adexo3
۵۱۱۹۴۸
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

تولید سریعترین و قدرتمندترین SUV جهان

این ماشین که Grand Cherokee Trackhawk (گرندچروکی ترک هاوک) نام دارد از نظر فنی یک غول قدرتمند در کلاس خود به حساب می آید. صفر تا صد ماشین تنها در ۳.۵ ثانیه است و حداکثر سرعت آن به ۲۹۰ کیلومتر در ساعت می رسد.

مجله سخت افزار: خودروهای کلاس SUV (مخفف Sport Utility Vehicle یا آنگونه که در ایران شناخته شده است "شاسی بلند") به خودی خود ماشین هایی هستند که با ظاهر قدرتمند و توانایی عملکرد در شرایط سخت شناخته می شوند. در بین ماشین های SUV می توان اتومبیل های بی نظیری مانند رنج روور اووک را مشاهده کرد که سازندگان آنها نیم نگاهی هم به زیبایی و لوکس بودن آنها داشته اند. از طرفی همواره تلاش برای ساخت اتومبیل های قدرتمندتر و سریعتر هم در بین کمپانی های سازنده در جریان بوده و حالا شرکت مشهور جیپ اعلام کرده است که سریعترین و قدرتمند ترین SUV جهان را تولید کرده است.

تولید سریعترین و قدرتمندترین SUV جهان

این ماشین که Grand Cherokee Trackhawk (گرندچروکی ترک هاوک) نام دارد از نظر فنی یک غول قدرتمند در کلاس خود به حساب می آید. صفر تا صد ماشین تنها در ۳.۵ ثانیه است و حداکثر سرعت آن به ۲۹۰ کیلومتر در ساعت می رسد. در قلب این خودرو از پیشرانه ۶.۲ لیتری با آرایش V۸ استفاده شده که توانایی تولید ۷۰۷ اسب بخار نیرو و گشتاور ۸۷۵ نیوتن متر را داشته تا به این ترتیب ترک هاوک نه تنها سریعترین بلکه قوی ترین خودروی SUV جهان باشد.

تولید سریعترین و قدرتمندترین SUV جهان

در این خودرو که از نظر زیبایی هم چیزی کمتر از اووک ندارد از جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک استفاده شده و برای اولین بار در تمامی ماشین های جیپ، دیسک های ترمز ۴۰۰ میلیمتری دو تکه نیز در اختیار ترک هاوک قرار دارد. سیستم حرکت خودرو چهارچرخ متحرک است و در حالت Track، تقسیم گشتاور به صورت ۳۰:۷۰ به چرخ های جلو و عقب می باشد. داخل خودرو نیز با استفاده از چرم به رنگ های مشکی و قرمز تزئین شده و امکاناتی همچون CarPlay اپل، نمایشگر مرکزی و تمامی تجهیزات استاندارد خودروهای SUV نیز در نظر گرفته شده اند. گفته می شود جیپ قصد دارد هفته آینده و در نمایشگاه اتومبیل نیویورک رسما از TrackHawk رونمایی کند. هنوز اطلاعاتی از قیمت ماشین در دسترس نیست اما احتمالا عرضه آن به بازار پیش از انتهای سال جاری میلادی صورت خواهد گرفت.
تولید سریعترین و قدرتمندترین SUV جهان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به این ميگن ماشین قابل توجه ایران خودرو وسایپا

    • بدون نام

      ماهم چنان درانحصار خودروهای اشغال وطنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج