اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۱۱۵۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

روانچی: حمله به سوریه،کمک به تروریست ها بود

معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه گفت: از دیدگاه ایران اقدام تجاوزکارانه آمریکا به سوریه کاملاً محکوم است و آن را کمکی به تروریست‌ها می‌دانیم.

خبرگزاری صدا و سیما: مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه در خصوص جلسه امروز در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی را با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس داشتیم که در آن تحولات منطقه را پس از حمله آمریکا به سوریه و همچنین اینکه چه کارهایی را باید در آینده انجام دهیم، مورد بررسی قرار دادیم.

وی ادامه داد: این مسئله که اقدام اخیر آمریکا علیه سوریه، اقدامی برخلاف قوانین بین‌المللی است، مورد تائید همه اعضای شرکت‌کننده در این جلسه قرار داشت و ما بر این مسئله تأکید کردیم که این اقدام یکجانبه‌گرایانه آمریکا به هیچ وجه مورد تائید دیگر کشورها قرار نخواهد گرفت.

معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه با بیان اینکه همانطور که مقامات عالیرتبه ایران هم بارها اعلام کرده‌اند، این اقدام آمریکا مردود است، گفت: این مواضع جمهوری اسلامی ایران را مقامات دولتی و وزارت خارجه به طور مشخص با دیگر مقامات کشورهای خارجی مطرح کردند.

تخت روانچی تصریح کرد: از دیدگاه ایران اقدام تجاوزکارانه آمریکا به سوریه کاملاً محکوم است و آن را کمکی به تروریست‌ها می‌دانیم و امروز هم در جلسه کمیسیون در خصوص این مسئله و ابعاد مختلفی که دارد، به بحث و گفتگو پرداخته‌ایم و این قبیل بحث‌ها و گفتگوها با اعضای محترم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه‌دار خواهد بود و قرار بر این شد که هفته آینده هم جلسه دیگری را با دوستان کمیسیون داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج