۵۱۲۷۷۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

برنامه سفر روحانی به بوشهر تغییر کرد

در حالی که سفر رئیس جمهور به بوشهر برای دو روز برنامه ریزی شده بود، این سفر که طی آن پروژه‌های مهم گاز و پتروشیمی به بهره‌برداری می‌رسد، به یک روز کاهش پیدا کرد.

خبرگزاری مهر: در حالی از هفته گذشته هماهنگی و برنامه‌ریزی برای سفر رئیس جمهور در روزهای ۲۷ و ۲۸ فرودین‌ماه به استان بوشهر صورت گرفته بود، این برنامه به یک روز تقلیل یافت و حجت‌الاسلام حسن روحانی روز یکشنبه هفته آینده سفری یک روزه به استان بوشهر خواهد داشت.

رئیس جمهور در این سفر به مناطق جنوبی استان بوشهر سفر می‌کند و فازهای ۱۷ و ۱۸، ۱۹ و ۲۰و۲۱ پارس جنوبی و چند طرح مهم پتروشیمی را در شهرستان‌های عسلویه و کنگان افتتاح خواهد کرد.

این افتتاحیه به عنوان بزرگترین مراسم افتتاح تاریخ صنعت کشور محسوب می‌شود که در مجموع حدود ۲۰ میلیارد دلار پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار بوشهر در صفحه مجازی خود نوشت: رئیس‌جمهور در سفر به استان بوشهر، بزرگترین طرح صنعتی تاریخ کشور را افتتاح می‌کند. این طرح که شامل ۶ واحد پالایشگاهی و چند طرح پتروشیمی با ۲۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های کنگان و عسلویه قرار دارد، در روز یکشنبه ٢٧ فروردین به بهره‌برداری می‌رسد.

مصطفی سالاری افزود: درباره سفر رئیس جمهور، پیشنهادات مختلفی از جمله برای برگزاری همزمان یا جداگانه سفر در مرکز استان، مطرح شد. نهایتا مقرر شد که برنامه نشست صمیمی با جوانان و نخبگان، رسیدگی به تصمیمات و طرح‌های مربوط به استان و افتتاح و یا شروع عملیات اجرایی پروژه‌های متعدد عمرانی و اقتصادی و سرمایه‌گذاری استانی، به دلیل اهمیت، همراه وهمزمان با افتتاح پروژه‌های پارس جنوبی انجام نشود، بلکه بطور جداگانه برنامه‌ریزی و اقدام شود.

وی گفت: از ابتدا نیز، نظر غالب بر این بود که با توجه به تعدد و حجم پروژه‌ها، انجام برنامه یا سفر جداگانه برای طرح‌ها و برنامه‌های عمومی استان، موثرتر خواهد بود و نهایتا تصمیم بر این مبنا قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن از دیلم

      با سلام تا اولین سفر احمدی نژاد به بوشهر در شهرستان بندر دیلم هیچ طرح بزرگ اشتغال زا درسطح ملی که باعث رونق اقتصاد و کشاورزی ورفاه مردم شود اجرا نشده بود مردم انجام چند طرح رابه دولت سال84جهت رفع محرومیت و جبران عقب ماندگی پیشنهاد دادند که تصویب شد ازجمله راه آهن بوشهر بندرامام - منطقه اقتصادی - شبکه آبیاری زمین های دشت لیراوی- احداث شهرکهای کشاورزی و شیلات - طرح های بزرگ راهی - و چند طرح دیگر که مطالعات آنها انجام و برخی شروع شد اما متاسفانه با تغییر دولت واینکه فقط طرح های بالای 50 درصد تکمیل می شود . اکثرطرحهارهاشدوتاهنوزانجام نشده اند تامحرومیت وبیکاری همچنان ادامه یابد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج