اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۲۱۸۷
۲۱ نظر
۵۰۱۵
۲۱ نظر
۵۰۱۵
پ

سعید حجاریان:

احمدی نژاد و بقایی رد صلاحیت خواهند شد

تئوریسین اصلاحات عقیده دارد که حضور و ثبت نام احمدی نژاد در انتخابات خلاف منویات رهبری نیست، این در حالی است که وی توامان معتقد است هیچ فردی از طیف احمدی نژاد یعنی خود او و بقایی تایید صلاحیت نخواهند شد و به زودی آن ها گزینه ی دیگری را به عنوان نماینده خود معرفی خواهند کرد.

خبرگزاری ایسنا: تئوریسین اصلاحات عقیده دارد که حضور و ثبت نام احمدی نژاد در انتخابات خلاف منویات رهبری نیست، این در حالی است که وی توامان معتقد است هیچ فردی از طیف احمدی نژاد یعنی خود او و بقایی تایید صلاحیت نخواهند شد و به زودی آن ها گزینه ی دیگری را به عنوان نماینده خود معرفی خواهند کرد.

سعید حجاریان در گفت‌گویی در تحلیل ثبت نام محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری با وجود توصیه‌های رهبری به وی گفت: منع آقای احمدی‌نژاد برای عدم حضور در انتخابات از جانب رهبری منصوص‌العله بود. رهبری در گفتاری که در این زمینه داشتند علت را بیان کردند و آن این بود که آمدن وی باعث دوقطبی شدن انتخابات می‌شود. اکنون با حضور آقای رئیسی عملاً فضا دوقطبی شده است و دیگر آن توصیه وجهی ندارد که احمدی‌نژاد به انتخابات ورود نکند. فی‌الواقع آمدن احمدی‌نژاد فضا را از دو قطبی بودن خارج می‌کند و اتفاقاً حرکت وی در جهت منویات رهبری است.

این فعال سیاسی همچنین در پیش‌بینی خروجی نظر شورای نگهبان در بررسی صلاحیت احمدی‌نژاد و بقایی گفت: من گمان دارم که هم آقای احمدی‌نژاد و هم بقایی هر دو رد صلاحیت خواهند شد. احمدی‌نژاد نیرویی دارد که روز آخر ثبت‌نام خواهد کرد و وی قصد دارد که نقش آقای هاشمی در انتخابات ۹۲ را ایفا کند. یعنی بگوید که من را رد کردید اما رای من برای فلان آقاست. در بین اطرافیان ایشان تنها فردی که می‌تواند از شورای نگهبان اجازه عبور بگیرد آقای ثمره هاشمی است و احتمال می‌دهم که این گروه چنین نقشه و برنامه‌ای در سر می‌پرورانند.

حجاریان درباره تاثیر حضور رئیس دولت قبل و حلقه اطرافیان وی بر معادلات انتخاباتی اصول‌گرایان یادآورشد :اصول‌گرایان در این دوره همه تلاش‌شان را کردند که اشتقاقی میان‌شان اتفاق نیفتد، ولی با این حال عملاً به چند دسته تقسیم شدند. این امر به‌واسطه عدم کار تشکیلاتی منسجم و دراز مدت میان این طیف اتفاق افتاد و با اینکه همه آنان هم‌پیاله هستند، اما بر سر تقسیم کیک منازعه دارند و معلوم نیست که تا به کی این افتراق میان‌شان ادامه خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرج

      حتی اگر به همین نظرهایکه که مردم میدهند توجه کنید شاید حدود بیست درصدی موافق احمدینژاد باشند ولیکن اکثریت به شدت با او مخالفت چرا که بسیاری از مشکلات امروز ما ریشه در سیاستهای تند روی او وتیمش دارد ولی داستان بر سر گرم کردن تنور انتخابات و کشاندن مردم پای صندوق رای و نمایش دادن آن است.متعسفانه احمدینژاد خواسته یا از روی بیخردی کاری را کرد که دشمن میخواست .آنها فقط فحش خوردند و ما ملت ایران کتکش را

    • ژکس

      شک نکنید رد میشن

    • بدون نام

      حجاریان دوباره حرف مفت زدی .تو برا اصلاح طلبهای طیف خودت برانداز میتونی نظر بدی

    • سیمین

      عزیزان دل به یاد داشته باشید که رهبر معظم انقلاب به تک تک شماها درارتباط با تامین رفاه مردم وبیکاری جوانان وپرهیز از تبعیضات وتخلفات مالی وفسادهای کلان تذکرات جدی فرموده اندآیا شماها عمل کردید؟!!.حال آنکه احمدی نژادکارخلاف شرع انجام نداده والبته حامیان زیادی دراقشار مختلف جامعه دارد.

    • بدون نام

      با اینکار توهین کرده

    • بدون نام

      مگه نجومی بگیر هستن

    • بدون نام

      هر کس که با ولایت همراه نیست طرد است احمدی نژاد هم طرد شد خلاص رفت پی کارش

    • سالار

      مملکت چه کسایی میخوان اداره کنن
      وقتی خودشون دارن برای مقام و کرسی میجنگند وای بحال مردمی که این وسط باید بازیچه این سیاسیون شوند

    • بدون نام

      اگه رد بشن قبول میکنن مثل اصلاح طلبا جوانای مردم وبه کشتن نمیدن

    • مجید بهروزی از جهرم

      احمدی نژاد محبوبترین فرد است البته بعد از رهبر .تیم اقتصادی احمدی نژاد قوی است و توانایی حل مشکلات مردم را دارند و در کل مردم ایران نظرشان نسبت به محمود احمدی نژاد خوب است.

    • بدون نام

      اگر رد صلاحیت شون محبوتر خواهند شد شماها این دوست ندارید

    • شاهین

      چرا وبه چه جرمی ردصلاحیت میشن توضیح بدید خواهشا از روی کینه ورزی ومخاصمه نظر الکی ندید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره خب نباید رد صلاحیت بشن.منم که 1 خروار پرونده دارم.منم که 2 تا دکل نفتی ناقابل رو گم کردم.منم که تو دوره ی ننگین ریاست جمهوریم هزاران میلیارد تومن تو مملکتم اختلاس شده.اینا چرا رد صلاحیت بشن؟؟؟ما بریم بمیری.نظرت چیه؟؟؟؟

      • بدون نام

        بدون نام عزیز 9:45 ای بابا یک خروار پرونده که چیزی نیست ، اون دو تا دکل نفتی ام همون جاهاست ما چشم بصیرت نداریم ببینیمشون ، اون میلیاردها اختلاسم که چیزی نیست همه میدزدن اینم بدزده نه اصن دزدیده که باهاش سیب زمینی بده به مردم که گشنه نمونن، حیف نیست همچنین آدم محترم و دکتر برازنده ای رد صلاحیت بشه

    • بدون نام

      با رد صلاحیت خود را در برابر خواسته مردم قرار ندهید

    • hamed

      تو رو سننه احمدی نژاد به تو چه مربوطه تو از روحانی حمایت کن اخ که اینروزا اسم روحانی سر زبون ها نیست همه میگن احمدی نژاد

    • شریف

      دلم برای اصلاحات میسوزه که تئورسینش حجاریانه.

    • بدون نام

      کور خوندین احمدی نژاد شریف است وباعزت به چه جرمی رد صلاحیت بشوند در حالی که در زمان حال ودولت فعلی مردم از گشنگی وگرانی بیچاره شدند فقط خودتونید وخودتون بس کنید با این عمه شعار دروغ والکی کلید که قفل باز نکرد همه کار خونه هارا قفل کرد بیکاری را زونق بخشید فکر کردین مردم نمیفهمند نه بابا مردم میفهمند شمایید که نمیفهمید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه کلمه از مادر عروس

    • بدون نام

      وای دیگه بسه همش که احمدی نژاد به نظر من که فرقی نمیکنه کی رئیس جمهور بشه همشون مثل همند به فکر قدرتمند تر شدن با این سیاست کثیف سرو ته همه یه کرباس

    • ابراهیم

      زحمات احمدی نژاد نشانگر خوبیاش هست چیزی که ایانه چه نیاز به بیانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج