۵۱۱۹۶۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

آغاز ثبت‌نام بن کارت نمایشگاه کتاب از اواخر فروردین

ثبت‌نام دانشجویان، دانش‌آموزان و اساتید و هیات‌های علمی دانشگاه‌ها برای دریافت بن خرید کتاب در نمایشگاه از اواخر فروردین ماه آغاز خواهد شد.

خبرگزاری ایلنا: ثبت‌نام دانشجویان، دانش‌آموزان و اساتید و هیات‌های علمی دانشگاه‌ها برای دریافت بن خرید کتاب در نمایشگاه از اواخر فروردین ماه آغاز خواهد شد.

ثبت نام بن‌کارت‌های دانشجویی برای نمایشگاه کتاب تهران از اواخر فروردین ماه آغاز خواهد شد.

دانشجویان از طریق سامانه ثبت نام که بزودی اعلام خواهد شد می‌توانند ثبت نام خود را انجام دهند. هر ساله بخشی از اعتبار توسط ارشاد تامین شده و بخشی دیگر توسط دانشجویان پرداخت می شود.

در دوره بیست و نهم یعنی سال گذشته مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای بن کارت‌های دانشجویی ۳۰ میلیارد تومان است. از این میزان ۱۲ میلیارد تومان سهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۱۸ میلیارد تومان آورده دانشجویی خواهد بود. دانشجویان در این طرح باید ۶۰ هزار تومان پرداخت می‌کردند و سهم ارشاد هم ۴۰ هزار تومان بود که مجموعا هر دانشجو کارت ۱۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کرد اما باید دید تدبیر امسال و مشارکت چگونه تعرفی می‌شود.

سی امین نمایشگاه کتاب تهران از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت در شهر آفتاب برگزار می‌شود. جزییات بیشتر مشارکت وزارت ارشاد در اعتبار این بن کارت‌ها بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عیسی

      حتی 150 تومنم بدن نمیشه آقا نمیشه ؛مثلا 40 تومن داد پارسال چی شد ما که دانشجوییم ,مثلا منی که مکانیک رشتم کتابامون همه بالای 40 هزارتومنه ؛و اصلا فایده ای نداره برامون چه کتب دانشگاه چه برای ارشد و ... به نظرم بهتر جای اینکارا بهتره وام هایی تا حدا قابل توجهی مثلا تا 400 500 هزار تومن بدن و در اون سال تحصیلی مثلا تو مدت 6 ماه پسش بگیرن دانشجو ماهی 60 70 پس بده ؛دانشجو در نمیره که؛مث کاری که دانشگاه ازاد میکنه و برای ترم وام کوتاه مدت میده ،این مبالغی که میدن برا دانشجو شاید یه کتاب بشه ...شاید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج