انتقاداتشون هم بی اثر میشه.اسن دلواپشان نمجا یا منجا یا هر چی تو دولت قبل کجا بودن.تو تورم 300 درصد کجا بودن.

    • بدون نام

      اولا نظر خودتونو در مورد احمدی نژاد سعید مرتضی سعید طوسی سعید امامی کوچک زاده رسایی کوثری اله کرم نقوی مشاعی بقایی روشن کنید تا مردم جوابتون تو انتخابات بدن

    • نادیا

      اگر هم تبلیغاتی باشد اشکالی ندارد .از سفر محمودی نژاد به خوزستان بگو ...اون برا چی رفت؟

    • hamed

      فقط قدم میتونه مارو نجات بده زنده باد قدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج