۵۰۵۳۴۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج

وزارت راه و شهرسازی با اعلام ترافیک سنگین در آزادراه تهران- کرج، وضعیت ترافیک در محورهای قزوین- کرج، رشت- قزوین، فیروزکوه، هراز و کندوان را نیمه سنگین بیان کرد.

پایگاه خبری انتخاب: وزارت راه و شهرسازی با اعلام ترافیک سنگین در آزادراه تهران- کرج، وضعیت ترافیک در محورهای قزوین- کرج، رشت- قزوین، فیروزکوه، هراز و کندوان را نیمه سنگین بیان کرد.

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه های نظارتی مرکز مدیریت راه های کشور، اکنون ترافیک در آزاد راه تهران- کرج حدفاصل گرمدره تا پل کلاک سنگین است.
برپایه این گزارش، ترافیک در آزاد راه قزوین- کرج (مسیر رفت و برگشت)، آزادراه رشت- قزوین محدوده امام زاده هاشم (ع)، محور مشهد- چناران محدوده سه راهی فردوس، محور فیروزکوه محدوده زیرا (مسیر شمال به جنوب) و در برخی مقاطع محورهای هراز و کندوان (مسیر رفت و برگشت) نیمه سنگین است، اما تردد در سایر محورهای اصلی کشور به صورت عادی و روان در جریان است.
همچنین از نظر جوی در برخی محورهای استان آذربایجان غربی بارش پراکنده باران مشاهده می شود.
این گزارش می افزاید: محورهای مسدود شریانی شامل محور امیدیه- بندر دیلم در استان خوزستان و استهبان- نیریز در استان فارس است که به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.
از بعد ازظهر امروز تا روز شنبه بارش باران گاهی همراه با رعد و برق در استان های کردستان، آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، اردبیل، گیلان و غرب مازندران پیش بینی می شود که در ارتفاعات این استان ها همراه با بارش برف خواهد بود.

همچنین، بارش باران همراه با رعد و برق و وزش شدید باد در استان های کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، چهارمحل و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، غرب فارس و خوزستان و از روز شنبه به تدریج برای استان های مرکزی و تهران پیش بینی می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج