adexo3
۵۰۷۳۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پرویز پرستویی بهترین بازیگر جشنواره کانادا

جوایزی که دور همی اهدا شد!

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم های ایرانی کانادا چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت برابر با اول می، رأس ساعت ۹ شب در سالن پارادایز سینمای یورک واقع در شمال شهر تورنتو برگزار شد و با استقبال تماشاگران همراه بود.

جوایزی که دور همی اهدا شد!

روزنامه تماشا: مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم های ایرانی کانادا چهارشنبه 11 اردیبهشت برابر با اول می، رأس ساعت 9 شب در سالن پارادایز سینمای یورک واقع در شمال شهر تورنتو برگزار شد و با استقبال تماشاگران همراه بود.

به گزارش «سینمای ما» شاهرخ بحرالعلومی دبیر جشنواره و گوهر خیراندیش ریاست هیئت داوران ضمن قرائت بیانیه هیئت داوران و پیام ریاست سازمان سینمایی به معرفی برندگان این دوره از جشنواره پرداختند.

مهمترین تندیس های جشنواره به روح الله حجازی برای «زندگی خصوصی آقا و خانم میم»، سهیلا گلستانی برای ساخت فیلم کوتاه «بازگشت»، اهدا شد. حمید فرخ نژاد و پرویز پرستویی هم برای بازی در «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» و «من و زیبا» دیپلم افتخار و تندیس این جشنواره را دریافت کردند.

جوایزی که دور همی اهدا شد!

از میان بازیگران زن نیز ماه چهره خلیلی برای بازی در «فصل انار» موفق به دریافت دیپلم افتخار شد و وپریوش نظریه برای بازی در «در انتظار معجزه» تندیس چهارمین فستیوال فیلم های ایرانی کانادا را دریافت کرد. همچنین از سوی دبیر جشنواره تندیس یادبود جشنواره برای بیش از سه دهه بازیگری در سینما به آقای حسین یاری و نزدیک به دو دهه بازیگری در سینما به محمدرضا فروتن اهدا شد.

البته در تنها گزارشی که از این مراسم در سایت «سینمای ما» منتشر شده دقیقا عنوان نشده که این فیلم ها با چه ویژگی انتخاب شدند. فیلم «من و زیبا» چطور به کانادا رسیده؟ چرا فروتن و حسین یاری تقدیر شدند و سوالات دیگری که شاید رئیس هیئت داوران این جشنواره یعنی گوهر خیر اندیش پاسخی برای آنها داشته باشد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج