۵۱۰۴۷۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

انویدیا قوی‌ترین کارت گرافیک دنیا را معرفی می کند

انویدیا اخیرا از قوی‌ترین کارت گرافیک خودش یعنی GTX ۱۰۸۰ Ti رونمایی کرده بود. مدل Ti کارت گرافیک GTX ۱۰۸۰ این شرکت، با اینکه ۶۹۹ دلار قیمت دارد، اما عملکردش حتی از کارت Titan X هم بهتر بود.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: انویدیا اخیرا از قوی‌ترین کارت گرافیک خودش یعنی GTX ۱۰۸۰ Ti رونمایی کرده بود. مدل Ti کارت گرافیک GTX ۱۰۸۰ این شرکت، با اینکه ۶۹۹ دلار قیمت دارد، اما عملکردش حتی از کارت Titan X هم بهتر بود. به همین دلیل هم شرکت انویدیا یک تایتان جدید عرضه کرده است؛ کارت Titan Xp شرکت انویدیا، جایگزین Titan X می‌شود و قیمتش همان ۱۲۰۰ دلار است.

انویدیا قوی‌ترین کارت گرافیک دنیا را معرفی می کند

کارت Titan Xp همان تراشه‌ی GP۱۰۲ پاسکال انویدیا را دارد که در کارت گرافیک Quadro P۶۰۰۰ این شرکت استفاده شده است؛ با همان ۳۸۴۰ هسته‌ی CUDA که در P۶۰۰۰ پبدا می‌شود. پهنای باند حافظه‌ی Titan Xp از P۶۰۰۰ هم بیشتر است؛ طوری که حافظه‌ی Titan Xp پهنای باندی ۱۱٫۴ گیگاهرتزی دارد، در حالی که در Quadro P۶۰۰۰ شاهد استفاده از یک حافظه با پهنای باند ۱۰ گیگاهرتز هستیم. نکته‌ی مهم این است که Titan Xp تمام این قابلیت‌ها را با قیمت ۱۲۰۰ دلاری خود ارایه می‌دهد، در حالی که یک Quadro P۶۰۰۰ قیمتی ۵ هزار دلاری دارد.
انویدیا قوی‌ترین کارت گرافیک دنیا را معرفی می کند

هنوز هم منتظر پاسخ AMD به سری کارت‌های پاسکال انویدیا هستیم. این شرکت قرار است همین روزها کارت‌های جدید خودش را که با معماری ۱۴ نانومتری Vega ساخته شده‌اند، عرضه کند. امیدواریم که AMD بتواند با کارت‌های جدیدش رقابت خوبی را به وجود بیاورد، اما تا آن زمان، فعلا انویدیا بهترین سازنده‌ی کارت‌های گرافیک دنیا به شما می‌رود.

در کنار رونمایی از Titan امسال، انویدیا هم‌چنین گفت که مشغول کار روی درایورهای کارت‌های سری ۱۰ خود برای کامپیوترهای مک است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج