adexo3
۵۰۴۸۵۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

انجام ۳۶۵۵ ماموریت‌ تصادفی در طرح امداد نوروزی

کل ماموریت‌های امداد و نجات هلال احمر ۳۶۵۵ مورد بوده و تعداد کل ماموریت‌های تصادفی۱۵۵۳ مورد بوده است.

خبرگزاری ایلنا: کل ماموریت‌های امداد و نجات هلال احمر ۳۶۵۵ مورد بوده و تعداد کل ماموریت‌های تصادفی۱۵۵۳ مورد بوده است.

مرتضی سلیمی (رئیس سازمان امداد و نجات کشور) آخرین اخبار آمار طرح ملی امداد و نجات نوروزی را اعلام کرد. آمار العام شده ازسوی سازمان امداد و نجات کشور از ۲۵ اسفند تا ساعت ۶ ، ۱۰ فروردین ماه را دربرمی‌گیرد.

گزارش سازمان امداد و نجات کشور به شرح زیر است:

تاکنون کل ماموریت‌ها ۳۶۵۵ مورد بوده که از این تعداد کل ماموریت‌های تصادفی۱۵۵۳ مورد (۴۲% از ماموریت‌های امداد ‌و نجات) بوده است.

در این مدت به ۶۹۰۰۰ نفر امدادرسانی و درنهایت ۲۵۸۲ نفر نجات یافتند. ۱۷۵۴ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند و به ۱۷۰۵۰ نفر خدمات سرپایی داده شده است.

در این مدت ۳۲۸ مصدوم در سوانح تصادفی نجات یافته‌اند و به ۱۸۰۰۱ نفر اسکان اضطراری داده شده است. در میان امدادجویان نوروزی نیز؛ ۱۷۰۲۲ نفر مسافر نوروزی اسکان یافته‌اند.

وی در بخش دیگری از این آمار؛ به تحلیل اطلاعات آماری دریافت شده طی ۲۴ ساعت گذشته پرداخت و گفت: ۲۱۲ مورد ماموریت امداد و نجات در سطح کشور انجام پذیرفته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد کاهش ماموریت‌های امداد و نجات را نشان می دهد. بیشترین ماموریت امداد و نجات در این روز به ترتیب مربوط به استان‌های مازندران با ۳۰ مورد، گلستان با ۱۶ مورد،هرمزگان با ۱۵ مورد و گیلان با ۱۴ مورد است.

سلیمی گفت: طی این روز شاهد کاهش ۱۴ درصد ماموریت‌های ترافیکی در محورهای برون شهری و کاهش ۳۰ درصدی عملیات‌های رهاسازی که نشانه کاهش شدت سوانح رانندگی نسبت به ۹ فروردین ۹۵ بودیم. بیشترین ماموریت ترافیکی به ترتیب در محورهای برون شهری مازندران با ۱۰ مورد، زنجان با ۶ مورد و فارس، مرکزی،گلستان و لرستان با ۵ مورد و بیشترین عملیات رهاسازی در استان کرمان انجام پذیرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج