۵۱۳۹۶۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رونمایی از طرح مفهومی هلی‌کوپترهای جدید آمریکا

لاکهیدمارتین از هواپیمای روتورکرفت جنگی خود با انتشار یک ویدئو از طرح مفهومی آینده ی بوئینگ- سیکورسکی رونمایی کرد. این پرنده که تحت توسعه از سوی زیربخش سیکورسکی لاکهیدمارتین و بوئینگ قرار دارد، در انواع تهاجمی و حمله عرضه خواهد شد.

وب سایت Topinearth: لاکهیدمارتین از هواپیمای روتورکرفت جنگی خود با انتشار یک ویدئو از طرح مفهومی آینده ی بوئینگ- سیکورسکی رونمایی کرد. این پرنده که تحت توسعه از سوی زیربخش سیکورسکی لاکهیدمارتین و بوئینگ قرار دارد، در انواع تهاجمی و حمله عرضه خواهد شد.
رونمایی از طرح مفهومی هلی‌کوپترهای جدید آمریکا

این طرح مفهومی مبتنی بر سیستم روتور چرخش جلو و محور مشترک در کنار یک ملخ فشار عقب می باشد که همگی آنها قدرت خود را از یک پیشرانه ی توربینی پیشرفته دریافت می کنند. بر اساس اعلام لاکهیدمارتین، به این ترتیب این طرح مفهومی می تواند به سرعت بیشتر از 250 گره (464 کیلومتر/ساعت) رسیده و در ارتفاع 1800 متری در دمای 92 درجه فارنهایت (33° C) به راحتی شناور بماند. این هلی کوپتر دارای ظرفیت حمل بار بیشتر نسبت به هلی کوپترهای قابل مقایسه نیز می باشد.
رونمایی از طرح مفهومی هلی‌کوپترهای جدید آمریکا

علاوه بر این پره های روتور کامپوزیت محکم و قابل خمش این هلی کوپتر، فشار کمتری ایجاد کرده درحالیکه ملخ هل دهنده و باله ی عقب و بالابرنده ها، قابلیت کنترل شناوری بیشتر و مانورپذیری بهتر در سرعت کم را به این پرنده بخشیده اند.
رونمایی از طرح مفهومی هلی‌کوپترهای جدید آمریکا

همچنین یک سیستم کنترل نوسان در این هلی کوپتر وجود دارد تا آن را راحت تر و کم سروصداتر بسازد. در صورت خوب پیش رفتن برنامه ها، Future Vertical Lift در تمامی حالات جنگی مجهز خواد بود.
رونمایی از طرح مفهومی هلی‌کوپترهای جدید آمریکا

این هلی کوپتر جنگی قادر به حمل ۴ تا ۱۲ خدمه است. هر دو مدل این هلی کوپتر دارای سیستم های مشترک زیادی بوده و به گونه ای طراحی شده تا قیمت اولیه، هزینه های عملیات و نگهداری آنها پایین باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج