۵۱۳۲۸۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گلکسی اس ۸ رکورد پیش‌فروش نوت ۷ را شکست

سه روز پیش خبردار شده بودیم که سامسونگ با گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس رکورد پیش‌فروش گلکسی نوت ۷ را در کره‌ی جنوبی شکسته است.

مجله دیجی کالا - محسن چینه‌کش: سه روز پیش خبردار شده بودیم که سامسونگ با گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس رکورد پیش‌فروش گلکسی نوت ۷ را در کره‌ی جنوبی شکسته است. سامسونگ در دو روز اول پیش‌فروش گلکسی اس ۸ در کره‌ی جنوبی، مجموعا ۵۵۰ هزار دستگاه از آن را فروخته. با این که طبیعتا میزان فروش با گذشت زمان رفته رفته کمتر می‌شود ولی هنوز اعداد و ارقام از فروش بهتر پرچم‌دار جدید سامسونگ خبر می‌دهند. بنا بر گزارش منابع خبری کره، پیش‌فروش گلکسی اس ۸ از مرز ۷۰۰ هزار دستگاه هم عبور کرده است.
گلکسی اس 8 رکورد پیش‌فروش نوت 7 را شکست
«دی‌جی کوه» (DJ)، مدیر بخش موبایل سامسونگ، در یک کنفرانس خبری گفت: «میزان پیش‌خرید گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در کره‌ی جنوبی تا چهارشنبه گذشته به ۷۲۸ هزار دستگاه رسیده است. هدف ما این است که تا پیش از آغاز عرضه‌ی رسمی این گوشی هوشمند، ۱ میلیون دستگاه از آن را بفروشیم.» زمانی که از کوه در مورد میزان پیش‌فروش در امریکا پرسیده شد او جواب داد: «هر چند در حال حاضر نمی‌توانیم رقم دقیق را بگوییم، ولی میزان پیش‌فروش گلکسی اس ۸ در امریکا هم بیشتر از گلکسی اس ۷ بوده است.»

سامسونگ برای این که میزان فروش را باز هم بالاتر ببرد از یک استراتژی بازاریابی نسبتا تند استفاده کرده است و به نظر می‌رسد این تصمیم مؤثر واقع شده. البته کوه گفته هزینه‌های تبلیغات برای گلکسی اس ۸ مشابه همان چیزی است که برای پرچم‌داران قبلی هزینه شده، و تنها اندکی هزینه‌ی بیشتر برای بازسازی اعتماد مشتریان به برند پس از فاجعه‌ی گلکسی نوت ۷ در نظر گرفته شده است. کوه همچنین هر گونه نگرانی در مورد امنیت گوشی جدید سامسونگ را بی‌مورد می‌داند. او می‌گوید: «ما پس از مشکل پیش آمده، روی بیش از ۲۰۰ هزار گوشی نوت ۷ و بیش از ۱۰۰ هزار گوشی گلکسی اس ۸ آزمایش باتری انجام دادیم. ما با اعتماد به نفس کامل می‌گوییم که گلکسی اس ۸ کاملا ایمن است.»

عرضه‌ی رسمی گلکسی اس ۸ یک هفته‌ی دیگر یعنی در تاریخ ۲۱ آوریل به صورت جهانی آغاز خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج