اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۳۰۴۶
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

کلهر: بسیاری از اهداف احمدی نژاد را قبول دارم

کلهر با بیان اینکه من هم احمدی‌نژاد را در دولت‌های نهم و دهم خادم مردم و قابل احترام می‌دانم گفت: ایشان خدمات بسیاری را برای مردم به ارمغان آورد. من بسیاری از اهداف ایشان را قبول دارم اما در رویکرد و روش با ایشان اختلاف دارم.

خبرگزاری ایسنا: مهدی کلهر در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه های خود برای ریاست جمهوری پرداخت.
مهدی کلهر در ابتدای این نشست با اشاره به پدیده چسبندگی قیمت‌ها در اقتصاد که بیانگر بالا رفتن قیمت کالاها بعد از گران شدن ارز و ثابت ماندن قیمت‌ آن‌ها بعد از پایین آمدن قیمت ارز است ، اظهار کرد: این اتفاق در سیاست نیز رخ می‌دهد که مایلم اصطلاح چسبندگی سیاسی را به آن بدهم. برخی مسئولین ما بعد از اینکه دوره مسئولیت‌شان تمام می‌شود کماکان خود را در آن موقعیت قبلی فرض می‌کنند و فرضا خودشان را وزیر یا رئیس جمهور می‌دانند.

وی با بیان اینکه این عارضه در سیاست ما بعد از بنی صدر به وجود آمد که هنوز فکر می‌کند رئیس جمهور کشور است، گفت: برای این عارضه باید یک تدبیری اندیشیده شود. این عارضه در کشورهای دیگر کنترل شده است و مثلا رئیس جمهور سابق طبق پروتکول مشاور رئیس جمهور فعلی می‌شود یا مثلا کماکان می‌تواند از برخی مزایای موقعیت قبلی خود مانند بلیط فرست‌کلاس هواپیما یا کنسرت‌ها برخوردار باشد.

وی گفت: دقیقا به همین خاطر است که بسیاری از مفاسد اقتصادی به وجود می‌آید؛ چرا که فرد مورد نظر تصور می‌کند بعد از اینکه از موقعیت خود سقوط کرد. باید خلا قدرت سیاسی را با قدرت اقتصادی جبران کند و به همین خاطر اقدام به ثروت‌اندوزی برای خود می‌کند. در این راستا هرکسی توهم خودرهبر پنداری می‌گیرد و فکر می‌کند باید برای تصدی موقعیت قبلی خود قیام کند.

وی با بیان اینکه من هم احمدی‌نژاد را در دولت‌های نهم و دهم خادم مردم و قابل احترام می‌دانم گفت: ایشان خدمات بسیاری را برای مردم به ارمغان آورد. من بسیاری از اهداف ایشان را قبول دارم اما در رویکرد و روش با ایشان اختلاف دارم. برای مثال اقدام ایشان در خصوص توزیع عادلانه درآمد درست بود اما نباید عجولانه رفتار می‌کرد که باعث ایجاد تبعاتی در اقتصاد کشور شود.

مشاور سابق رسانه‌ای احمدی‌نژاد در دولت دهم با تاکید بر تخصص گرایی در اداره امور گفت: تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص به کار نمی‌آید. متخصصین و تکنوکرات‌های کشور اگر در سه‌ماهه اول جنگ نبودند کشور زمین‌گیر می‌شد. از سویی عده‌ای دیگر چون تخصص نداشتند احساس می‌کردند باید تعهد داشته باشند در حالی که از عهده امور ساده هم برنمی آمدند.

وی با بیان اینکه اکثر مشکلات ما مشکلات فرهنگی هستند، گفت: در صدر مسائل کشور مسئله فرهنگی و در صدر مسائل فرهنگی پدیده دروغگویی را مانع رشد و توسعه کشور می‌دانم؛ چرا که برای انجام هر اقدامی باید در ابتدا آمار واقعی و درستی از مشکلات دریافت کرد که اگر این اطلاعات درست نباشد، برنامه ریزی برای حل این مسائل نیز غیرممکن می‌شود که دولت من اگر انتخاب شود با تاکید بر این مسائل فرهنگی سعی می‌کند با این عارضه نیز مقابله کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس غزل خدا حافظی را بخوانید چون دیگر هیچ گونه جایگاه پایگاهی ندارد مثل اون روز که وزیر خارجه را عزل کرد یارو از وزیر خارجه سوال کرد شما کی هستی گفت وزیر خارجه ایران گفت الان دیگر نیستی وزیر خارجه گفت چطور یارو بهش گفت تورا عزل کردن...بله داداش محمود جونت راهم ازنظر ملت ردصلاحیت شده است. بای

    • بی نام

      شما محترمانه اشتباه کردی

    • کامبیز

      ایشون هم از اون آدمای گوشت تلخ و نچسبه که ادم هرچی کمتر قیافشو ببینه همونقدر راحتتره......

    • بدون نام

      تو دیکه کی هستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج