۵۱۳۴۲۱
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

افزایش آمار مفقودان و قربانیان سیل آذربایجان

مسئولان استان آذربایجان شرقی می گویند تنها در این استان در پی وقوع سیل ۱۷ نفر کشته و ۲۰ نفر مفقود شده اند.

خبرگزاری میزان: مسئولان استان آذربایجان شرقی می گویند تنها در این استان در پی وقوع سیل ۱۷ نفر کشته و ۲۰ نفر مفقود شده اند.

شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امدادو نجات هلال احمر اظهار داشت: از روز گذشته تا ساعت ۱۰ صبح امروز شاهد وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی از شهرها و شهرستان های کشور بوده ایم.

وی افزود: استان های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، زنجان و مازندران متاثر از سیل بوده و امدادرسانی ها در این استان ها آغاز شده است.

معاون عملیات سازمان امدادو نجات هلال احمر با اشاره به وضعیت شهرستان های متاثر از سیل اظهارکرد: در شهرستان های مراغه، چارایماق، هریس، بستان آباد، ورزقان، شبستر، تبریز، عجب شیر، آذرشهر، ملکان، سراب، ارومیه، اشنویه، نقده، پیرانشهر، سقز، زنجان و نور شاهد سیل و آبگرفتگی هستیم.

فتحی با ارائه آماری از تعداد افرادی که در پی سیل از نیروهای هلال احمر خدمات دریافت کرده اند تصریح کرد: هزار و ۱۵۰ نفر در پی سیل اخیر از نیروهای هلال احمر خدمات دریافت کرده و ۱۳۳ نفر نیز اسکان اضطراری پیدا کرده اند.

وی در خصوص تعداد افراد مفقود شده در پی سیل اخیر اذعان کرد: در دو شهر آذرشهر و عجب شیر، ۳۱ نفر مفقودی اعلام شده و نیروهای امدادی به دنبال پیدا کردن این افراد هستند.

معاون عملیات سازمان امدادو نجات هلال احمر تاکید کرد: تاکنون مرگ ۹ تن در پی سیل اخیر تایید شده است.
۱۷ کشته و ۲۰ مفقود در سیل آذربایجان شرقی
مدیرکل مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی گفت: در پی وقوع سیل در این استان تاکنون ۱۷ نفر کشته و ۲۰ نفر همچنان مفقود هستند.
لیست اسامی مفقودان حادثه سیل در عجبشیر
بر اساس اعلام روابط عمومی فرمانداری و ستاد بحران این شهرستان اسامی مفقودشدگان این حادثه به شرح زیر است:

عبادالله فضلی، فاطمه اصغری، اسماعیل فضلی، محمدرضا فضلی، سعید فضلی، مریم طالبی، وحید فضلی، سکینه عینی، امیر پناهی، سیفعلی مهدوی، امیرمحمد مهدوی، فاطمه معصومی، هادی پناهی، صدقعلی مهدوی، رقیه زینالی، سلمان دل پسند، هاجر مهدوی، صمد علیمحمدی، حسن نصیری و علی پناهی.
جسد هفت مفقود حادثه سیل عجب شیر پیدا شد
جسد هفت مفقود حادثه عجب شیر که روز گذشته مفقود شده بودند، پیدا شد. فرماندار این شهر می گوید ۲۰ شهورند مفقود شده اند.
افزایش ۵ مفقود دیگر در سیل

رییس سازمان مدیریت بحران کشور از افزایش شمار مفقودشدگان و تعداد اجساد کشف شده در سیل شمالغرب کشور خبر داد.

اسماعیل نجار که در مناطق سیل‌زده حضور دارد در گفت‌وگویی توضیح داد: پیش از این تعداد مفقودشدگان در شهرستان آذرشهر ۱۷ تن اعلام شده بود که ساعاتی قبل پنج مورد اعلام مفقودی دیگر نیز به این گزارش اضافه شد و تعداد مفقودی‌های سیل در این شهرستان به ۲۲ تن رسید.

وی ادامه داد:‌ همچنین در ادامه عملیات جستجوی نیروهای امدادی در آذرشهر اجساد شش جانباخته دیگر که گزارش مفقودیشان اعلام شده بود کشف شد و تعداد جانباختگان سیل در آذرشهر به ۱۷ تن رسید.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه تعداد مفقودشدگان و اجساد کشف شده در شهرستان عجب‌شیر تغییری نکرده است، اظهارکرد:‌تعداد مفقودشدگان در این شهر ۲۰ تن است که ۱۸ جسد کشف شده است.

نجار با اشاره به یک مورد فوتی در شهرستان اشنویه، یک مورد فوتی در شهرستان بانه و چهار مورد فوتی به علت رانش زمین در سقز، اظهارکرد: در مجموع متاسفانه تاکنون ۴۱ هموطن ما در حادثه سیل جان خود را از دست داده‌اند که مراتب همدردی خود را با خانواده‌های این عزیزان و مردم آذربایجان اعلام می‌کنیم. همچنین با احتساب پنج فردی که در آذرشهر گزارش مفقودیشان اعلام شده، در مجموع هفت تن نیز مفقود هستند که عملیات جستجو ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا رحم کن به هممون

    • بدون نام

      رکورد زدیم بلایای ارضی وسماوی یکجا نازل میشود .امیداست به بلای هسته ای ترامپ نازل نشود‌‌واز آمار ملت یکجا کاسته نشود باهمه لجبازی داریم پاسخ نیت مان را میگیریم مثل تسلط حجاج براهل کوفه دراثر دورویی باامام حسین علیه السلام و عوض شدن جای شعار با شعور.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج