۵۱۱۸۷۷
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

ثبت‌ نام اوليه از واجدين شرايط تشرف به حج تمتع

فرآيند ثبت نام اوليه از دارندگان فيش‌های ثبت‌نامی حج تمتع تا تاريخ ٣١ تيرماه سال ١٣٨٥ از ساعت ٩ صبح امروز آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: فراخوان و ثبت نام از دارندگان فیش های ثبت نام تا تاریخ ۳۱/۴/۸۵ از ساعت ۹ صبح امروز (چهارشنبه ۲۳ فرودین ۹۶) آغاز شد و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

متقاضیان می توانند با همراه داشتن اصل فیش ودیعه گذاری، اصل شناسنامه و کارت ملی به شعب بانک ملی مراجعه و ما به التفاوت را تا سقف ۱۰ میلیون تومان به حساب سازمان حج و زیارت واریز و رسید آن را دریافت کنند.

با شروع ثبت‌نام در کاروان‌های حج (در سطح شهر و شهرستان‌ها)، اولویت با آن دسته از افرادی خواهد بود که در این مرحله اقدام به واریز هزینه اولیه سفر کرده باشند. از این‌رو لازم است تا اولویت‌های فراخوان شده در زمان مقرر نسبت به مراجعه به شعب بانک و انجام مراحل قید شده، اقدام لازم و به موقع را معمول دارند.

ضمناً متقاضیان اعزام به حج تمتع سال جاری باید دارای گذرنامه بین المللی انفرادی معتبر با حداقل اعتبار تا تاریخ ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ باشند. در غیر این صورت لازم است تا هر چه زودتر نسبت به دریافت گذرنامه جدید اقدام کنند.

قابل توجه واجدین شرایط اعزام به حج سال جاری که تاکنون نسبت به تبدیل فیش های قدیمی خود به فیش های ۱۰ میلیون ریالی اقدام نکرده اند:

آن دسته از متقاضیانی که اسناد ثبت‌نامی سال‌های ۱۳۶۰ و ۱۳۶۳ با مبالغ ۱۸۰/۰۰۰ و ۲۰۰/۰۰۰ و ۲۵۰/۰۰۰ و ۲۷۰/۰۰۰ ريالی را دارا هستند، باید قبلاً برای تبدیل سند خود به قبض ودیعه‌گذاری ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریالی و استفاده از تسهیلات مربوطه، به دفتر حج و زیارت استان مراجعه و معرفی نامه جهت ارایه به بانک دریافت کرده و پس از دریافت قبض جدید از شعبه بانک ملی (معرفی شده از سوی حج و زیارت استان)، هزینه مربوطه را واریز کنند.

دارندگان اسناد ۸/۰۰۰/۰۰۰ ريالی مربوط به سال۱۳۷۷ و منتهی به ۱۳۷۸/۰۱/۳۱ باید قبلا به یکی از شعب بانک‌ملی مراجعه و با استفاده از تسهيلات و يارانه مربوطه ۳/۰۰۰/۰۰۰ ريالی نسبت به تبديل قبض ودیعه‌گذاری خود به قبض ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ريالی و پرداخت مابه التفاوت یارانه (یک میلیون ریال) به ذینفع اقدام و سپس واریز هزینه مربوطه را واریز کنند.

دارندگان اسناد ۸/۰۰۰/۰۰۰ ريالی از تاریخ ۱۳۷۸/۲/۱ تا ۱۳۷۸/۱۲/۲۹ باید قبلاً به یکی از شعب بانک‌ملی مراجعه و با احتساب سود متعلقه، نسبت به تبديل قبض خود به قبض ودیعه‌گذاری ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ريالی اقدام و سپس هزینه مربوطه را واریز کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پدر و مادرم هم نوبتشون رسیده ولی مشکلی مالی براشون پیش اومده،پدرم خیلی داغونه حج آرزوشه،دوستان خواهشا یک صلوات بفرستید مشکلمون تا چند روز آینده حل بشه،اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    • بدون نام

      جدا ملت اینقدر پول میدن تا برن حج!!!!
      یعنی خدارو فقط میشه اونجا دید!!!
      یعنی اطرافتون بدبخت بیچاره ای که لنگ صد هزار تومن باشن وجود نداره!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج