۵۱۱۴۳۹
۱۳ نظر
۵۰۱۳
۱۳ نظر
۵۰۱۳
پ

حسین قربانزاده:

۴ سال برای حل مشکلات کشور کافی نیست؟

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با اشاره به اظهارات رئیس جهور در نشست خبری امروز، گفت: اگر ۱۰۰ روز برای حل مشکلات کافی نبود قطعاً چهار سال کافی بود.

خبرگزاری فارس: حسین قربانزاده دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی بعد از عصر امروز(۲۱ فروردین) در نشست خبری که در محل تشکل متبوعش برگزار شد اظهار داشت: سی و نه روز دیگر را تا انتخابات مهم ۲۹اردیبهشت۹۶ پیش رو داریم و ما در شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت جلساتی در این باره برگزار کردیم و توجه به اینکه با دکتر قالیباف به لحاظ گفتمانی نیز با ما قرابت دارد ایشان را ربای اداره وضع کنونی کشور مناسب می‌دانیم.

وی افزود: معتقدیم برای اداره امور داخلی کشور کسی که سابقه روشن‌تری دارد برای اداره دارد باید اولویت داشته باشد و مردم هم به این بلوغ رسیده‌اند که نسبت به انتخابشان دقت داشته باشند.

قربانزاده ادامه داد: اگر قالیباف در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند گزینه مطلوب است اما تا این لحظه وی مصرّ بر عدم حضور هستند ولی وضعیت فعلی کشور باعث می‌شود که ما پیگیر حضور آقای قالیباف باشیم.

وی با اشاره به سخنرانی امروز حسن روحانی در نشست خبری گفت: این اظهارات با واقعیت جامعه تفاوت دارد و اوج آن در سوال همکار ما درباره وعده صد روزه از رئیس جمهور به چشم می‌خورد.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت گفت: اگر صد روز برای حل کردن مشکلات کافی نبود قطعا ۴ سال کافی بود علی رغم اینکه به روشنی گفتار و فیلم سخنان آقای روحانی وجود دارد که به تحول صدروزه در اقتصاد کشور وعده دادند.

قربانزاده تاکید کرد: بحران های اقتصادی و زیست محیطی به حدی رسیده که مردم برای انتخاب خود در روز ۲۹ اردیبهشت تجدید نظر کنند.

دبیر کل جمعیت پیشرفت و عدالت تاکید کرد:دولت فعلی به دلیل ضعف و ناکارآمدی فرصت خود را از دست داده و به همین خاطر باید در ۲۹ اردیبهشت فکر اساسی برای اداره امور صورت گیرد.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون آینده سیاسی قالیباف گفت: جلساتی مشورتی برگزار می‌کنیم و قطعا درباره قالیباف ایمان داریم که نسخه نجات‌بخش کشور نوع مدیریت سیستمی وی در بخش‌های مختلف است.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی ادامه داد: من سخنگوی قالیباف نیستم اما تا جایی که مطلع هستم و از جلساتی که برگزار می‌شود، خبر دارم که همچنان وی مصر بر عدم حضور هستند. البته گروه‌هایی هستند که رایزنی می‌کنند تا وی در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: در شرایط فعلی، شاهد ضعف در حوزه اقتصاد و اشتغال در کشور هستیم و از این رو بستر برای ورود آقای قالیباف به صحنه انتخابات وجود دارد؛ به خصوص وعده‌هایی که از سوی دولت عمل نشده است و نقطه مقابل آن کسی است که به وعده های خود عمل کرده است.

قربانزاده تصریح کرد: هرکس نسبت به آینده سیاسی خود تصمیم می‌گیرد اما تا جایی که ما از دوران دفاع مقدس تا امروز از آقای قالیباف سراغ داریم این است که به خاطر تعهد به مردم در صحنه حضور داشتند. تخریب‌ها و فشارهایی که به وی و خانواده‌اش وارد شده کم نبوده اما همین تخریب‌ها مقاومت وی را بیشتر کرده است.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی گفت: اگر قالیباف به دنبال این بود که از جبهه مردمی مجوزی بگیر، ضرورتی نداشت یک روز قبل از برگزاری مجمع بیانیه ای داده و بگوید من هیچ درخواستی برای نامزدی نداشته و ندارم، این گواهی بر عدم حضور وی است.

وی درباره کاندیداتوری حجت الاسلام رئیسی گفت: ما نظرمان را صریحا اعلام کردیم و گفتیم که نظرمان با آقای قالیباف است، در هیچ صورتی نیز نظرمان تغییر نمی‌کند.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی افزود: امروز اصلاح معیشت و اقتصاد اولویت و دغدغه مردم است اما فضایی در کشور رقم خورده که درحال منحرف شدن به این سمت هستیم که مردم تصمیم‌گیری کنند که چه کسی با حاکمیت و چه کسی علیه حاکمیت است. درسال ۸۸ نیز همین‌گونه فلسفه ریاست بر قوه مجریه و اینکه چه کسی بهتر می‌تواند کشور را اداره کند زیر سوال رفت و در کشور فتنه رقم خورد.

وی گفت: ما اعتقاد داریم آقای روحانی می‌خواهد فضای انتخابات پیش را به جای نقد عملکرد وی در ۴ سال گذشته تبدیل به دوقطبی سیاسی-امنیتی کند.

قربانزاده درباره سازوکار وحدت نیروهای انقلاب در قالب جبهه مردمی تصریح کرد: اصل وحدت با این سازوکار پسندیده است ولی آقای قالیباف از روز اول درخواستی برای حضور در این جبهه نداشتند و اعضای جبهه به خاطر لطفی که داشتند نام وی را در لیست خود قرار دادند. با این حال اگر آقای قالیباف در انتخابات حضور پیدا کند، مستقل حضور پیدا خواهد کرد و این استقلال وجود خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      خوب حالا که دستتون رو شد اقرار میکنید که فیلمش موجوده چطور قبلاً بدون در نظر گرفتن این فیلم تو بوق و کرنا کردید که روحانی گفته صد روزه مشکلات را حل می کند و لی حالا می گویید که گفته تحول شما خوب فرق تحول و تحقق را میدانید ولی چون وجدان و بصیرت ندارید به دورغ و تهمت متوسل میشوید

    • بدون نام

      مشکلات چهارساله بوجودنیامده که چهارساله حل شود،این همه مشکلات نتیجه سالهامدریت ضعیف،دزدیها اختلاسها،رانتخواریها ...

    • نا آشنا

      نظر شما یا یک نظر شخصی و یا در نهایت گروهی و با نظر جنعی فرق دارد
      اقدامات اقای روحانی برای چهار سال نه تنهاکم نبوده بلکه به خاطر بستر سازی ویرانی های هشت سال ویرانگری قابل توجه هم بوده است
      ما مردم به رشد سیاسی رسیده و تشخیص خدمت و خیاننت را می دهیم

    • بدون نام

      8سال که هیچ تا سی سال هم حل نمیشه اگه زنده بودم انشاالله می بینیم تازه دارن برای.کشور.خط نشان می کشند کشورهای دیگه هرچه بیشتر تحریم بشیم فساد مالی بیشتر.میشه منتظر باشید

    • بدون نام

      40 سال چطور ؟؟؟ شما که میگفتید 100 روزه

    • بدون نام

      دولت روحانی تو این چهار سال ایران را 33 سال در برنامه هسته ای عقب انداخت زحمت کشیدید. حالا میگویید چهار سال برای گند زدن کم است. چهار سال دیگه باشید. بوی گندش کل دنیا رو ور می داره .چون کم ایران رو چاپیدید .میخواهید کلأ ثروت ایران رو انتقال دهید. راستی یکنفر به من بگویید .چرا فرزند آقای ظریف درامریکا و فرزند آقای روحانی در انگلیس تحصیل می کنند. مگر مادر ایران بهترین دانشگاها رو نداریم. بلاخره این بچه ها به باباشون رفتن .آقای ظریف در امریکا و روحانی در انگلیس تحصیل کردند.

    • بدون نام

      جونم داداش میخواهید سند ایران را بنامتون بزنیم. بابا خجالت آوراست.شرم کنید.

    • بدون نام

      سانسور نکن بی وجدان،چرا سانسور میکنی؟بذار مردم بدبخت حرف دلشون رو بزنن دیگه خدانشناس!

    • علی رجایی

      با یک چنین اسم پرمحتوی ودورودرازی که ازکلمه عدالت هم دران تستفاده شده است جای بسی تاسف است که در یک متن چند سطری بیست بار از اسم قالیباف یادکنیدوبگویید مردم خودشان شعورشان به رای دادن میرسدوباز اصرارکنید که قالیباف وجالبتر اینکه بگوییدخودش حاضرنیست بیاید ولی مامصر هستیم اولاکه ازموده راازمودن خطاست خودش بهتر ازشمامیداند که زورش رازده امانشده درثانی اگرامد وشد که نمیشودودر مدت صدروزنه بمدت هشت سال هم نتوانست کاری انجام دهد که نمیتواندانوقت هم شماهنوزسازتان را میزنیدیاانوقت ایشان راهم مثل بقیه بایکوت میکنیدچون ازشما وامثال شماانتظاری جزاین رویه نمیتوان داشت (من الله التوفیق)

    • وحدت

      این مشکلاتی که برای کشوربه وجودآمده صدسال هم حل شدنی نیست ولی به نظرمیاداگرمدت ریاست جمهوری بیش ازچهارسال باشه پست ومقام وطمع کاری وراحت طلبی مسوولین نمیذاره کارکنند

    • بدون نام

      ۸سال هم کافی نبود,۴۰سال هم کافی نیست, درود بر دولت روحانی

    • علی

      ای بابا هر کسی از هر پهلویی بلند میشود یک کاندیدا میتراشد این چه وضعشه خجالت بکشید مگه اصول گرایان بازیچه ی دست شما هستند خودتان را با رای انها ازمایش میکنید به جمنا بپیوندید

    • محمد

      چهار سال چیه ؟ چهل سال هم برای اینکار کمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج